Sevgiliniz istiyor diye estetik olur musunuz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Sevgiliniz istiyor diye estetik olur musunuz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Yok ya 😃 genellikle estetikten sonra özgüveni yerine gelen kadın ya da erkek İlk iş olarak ilişkisini bitiriyor 😃 bunu yıllar önce müge de izledik eşine ineklerini sattırıp estetik olan kadın adamı terk etti 😃
Olmam. Sevgilimi estetikli kadınlara doğru uğurlarım. Benim yüzüm, vücudum ve şahsım kimsenin yapboz’u değil kardeş.
Benim vücudum ve ben böyle mutluyum kimsenin müdahale etmeye hakkı yok
Cevap
7Cevap
Benim istemem lazım kullanacak olan benim o değil
Evet olurdum
Olmam estetikten hoşlanmıyorum Allah düşürmesin zor işler o yüzden beni olduğum gibi sevemiyorsa istediği şekilde birini bulabilir.
Hayır beğenmiyorsa estetikli kızlara gitsin. Estetik yaptırmam gereken bir yerim yok.
Hayır olmam.. Beni her halimle sevmeyen biriyle sevgili olmam.. Keyifli günler..
Hayır tabi ki de. İşine gelmiyorsa gider çokta sorun değil
hayır buna benim karar vermem gerek
beni olduğum gibi sevmesi lazım
Hayır olmam kimse için kendimi değiştirmem seven böyle kabul etsin
Olmam. Benim vücudumdaki herhangi bir şeyi beğenmiyorsa baştan uzak duracaktı. Ben kendimde bir şeyi beğenmiyorsam estetik yaptırırım ama başkasının demesiyle estetik yaptırmam.
Çoğu öyle, 😏 sorsan kendilerini öyle beğendikleri içinmiş külliyen yalan
Eğer ben de istersem olurum
Hayır olmam, kabul etmiyorsa eğer ayrılırım
Olmam onun için değişmem
Olmam, ilk fırsatta giderim onun beynine dolgu yaptırırım.
parasını verirse olur :D
Asla. Anında ayrılırım.
Sevecekse böyle sevsin yoksa gitsin
Olmam
Hayır
"Bana napıcağımı söyleyemez manitam"
Hayır böyle biriyle sevgili olmam zaten
Asla olmam
Hayır olmam
nope.
Olmam
Olmam
hayir
Hayır
Olmamm
kardeşim yesin ben istersem yaparım yalnızca
İşine baksın 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?