
Bazı insanlar yanında çok güzel/yakışıklı birini istemediklerini söylüyor. Kıskançlıktan olabilir, dikkat çekmesinden dolayı rahatsız oluyor da olabilirler. Sizin için sorun olur muydu?

Bazı insanlar yanında çok güzel/yakışıklı birini istemediklerini söylüyor. Kıskançlıktan olabilir, dikkat çekmesinden dolayı rahatsız oluyor da olabilirler. Sizin için sorun olur muydu?
Ben de çok güzel olmasını istemem çünkü dikkat çekiyor. Tipi bana denk olsun yeterli, fazlasında gözüm yok. Yakışıklı değilim zaten, o da güzel olmasın o kadar
Yoo bence giderin var.
Bilmiyorum kısmet işi olsa gerek bu tarz iltifatı kadınlardan duymuyorum genelde erkekler söylüyor. O yüzden alıştım çirkin hissetmeye
Tabii ki, kısmet. Öyle hissetme bence.
Teşekkür ederim
Rica ederiim
Cevap
9Cevap
Bu durumda rahatsız olacağım herhangi bir şey yok..
Hayır benim için sorun değil ben tipine bakmam. kişiliğine bakarım
Hayır tabi ki de sorun olmaz. Çok yakışıklı sevgilimin yanında benim olmam sorun olur anca 😂
Kız niye öyle diyorsun? 😄
Millete bakarak hayat yaşasaydım, devlet memuru olurdum 😜🤣 benim ne hissettiğim daha çok önemli, onunlayken iyi hissetmeliyim bu kadar
Ben yakışıklı bir erkek değilim, tamam güzel bir kız hoşuma gider ama böyle çok güzel bir kız bana olmaz yani davul bile dengi dengine
Problem olmaz sanırım, ama ben zaten birisi ile birlikte oluyorsam tipi 2. veya 3. planda olur. Karakteri benim için çok daha önemli.
Cok yakisikli olmasini istemem gözleri üstüne toplar normal olsun
sorun olmaz benim için
Evet olur, erkenden hapise girme ihtimali ☺️
Cok güzel değilse yanimda işi yok zTen
olmaz herhalde
Sorun yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?