Sevgilin varken bir ünlüyü çok güzel/yakışıklı bulduğun için takip etmek normal mi?

Bence değil çünkü ünlü olması sebebi ile bu kişiyi kendimizden üst segmente koyup zaten bakmaz diyip normalleştiriyoruz ki halbuki ünlü olmadığı senaryoda sevgilinin tercihi o kişi olmakta yani sadece yorum sorusudur cevapların çok kişisel olacağını düşünüyorum.
Sevgilin varken bir ünlüyü çok güzel/yakışıklı bulduğun için takip etmek normal mi?
Cevapla