AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
132Cevap
sokaga çıkma o zaman sanane abi milletin saçından sen begen diye doğmuyo insanlar bakma o zaman zorundamısın
bundan sanane :D
iyi kısa saçlıya verirsin o zaman bye
aynen kısa saçlıya veriririm :D
kuafor oner de duzgun kesım olsun bari :)
saka bir yana saç uzatmak bana da cok uzak tabi senın kadar da karsı değilim.. tercih meselesi..
kesinlikle :D
yasın kac bununla alakalı merak ettıgım bısey var da
23 yasındayım
profil foton dıkkatımı cektı de acaba yasla alakası var mı dıye merak ettım.. demekkı yokmus sız kızlar sevıyosunuz opucuk atmayı.. :)
evet ben bayılırım mesela seviyorm :D
fazla oyle poz verme karsında oturan ınsanlarında bayılmasına sebep olacaksın.. gozlerın de cok guzelmıs bir adriana lima havası var sanki..
gözlerim lens :)))))) evet benztrler
iltifatımı geri alıyorum cakma adriana seni :)
ya da neyse yakısmıs sana goz rengını bılemıyorum ama guzellıgıne guzellık katmıs..
teşekürler
bence kesinlikle itici değil. her insana uzun saç itici gelmez. sana öyle geliyordur.
zevk meselesi zamanında ben de uzattım ama kendimi beğendirmek için değil uzun saç seviyorum o yüzden
senin mantığın. kısa saçlı erkekte olsa uzun saçlıda olsa bakımsız olan bayan erkek iticidir.
uzun saçlı erkekler varki bayanlardan daha bakımlı saçları var.
benim kastım bakımı değilki aksine ben bakımlı erkek sevmem dedğim gbi bence ,
cop kokan seversin dimi
açıkçası ben uzun kabarık saçlı erkeklere bayılıyorum
sevmiyom bende arkadan kızmı erkekmi belli olmuyo :)
Zevk meselesi kızım sanane milletin saçından ayrıca uzun saç sevenlerde var herkes senin gibi düşünmek zorunda değil
Neden sizin gibiler bacaklarını açmaktan sıkıldığı vakit çenesini açıp saçmalamaya başlıyor?
annen öyle öğretti ablası
sonuçta açıyorsun ve bundan zevk alıyorsun belli ki. Ve cevap vermek için bu kadar düşündüğüne göre yapabilceğin en zekice şeyde bu zaten. Erkeğin ödediği paraya değiyordur umarım.
senin gibiler direk sex'e vurur çünkü yapabileceğiniz tek şey bu bu lafları kullanarak lafın üstüne cıkmaya calışyosunuz fakat benim gözümde sen ve senin gbi tipler cinsellik için kendini vurdurur :D
ee madem bu kadar değersiz ve basit biriyim neden benimle laf dalaşına girmek için can atıyorsun? Bunun nedeni senin de benime aynı b. k çukurunda olmaz. Tek fark sen o b. klu ağzınla bir şeyler gevelerken ben susmayı tercih ediyorum.
Ağzına yüreğine sağlık.
Kuzenimle kavga etmiş adamım bu yüzden
adamımsın
Ahaaayt 😄😄😄😄
Düşünsene sevgilim saçlarımızı beraber düzleştiriyoruz ve maşa yapıyoruz. :-D
ıyy ya
Uzun yıllar uzun saç kirli sakal yaşadım. Hep de karizmatik geldi insanlara. Şimdilerde kısa saç ve kirli sakal yapıyorum. Daha karizmatik oldu diyorlar. Uzun ya da kısa kullanmayı bilmek lazım.
Sizene l*n biz seviyorsak saç uzatmayı size noluyo yani anlamadım yok uzun saç olmasın küpe takmasın bir bitmediniz hı a.. ına
siz derken iyi oluyodu ya?
