Bülent Ersoy’un cenazelerle ilgili yaptığı 'kimsenin gelmesini istemiyorum, kendi başıma giderim' açıklaması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Cenazelerdeki vefasızlığa Bülent Ersoy "Vallahi ben hiç umursamıyorum, cenazeme kimsenin de gelmesini istemiyorum. Ben de kendi başıma giderim" sözlerinde bulunarak yorumladı. İnsanların cenazelerde bulunması senin için ne kadar önemli olur?

Bülent Ersoy’un cenazelerle ilgili yaptığı kimsenin gelmesini istemiyorum, kendi başıma giderim açıklaması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bülent Ersoy’un cenazelerle ilgili yaptığı 'kimsenin gelmesini istemiyorum, kendi başıma giderim' açıklaması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla