AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
132Cevap
soruyu soranın iticiliğinden kimse bahsetmemiş..
başlık aç canımm :D
ben senin canın değilim başlığı git kendin aç..
açtım başlık zaten sende yaran var gocunmussun gelip yorum yapıyon
Kısacık saçlarım var hadi evlenelim
bileklerimi kesicem yaa
Takılma boşver bencede yakışmıyor erkeğe
Şekil A 3 numara candır :)
yeappp :)
yok ben beğeniyorum erkekte uzun saçı yakışıyo bazılarına
Dimi ya :))
@byssusskun Abicim Sen Takma Wu kotu Diyenleri bir (Alp Navruz) Yaz Arat bak ne guzel uzun saclari var birde kisa halini bul bak miden bulanir abi
saçlarına rampa gibi saçma sapan bir model yapacağına uzun saçlı olmasını tercih ederim
Herkezin zevki farklidir kimi uzun sever kimi kisa...
doğru demişinde kızlarıda kçnda daracık kotla taytla görmek istemiyoruz kadın dediğin öyle olmaz lütfen sizde giymeyin hem yakışmıyo hem günah.
yani kadın dediğin normal giyinir :D
kesinlikle haklısın , ben taytın üstüne tunik giyip popoyu kapatırım kapatmasam sevglim bni öldürür
aynen katılıyorum ama bazı erkeklere uzun saçta yakıştıgını düşünüyorum.
Benimki omzuma kadar değil ama justin biber in eski saçına az benziyo bendemi kestirem şimdi?
canım ben fikrimi dile getrdim
lucas till gibi şu an saçım baksan bir oda iticimi :d
bn onuda beğenmem
Kesinlikle katiliyorum sana
:) g*t kılı olan kadın kadar itici değildir. :)
Şükü sana güldüm.
aynada cok bakıyon herhalde g*tüne
Cevap yazardimda hemen sikayet ediyor benim tayfa yoksa cuk diye otururdu sana o cevap killi seni:)
Bence de itici ya uzatmayın
Kezbanları itici geldiği doğrudur :)
sendemi uzun saçlısın kardeş :D
Bende uzun saçlıyım kardeşim aşırı degil ama cobain kıvamında
belli edeysun zatin :)
Hehe sende :P
Dudak büzen kız iticiliği. ;)
başlık aç koçum hadi
Saçlarım uzun, omzumu geçiyor. Bence itici olduğunu düşünmüyorum. İnsanları itici olarak görmüyorum. Aslında, kinaye yaptığımı belirteyim. İnsanların tipleri ile yargılamam. Saçı kısa olup, her gördüğü kısa sevdiğim diyen bir erkek mi? Saçı uzun olup. Tek bir kadına bağlı olan erkek mi? Tip varoluştan gelen bir şeydir, ama insan ruhunu değiştirebilir. Uzun saçlıyım diye beni beğenmeyeceksen? Beğenme. Umrumdamı? Değil. Sen kalbine bakmadığın insanlardan, çok darbe yersin. Bende bunu söyleyim. Başlıkla işim yok. Ben sadece eleştiriyorum. Tabi anlarsanız :) Kolay gelsin. İyi günler.
yarası olan gocunur sözü sağ sola sapmadan sana yollamış bulunmaktayım kardeş..
ben buraya başlık açıyorum sevmedğimi belirtiyorum , sevmeyenlerlede burada konuşmak istiyorum hemfikirlerimi görmek istiyorum kusura bakma ama yarana tuz bastım galiba lütfen arkadaşım herkezin fikrine saygın varsa sorgun olmasın iyi günler
tam saçımı kestirecektim vazgeçtim
sen halaaa ordasın
siz neredesiniz
uzun sac ım bence omza bile değmemeli.
