Keşfet

Sakal Soruları

Benden başka sakalın yakışmadığı erkek var mı?

Ula hani sakal erkeğin makyajıydı ben sakal bırakınca militana dönüyorum🤪
2|0
Cevapla 24 8

Sakal gerçekten bir erkeğin makyajı mıdır?

Sakalsız erkek neye benzer? #reda
2|4
Cevapla 16 33

Çenedeki sakallarım da neden turuncu sakal da çıkıyor?

Saç siyah kaş siyah diğer kıllar siyah kol ve bacakta aralarda sarı tüyler var. Babamda böyle bir şey yok annemde siyah. Sarışın kumral falan değil kimse ailede. Aileyi şunun için söyledim kuzenlerimden bazıları benim...
0|0
Cevapla 0 1

Kötü şakalar yapar mısınız? Yaptığınız en kötü şaka nedir?

Kötü şakalar da bugün diyebileceğiniz ne var?
5|1
Cevapla 20 10

Türkler sakallı mı daha iyi sakalsız mı?

Türklerin en yakışıklı halleri sakalsız traşlı halleri bence. Sakal bıraktıklarında tip denen bir şey kalmıyor çapulcuya dönüyorlar? Bunun sebebi nedir?
0|0
Cevapla 3 0

Cennette erkekler sakalsiz olcakmis doğru mu?

Bu demek oluyor ki erkekler sakalsiz daha mükemmel görünüyorlar
0|2
Cevapla 5 15

Erkek arkadaşım kayserili ve yakın kız arkadaşıyla mesajlarını yakaladım? sizce cidden şakalaşıyolar mıdır?

arkadaşlar merhaba öncelikle. erkek arkadaşım kayserili neyse bunun yakın kız arkadaşı var adı mantı olsun kızın. kız, sevgilimle liseden beri yakın arkadaş. neyse bu kız erkek arkadaşıma ''sucugunu yerim'' yazmıs? erkek...
0|0
Cevapla 1 3

Yersiz şakalar yapan, saçmalayan, ne konuştuğunu bilmeyen kişilerle anlaşamıyorum?

Akrep burcuyum, genelde çok ciddi yerine göre konuşan, yerine göre gülen biriyim. Benimle hangi burcun kadını anlaşır? Oğlak burcu kadını, ve başak burcu kadınlarıyla anlaşamıyoruz. (Bu ilişki konusunda) Hangi...
1|0
Cevapla 0 0
0|0
Cevapla 4

Sakallı erkek mi sakalsız erkek mi daha çekici?

Sakallı dediğim çok belirgin olmayan gri sakallı, sakalsız dediğim de sakalı çıkan ama çıkmadan kesilen sakalsız tip
0|0
Cevapla 3 2

Kızlar, Sünnet çocuğunu korkuttunuz , şakalar yaptınız mı hiç?

Kızlar, aileden veya çevreden bir sünnet çocuğuna şaka yaptınız korkuttunuz mu şuana dek. Şu makas hareketi malum. Kardeşlere şakaları bıraktınız değlmi. 😛
1|1
Cevapla 1

Sürekli kırıcı şakalar yapan kuzenim?

Bana sürekli kırıcı şakalar yapan laf sokar gibi bi kız kuzenim var ben tatsızlık olmasın diye birsey demiyorum ama gercekten cok sıkıldım bu tavırlarından neden böyle yapıyor anlamıyorum da ona karşı hiçbir zararım falan...
1|3
Cevapla 6 6

Sakal Nasıl Çıkar?

22 yaşına geldim halen 16-17 yaşında gibi gözüküyorum sakal da çıkmıyor çıkması için ne yapmam gerekiyor
0|0
Cevapla 2 5

Sünnet cocuğuna el şakaları neden yapılır?

Beyler size de yapan oldu muydu, makas işareti v b. Ne gıcık harekettir. Hala yapanlar var sanırım çevremizde. Kızlar siz yaptınız mı, yapar mısınız. 🤔
0|1
Cevapla 0 2
1|0
Cevapla 12 3

Kadınlar sakallı erkek mi sakalsız erkek mi daha çekici?

Sakallı erkek çok güven vermiyor gibi sanki
0|0
Cevapla 7 2

Nasil sakal trasi oluyorsunuz, ben beceremiyorum?

Benim sakalım o kadar çıkmıyor, çok seyrek ama olan sakallarda aṣırı kalın ve sert birde sakalim en fazla kirli sakal oluyor boyle haci sakali falan gibi uzamiyor. Belli bir yerden sonra duruyor uzamasi. Jilette denedim...
0|0
Cevapla 3 1

Erkeklerde hangi saç sakal tarzı hoşunuza gidiyor (görsel detayda)?

Erkekler de hangi modele sahip olduklarını yazabilir.
3|1
Cevapla 13 5
3|2
Cevapla 15 19

Teheccüd namazı kıldıktan sonra rüyamda esmer sakallı bir çocukls evlendiğimi gördüm ben beğenmedim çocuğu napcam?

Rüyamda gördüm ama ben sevdiğim çocuğu istiyorum dua ediyorum o olsun diye rüyamda başka bir çocuğu gördüm değiştirebilirmiyiz
0|0
Cevapla 4 3

Deli şakalar yapar mısınız?

