Dış görünüş vitrin, huy iklim.
Eski halini görsen yüzüne bakmazdın, şimdi prensip sahibi mi oldun? 🤣

Dış görünüş vitrin, huy iklim.
Eski halini görsen yüzüne bakmazdın, şimdi prensip sahibi mi oldun? 🤣

Ayrılmam. Bir insanın estetik yaptırmış olması onu daha az gerçek ya da daha az değerli yapmaz. Önemli olan yüzünün nasıl göründüğü değil, yanındayken nasıl hissettirdiği. Samimiyeti, duruşu, kalbi değişmiyorsa estetik sadece bir detay olarak kalır. İlişkiyi ayakta tutan şey dış görünüş değil, kurulan bağdır.
İnsanlar sadece dışını değiştirebilir, içini değil. Eğer huyu dediğin gibi bir "iklimse", o iklim estetikle değişmez. Ben o iklimde çiçek açtığım için yanında olurdum. Görünüşü de bu mutluluğumun bonusu olsun! Ehehe 😅🤷🏻♀️
Estetiği her yüz ve beden kaldirmaz. Altyapi iyiyse daha da güzelleşir. Bazi kişilere estetik yaptırsan da ise yaramaz. O yüzden ayrılmam demekki eski hali de aşırı kötü değildi. Sadece en iyi versiyonuna ulaşmak istemiş
Napolyon para 💸demedi boşuna paranın açamayacağı kapı yok çirkin bile dünya güzeli olur. 🤣benim için fark eder mi erkek güzeli olduysa etmez sonuca bakarım sonuç olarak işe yaramış 😄
Parayla tek bir şey satın alınamaz sağlık amansız hastalıklarda para da işe yaramıyor diğer açılardan para tüm kapıları tek eliyle açar 🧐dghhh
Buna ayrılmak gözüyle bakanların çoğu bence zaten dış görünüşe takık 🤭 Estetik yaptırmış olması değil, bunu saklama şekli önemli. Yüzünü, bedenini beğenmek için adım atmış, ne güzel 🥰 Karakteri, bana olan sevgisi yerindeyse “eski hali/ yeni hali” umurumda olmaz. Sen dürüst olsa sorun eder miydin, yoksa sen de gülüp geçer miydin? 😋💬
Cevap
25Cevap
Belli olur erkekte estetik yaa itici jsjsj
Bu sebepten dolayı ayrılmam ama bu durumdan da haz etmem..
Yani olabilir hiç önemli değil
Bilemiyorum. Yaşamadan yorum yapmak kolay 😅
Hayır ayrılmam.
Senin yüzün çok güzel ama asko ha estetik ha Şey kıymet bilene denk gel inşallah 🧿🌸💕
Sahibi oldun derken. Bir ilişkide olmak sahip olmak değildir..
Evet 😂 ama okurken çok doğru görünüyordu 🤣 gece geç saatlerde yazdım ondan olsa gerek
Daha güzel olmuşsa neden ayrılsınlar bence erkekler daha çok ister
Yalnız gigi hadid doğal güzelliktir ondan neden burada onun fotosunu kullandın anlamış değilim
Bazı haberlerde estetikli olduğu yazıyordu şimdi baktım işin doğrusu öyleymiş haklısın
❤️
Sonradan öğrenirsem benden gizlediği için evttt
Önceki hali mika gibiyse 😃
Engel yiyecek bir tipi oldugunu düşünürüm
Ayrılmam. Da zaten sonradan öğrenilmez ki. Zaten bellidir.
Bence insanın doğal yaşlanmış haliyle barışık olması çok güzel duruyor. Yıldız Tilbe örneğin.
Kaliteli malzemelerden yapıldıysa operayonlar güzelliği bozulmaz diye ses etmezdim :D:D
önemli olan kendisinin nasıl biri olduğu kim olduğu
Kim olsa ayrılırdı 😅
Yapay olmasın ya doğal olsun
Sorun etmezdim 😄
Yok ya neden ayrılırım ki
Yani güzel sonuçta ne güzeli olduğunun önemi yok
Takılmam öyle şeylere
Hayır, ayrılma sebebi değildir
Ben doğallıktan yanayım evet ayrılırım
Sırf böyle bir şey için ayrılmam
Zaten bunu anlamak çok zor olmasa gerek.
O kadar masraf etmiş ayrılmam
Erkekler yaptırmıyor ondan sıkıntı yok :)
Ayrılmam ama estetik sevmem
Ben estetik sevmem o yüzden ayrılma nedeni
ayrılmam zaten zor bulunuyor
Saçmalık söylemek zorunda değil hiçbir insan.
Heryeri de estetik olacak kaide yok ya
Hayır olabilir
Şoke olurum.
Ayrılırım 😅
Sorun etmem
Tespit etmeden başlamam
Niye ayrılayım ki
Ayrılmam
hayır benım begenmem ıcın yapmıssa
Hayır.
Ayrılırım
Yani ayrılmam
Ayrılmam
Evet
Ayrılmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?