Kezbansınız demiyorum bak kezbansın kızım bu kadar net
si*ttir git mal görsen peşimden ayrılmıcan :D
S. kmek için belki ama emin ol sen kıçımdan ayrılmazsın dudaklara bak arkadaş
hay tipineee ondan resmini koymuyon sizin gbi kendine güvenmeyen insnları anlamıyorum D:
:D böyle bir siteye neden resim koyayım ki dalga amaçlı takılıyoken ya da kimseye neden kendimi ispatlamaya gerek duyayım ben kendimden eminken
anlıyorum cenk efeee :D:DD
Tamam karşim uzatmaya gerek yok sanırım ama tercih yani uzun saçta bir zevktir netice de ben şu an kısa saçlıyım aslında ama hep içimde kalmıştır uzatmak saçımı uzmanlığa kadar da senin sayende karar verdim yine saçımı uzatıcam sonra her türlü zorla kestirtirler bana zaten
Bence de itici rampa saç olsun kirli sakal olsun tamamdır :D
bencede itici ama @Diana55 boş boş konuşma erkek dediğin kirli sakallı olur die bişey yok kafana göre genelleme yapma bak işiine.
toy musun
bence sen daha olgunlaşmamışsın ;) can you kapasite update ;)
çok klassın adamım ya :D:D
harf hatası var klavyende sorun var aslında. kalas dicektin bana. neyse canın sağolsn
bende begenmiyorum hafif uzun kabarık durması ya da kıvırcıksa birazcık uzatması kafi :)
Valla uzun sac bir erkege yakistimi acayip oluyo ayrica tarz yerun sjsjdj
+++++
aynen omzuna kadar uzatiyolar at kurugu falan yapiyolar vlla bu kadar itici tipler olmaz
Bazen yakışıyor şimdi herkes de değil ama bazılarında evet kabul et bunu yani :)
kıvanca bile yakıştırmam tahammülüm yok :D
Benimde hosuma gitmez.
iğrenç tek kelimeyle ya
(: (:
@CappidiCuppidi 3 gunde 5 xper
Hayırli olsn benden önce oldun (:
Sen önce kendine bak istersen. Başkasının gözündeki kılı görüyorsun ama kend, gözündeki deveyi görmeyecek kadar acizsin
Ozelden bisey sorabilir miyim peki abla iznin olursa
3 aydır üşeniyorum yoksa kestirirdim. Ama zayıfım ben ya. Kısalınca saçlar daha kötü duruyor. Somalili gibiyim.
kafa tipin nasıl uzunsa keisnlikle kestir alın kısmın dar ise 3 cok yakışır
Alnım buyuk yaa. Şaplak atasin gelir. Yuzumde yanaklarim var yani. Ne uzun ne kisa. Uzuna yakin
Jared Padalecki dese onun icindemi ayni dusuncelere sahipsin peki ya Kaan Tangöze?
İgrencccccv
Ya bir * git *
ya o kadar uzun saç iyi olamayabilir ama normal uzunlukta yakışanlarda var bana her ikiside yakışıyor Allah a şükür :D
uzun saçlı erkekler bu sorudan sonra hemen kestirdi baya üzdünüz onları kızlar
napalım ama :( tr de gelende %70 i nefret ediyor %20 si olsa olur farketmz diyor % seviyor :D
yakışanda çok begenirim hele bir de rastalıysa o saçlar
rock tipliler diyosun
yo müzik kültürüyle alakası yok
Eicdaki ve sorudaki zihniyetsizce yaklaşımı kınıyorum, isteyen istediğini yapar. #not; kısa saçlıyım
way anasını
Uzun saç bırakıyorum bandana da takarım, taç da, toka da :D çook mutluyum çook
allah mutlu etsn
saol
Pardon ama sananrki sen kim oluyorsunda bunu diyorsun zevkler ve renkler tartisilmaz. Konu kilit.
