Sevgiliniz var ve karşınıza ondan daha güzel veya yakışıklı biri çıkıyor ve oda sizden hoşlanıyor sevgilinizi terk edermiydiniz? dürüst olun
Terk ederdim
Terk etmezdim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sevgiliniz var ve karşınıza ondan daha güzel veya yakışıklı biri çıkıyor ve oda sizden hoşlanıyor sevgilinizi terk edermiydiniz? dürüst olun
Ayrılanlar tamamen bos tenekeden ibaret gözümde. Sevgilin olduğu zaman her zaman sevgilisinden de iyisi , senden de iyisi sürekli olmaya devam edicek. Bu tarz güzel yakısıklı insanlar zaten tüm ömür karsınıza cıkıcak ki.. Baskalarına göre de siz cok güzel , yakısıklı olabilirsiniz. Önemli olan gercekten sevgilinse ondan baskasına ne kadar iyi gözükürse gözüksün asla arkadastan öte bakmamak.
karakter meselsi olduğu için tabi insan her haltı yer. maymuna niye ağaca çıkıyon demek gibi bir şey. fıtratında puştluk varsa yapacak bir şey yok. :) ki zaten puştuna denk gelirsin gelmişin de.
Hayır tabi ki sevgilimi hiç bir şekilde terk etmem isterse dünyanın bütün kızları gelsin ya da en güzeli gelsin sevgilimin saçının teline değişmem
Cevap
7Cevap
Sevdiğim adam varken daha iyisi çıkamaz karşıma sevgi öyle güzel bir seyki sevdiğinden daha iyisi ve guzeli olamaz imkansız olabiliyorsa zaten bı sevgilin yoktur.
Seven insanin gözü sevdiğinden başkasını görmez ki.
Yanlış oylama yaptı terketmez dim her şey yakışıklılık güzellik değil düşün adam içki içiyor kumar oynuyor seni aldatan biri böyle birinimi istersin daha az yakışıklı ama senin için ailesi için cabalıyor burnumu isterdin
Ve her zaman daha iyisi vardır ama sana uygun olan daha iyidir
Bunun sonu yok ki her zaman daha iyi oluyor çünkü eğer birine kalpten bağlanırsan güzelliğin önemsiz olduğunu anlıyorsun.
Benim aşka olan inancım pek olmadığı için çoğunluk dış görünüşe bakıp hep daha iyisini istediği için terk eder diye düşünüyorum
Yakışıklı güzel gördün mü bakarsın normal. Biz balayında full russ dolu oteldeydik tablo gibi ırktı maşallah kesiyorduk filanda ama onlara sanki çok güzel bir sanat eserine bakıyormuş gibi bakıyorsun öyle sevgi bağlanmında bir şey olmuyor ki
Ben öyle sıradan bir kadınla sevgili olmuyorum eğer sevgilim varsa asla dönüp başkasına bakmam 🙂
önceki sevgilim kendini yakışıklı sanıyodu ama çok tipsizdi her sarışının yakışıklı olmadığının kanıtı resmen, ama yine de başkasına bakmadm😌
Dere geçilirken at değiştiren bizden değildir :)
😂😂
Benim için daha güzel biri yine sevgilimdir o yüzden tabi ki terk etme gibi bi durumum söz konusu olmaz
Kişiliği de daha iyiyse belki derdim de tipi tek başına bir etken değil.
terk etmem ondan daha iyisi olabilir ama ben tipe göre etkilenmiyorum
Tabiki hayır sevgilim varsa benim için en yakışıklısı o zaten
Her zaman daha iyisi vardır ama bunu yapmak çok aptalca olur
%16'lık kesim şüphesiz ki karaktersiz insanlar. Düzgün aileler tarafından yetiştirilebilmiş bir millet olsaydık bu %16, %0 bile olurdu. Söylenecek söz kalmamış. Gerçekten 2023'te yaşamak başlı başına bir intihar sebebi.
Terk etmezdim diyenler çoğunlukda ama inanmıyorum anket sonucuna ben.
Bende inanmıyom
Birini gerçekten seviyorsam, diğerleri bacım dir artik
Saçmalık sevdiğin birdir tektir ondan başkasını görmez insan eğer gerçekten seviyorsa.
olmaz öyle şey
Iy böyle şerefsizlere beni denk düşürme allahim
Yokk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?