Erdal Tosun, "Vedalaşmak asıl kalana değil, gidene koyar." derken haklı mıydı? Vedalar kalana mı zordur, gidene mi?

Gidersin ve onu ararsın her yerde ama ne onu ne de ona dair bir anı bulabilirsin gittiğin yerde. Özlersin ama hasretini dindirecek hiçbir şey yoktur. Kalırsın; her şey onu anımsatır, her köşede bir anı vardır. Gölgen gibi takip eder.
Erdal Tosun, "Vedalaşmak asıl kalana değil, gidene koyar." derken haklı mıydı? Vedalar kalana mı zordur, gidene mi?
Cevapla