okkk
bikere adres arıyom arkası dönük biri vardı uzun saçlı dedim hamfendi şu adresi biliyomusunuz dedim bir döndü ben böyle bişey görmedim erkek :)
hahahhahah :D:D:D:D
ya :DD. DD:D:D
Benim uzunda yani kıvırcığım ama ben ne kadar uzarsa uzasin omuzuma bile gelmiyo kiz arkadasimda memnun diger kizlarda :D
anlıyorum :)
Aynen katılıyorum soğumama sebep:/
awesome
Saçım şu an 10 cm falan uzayınca rahatsız ediyor nasıl dolaşıyorlar anlamıyorum kızlar dahil 😃
kızlara yakışır
her erkek öyle çirkin olmaz yakışana yakışır ayrıca saçlarım uzunken her sabah yıkardım yağlanmazdı ayrıca taç'da takmıyordum
peki :)
''peki :)'' çok güzel bir cevap teşekkür ederim bayılıyorum yaa :DD
ozamn bidaha peki :)
hmmm ok
Bende pek sevmiyorum. Bazılarının saçları benden bile uzun. Yakışana yakışırda bazılarının yüzünün yakışıklılığını kapatıyor gerçekten. :/
evet bencede :
arkadaşım var uzun saçlı bende sinirim arkadaş :)
söyle ona yardımcı ol :D
herhalde 10000000000 kez demişimdir kes diğe 1000000000 kez dalgasını geçmişimdir. bebe öyle mutlu yapacak bişey yok :) Allahım bikere herife toka almıştım :D
aahhahahah neyse zamanı gelince anlcıak
Uzatmamızdaki amaç size yaranmak değil o yüzden beğenmemeniz de umrumuzda değil. Nema problema :)
www.kisasacmodelleri.org/.../...ac-modelleri-3.jpg
Böyle olamayacaksan hic ugrasma yevrim
Tamamen katiliyorum. igrenc bisey. bide joleyle yapistiriyo o saclari yagdan gozukmuyo igrenc.
ayy canını yim ya :D
Ya cidden baglayip oren toka takanda var :D
bide siyah taç takıyolar hani böle zikzaklı ince tel siyah taçlar varya favorileri :D
Ondan bende vardi bikac erkekte gorunce cope attim :D
bence her uzun saçlı erkek itici değildir. kişiye göre değişir :)
sence , bence HEPSİ :D
uzun saçlılar vurduruyor diye düşünürüm hep :/
edit:öyle değilmiş :/
adhbfkab :D:D:D
zevk meselesi.. kim ne isterse onu yapar, size ne ki?
ben sevmedğimi yazdm bundan sananeki?
Türkçen bozuk demek ki..
Yakışan var yakışmayan var orası ayrı ama hanım reyizimiz bu mesajında beni anlatmış sonlarda
:DD:D:D
önemli olan kişi kendine yakıştırıyomu öyle mutlu mu
ya sen şu önyargılarını biraz çeksene ben uzun saçlı kankilerimi göremiyorumda.
Ben uzun saçlı erkekleri çok beğeniyorum. Kısa saçlılardan daha çekici geliyor
tabikide tercih meselesi
o senin görüşün saç için verenler bile var yani tipi geçtik
aklınız ona çalışır
yok öyle diosunda bugüne kadar hiç ters tepki almadım yakışmıyor diyen oolmadı yani aklım ona çalıştıgından degil
başarılar ozamn
aynn bn onlara başka gözle bakıyorum ztn. top gibi ahaha :D
Uzun saçlı erkek dünya ahiret bacımdır.
Eic olmaliydi
KESİNLİKLE
saygı duymak gerek.
sen bu şekil seversin o o şekil sever.
uzun saçlı erkek mi olurmuş ya erkek dediğin benim gibi olmalı :)
Ben uzun saçlı erkekleri daha çekici buluyorum. Ben kendimi bildim bileli hep uzun saçlı erkekleri sevmişimdir.
Ne diyosun yaaaa tamda uzatmaya başlamışken... hayallerimi yıktınnnn
uzat hacım 1 kız böyle düşünüyor. Diğer kızlar senındır :D
kusura bakma arkadaşım :(
İki arada bir derede bıraktı beni yaa
Beni uzunkende beğeniyorlar kısaykende... ama farklı kişiler... ben ruh halime göre takılırim ;)
tebrikler :)
Her zaman ;)
Berber abi vur saçı üçe vur saçı üçe çabuk...
ne öyle Bööğğğğ ıyyyyy :Dsdsf
süpersin kanky
sğol pampa :D
Srıf bunun için 3 numara yaptım saçımı -_-
süpersin adamım
-_-
emriniz olur hanmefendi :)
NOLURSUN.
benmkiler nasıl
Aynı duyguları paylaşıyoruz 😀😄
Ya sanane allahın malı isteyen uzatır o uzun saçlı çocuklar da seni görünce tüh bize bakmadı demiyodur merak etme.
tamam canım kıskanmadan sakin ol
Nereni kıskanıcam senin geri zekalı tahammülüm yok senin gibilerine
işte bunlar hep kıskançlık.
He anam he
oy cirkin suratını yediğum