Ahirette benim yerim cehennemlik diyor mu önemli olan o öldükten sonra bedeninin ne oldugu önemli degil zaten bugun göm yarin gel aç bulamıyacaksın o bedeni bu beyinsiz de kalkıyor bu mezarliga sigmam diyor ahireti düşünüyor mu dedim de ahireti düşünse bilse böyle olmazdı zaten
normal standartları var tabut boyutunda açılıyor. ancak çok küçük ya da çok büyük insanlar için de standardı var. Yakın zamanda nenemi kaybettik ordan biliyorum.. Ancak görevlinin saçma cevabı hiç hoşuma gitmedi ben sana göre yapacağım ne demektir. Çok ayıp
Öldükten sonra küçülücez Bülent ablacım medya görmüş biri olaraktan yaşarken iri burunlu bir insanın burnu ölünce küçülüyor sığarsın merak etme hele iyi bir insansan o mezarlık genişler ferah olur😒
Ahiret diye biryer varsa tabi. İnançlar bir yana iyilik yapman güzel. Akbabalara Yem olmakta iyilik sayılır mı? İyiliğin insanı hayvanı olur mu? Kafamda deli sorular
Mezarlar standart yapiliyor bildigim kadarı ile zaten kabire düz yatirilmiyor iç derinlikte biraz oyuntu yapilip oraya konuluyor. Öldukten sonra sıgsan solur sıgmasan nolur 😂konfor mu arayacaksin sanki münker nekir gelmek için bekliyorken