Uzun saç sıkıntı ama sevende öyle seviyor işte :)
yani :D
bir de savura savura koşanlar yok mu :D
offf krizz :D:D:DD
bende çok itici buluyorum kız gibi uzatanları
Uzun sacli erkek kalp ben
ben yakışanda çok beğeniyorum açıkcası
katılıyorum sana kanka
saol knka :D
rica ederim kanka :D
Sözlerinin altına imza mı atarım.
saygılar :D
Kıçlarına sopa sokmak lazım
Uzun saçlı erkek iğrenç bnce
uzun saçlı erkek mi olurr bee
Bende hiç begenmem 🙈
aynen katılıyorum sana
Yakışanı var yakışmayanı var saçmalamışsınız
Yakışan uzatsın kardeşim
Bazılarına fena yakışıyor :D
evet katılıyorum :)
:DDd
sanane la onada bayılan var millet sanamı kaldı
sanane benim fikrimden ozamn :D
fikrine senin. kısa ara o zaman uzunlar sana kalmadı
tamam çoçuuğum
Benimde uzundu simdi boyleyim :)
aman bidaha yapma o hatayı kardeşim
Ya ben tabi omzuma. kadar uzatmadim. Normal birakmistim. Neyse daha yapmiyorum zaten.
yapma bencede :)
Gercekten cok cok itici
Bazisina cok yakisir thor filmine bak
Bence uzun saçlı erkekler çok çekici.
Erkekte uzun saç sevmem başka gözle bakamam:D
O oyle seviyordur kime ne?
ben sevmiyorum hemfikirlerimle paylaşıyorum onlarane?
zevk meselesii kimiside kısa saçlı kadın sever
kesinliklee :)
Bu senın zevkın panpa baskası uzun sever belki :D
:QWEQ:E:QW ince
annenin tercihi ne sorsana?
Zamninda bizde uzatmistik :)
pişmanmısın
Sonunda doğru yolu bulduk :)
haha :D
böyle düşünen kızlar var mı hala :D
neden uzun saç seven kız var mı çevrende
bilmem hiç fikirlerine başvumadım hem aslında benim saçımda kısa severim ama çevremde uzun saçlı erkekler var kızlara iyi görünmek için uzatıyorlar bilmiyordum kızların uzun saç sevmediğini :)
ya bu benim tercihim sevende var mesela ablam bayılır
evet kafamdaki sor işaretlerini sildiğin içn tşkrler :)
Katiliyorum sana
;) SAOL YEAA KANKİ
Uzun sac bayanlara ozgudur zaten bayanada kisa sac hic yakismiyo
kesinlikleeeeeeeeeee
Kisa sacli katin osman abiye benziyo :-)
hahaa :D
aynen ya hic yakışmıyo erkeklere uzun saç :D
Onlarda var işte bu hayatta :(
Sacımız yokki uzatalım :p
Sana ne yaprak ben seviyom biraksinlar.
Peygamberimizin saçları kulağına kadar iniyormuş
Fakat o yahudiler sac uzatinca keser , kesince uzatirmis.
Kimler anlamadm
kirli sakalı da araya sıkıştırmış :D
yaniii :D
Bak bana uzun saçta nedir ya :)
zaten kellere karşı zaafım var kurcalama oraları :D
@partners
Arkadaki ne Fastback mi, Camaro mu, Pontiac mı
@ProRider
Mustang kardeşim
Deniz valla 3 numara idealdir herzaman :)
Deniz değil diana olucaktı pardon :)
A:GASDGGDGSDGSDHDHAGSAHHFSDAFD
sen itici bul diye uzatıyorum 1 yıldır knk :D
Birisi yanlışlıkla ittiri verecek ozaman anlayacak iticiliği :))
hauhauahuahauahuahua AWESOME !
eksi vermeyeydin iyiydi :))
Hay saçına sakız yapışsın emi
ayyy allah korusun
Sana demedim erkeğin dedim yanii :)
hee yok japon dökerim onlrın kafaya
Onlar anneleriyle gune gidicek.
hahaahhahahahhahahahaha cok iyi yaaa en iyi cevap oylamasam bunu oylardım :D
Sorun yok ya :)
yok ya itici değil bence güzel oluyo uzun saç :D
bak sen beğeniyosn mesela ben beğenmiyorum bunuda yazdım herkz üstüme geliyo ( daha doğrusu uzun saçlı erkekler ve seglisinin sacı uzun olan kılzar ) hucuma girdiler :D
herkesin zevki başka yani sonuçta :D
abartilmadigi surece tatli bence^^
3 numara ve kirli sakal yaptığım sadece bu
ozaman sen awesome
Teşekkürler :)
Adamin zevkine karisamayiz
ben hoşlanmıyorum :D böle düşünenler niye yorum yapıyosunz :D
Napalim hoslanmiyorsan kestirelimmi
3 numara kirli sakal kombinasyonu diyosun :)
uuuuyy yeesss :D
Beni örnek alın gençler :D