Korkutma, şu atma gibi vs vs
0|7
Cevapla 4 25

Sakalların çıkmasına nasıl engel olurum?

Öncelikle şunu belirteyim "bence sakal bırak ya" yazacak olanlar bu sorudan derhal cındır olup citsinler, soruma gelince çıkıyorlar bu lanet olasıcalar, çıktıkları gibi kesiyorum ama bu durum beni gerçekten baydı,...
0|0
Cevapla 3 2

Kızlar Erkeklerde Hangi Tip sakalı Sever veya Hoşunuza gider?

Veya sakallı olup olmaması sizin için ne kadar önemlidir?
0|0
Cevapla 6 3
1|0
Cevapla 4 3

Sakalları beyazlayan erkek itici midir?

Önceden makasla keserek gizliyordum ama artık çoğaldı yetisemiyorum bu durum moralimi bozuyor. Kotu bir goruntu mü sizce boyasammi diye dusunuyorum
0|0
Cevapla 6 6

Erkekelr o uzayan sakallarinizla bitlenmiyor musunuz?

Özellikle yemekten sonra ağzını yikamayan erkekler yemek. yerken o sakala biyiga degmiyor mı çok zor ya kolay gelsin
1|0
Cevapla 5 6
0|2
Cevapla 5 8

Eşim sakalını kesti😭 boşanmak istiyorum, ne yapacağım?

Sakalını kesti aşırı soğudum iğreniyorum bile boşanmak için ne yapabilirim?
0|5
Cevapla 9 34

Sakal gerçekten erkeğin makyajı mıdır?

Bu kadar mı fark eder? Gençleşti resmen ehehe
7|11
Cevapla 46 76

Sevgilinizle cok şakalaşmayın?

Cunku bu onun sizi artk arkadasi gibi gorecegi anlamina gelir diyorlar bu ne kadar dogru sevgilinizle boyle bi durum olsa oyle mi dusunurdunuz
0|0
Cevapla 2 3

Sevgilimle ilk kez buluştuk hiç sakallarını kesmemiş ve kötü kokuyordu. Bana özensiz geldi sizce haklı mıyım?

Ben uyandım banyo yaptım makyaj yaptım parfüm sıktım. Trafik olduğu için biraz baya yürüdüm. ve azıcık terlemişim bana ter kokuyorsun dedi ve moralim bozuldu. ama kendisi hiç sakallarını kesmemiş dağınık geldi kafasındada...
0|0
Cevapla 4 3

Sevgilimin sakalinda sac kılı vardi ama bana ait degil ben kapaliyim?

Brnim saclarim uzun buldugum sac kisaydi sizce neden olabilir
0|0
Cevapla 1 7

Sakallı mı yoksa sakalsız mı?

Pozlara takılmayın bunlar vardı hangisi daha iyi
1|6
Cevapla 28 18

Eşimle hiç şakalaşmıyoruz, hep ciddiyiz. Onun kahkaha attığını bile görmedim, herkes mi böyle?

Evet gördüğünüz gibi iki yıllık evliyiz ama hep ciddiyiz ben çok şen şakrak neşe dolu biriyim ama o çok somurtuk bi şakalaşmak istesem asla gülmez aksine tepki gösterir ne biliyim eşler hep çocuk gibi evinde şakalaşirlar...
3|6
Cevapla 19 47

Sevgilime sakalım olsa sever miydin dedim, hayır dedi. Dış görünüş her şey mi?

Sevgilime sakalım olsa tedavisi olmasa beni sever miydin diye sordum. Sevmezdim hoşuma gitmezdi yani dedi. Ne düşünüyorsunuz?
1|0
Cevapla 4 2
1|0
Cevapla 4 3

Erkeklere tüy/sakal yakışıyor mu?

Bence boyunlarından altı tamamen tüysüz olmalı. Çoğuna sakal gitmiyor ama bazıları hafif sakalla da güzel olabiliyor. Siz nerelerine tüy yakıştırıyorsunuz? Not: sahte kız hesapları cevaplamazsa sevinirim
1|7
Cevapla 26 19

Sakin yapılı olmak bi kadın için dezavantaj mıdır, ortamlarda sessiz olmak pek şakalaşmamak ciddi davranmak vs?

Elimde değil hani yapım böyle, gayet sakinim gün içinde farklı şeyler yapmak yerine huzurla işe gider gelir akşamları kitap okurum ortamlara girdiğimde aşırı sakinsin çok konuşkan değilsin derler ama suskun da değilim...
0|0
Cevapla 0 4

Şakalaşırken sahtekar demek suç mu?

Şakalaşırken devlet büyüklerine sahtekar demek suç mu? Ne kadar ciddiye alınır?
0|0
Cevapla 1 3

Sakal nasıl daha hızlı uzar?

Ben bi b. ok yedim… Arkadaşlar denemek için top sakal bıraktım yanaklarımı sıfır makineyle aldım ve şu an çok kötü duruyor top sakal. Sakalsız halimde aşırı kötü. Sakallarımı nasıl daha hızlı uzatabilirim. Yarın...
2|0
Cevapla 11 5
0|0
Cevapla 2 1
1 2 3 ...48
YÜKLENİYOR...