Merhabalar Herkese 🌸

Murat Cemcir, küs olduğu arkadaşı Ahmet Kural için:"Ahmet Kural ile aramızda kırgınlık yok bıkkınlık var. Konuşmuyoruz, konuşmayacağız da" dedi. İlişkilerde fazla muhabbet bir süre sonra bıkkınlık mı getiriyor?
Merhabalar Herkese 🌸

Murat Cemcir, küs olduğu arkadaşı Ahmet Kural için:"Ahmet Kural ile aramızda kırgınlık yok bıkkınlık var. Konuşmuyoruz, konuşmayacağız da" dedi. İlişkilerde fazla muhabbet bir süre sonra bıkkınlık mı getiriyor?
bu işin içinde başka bir durum var
bu aslında yanlış bir düşüncedir genellikle sevgililer arasındaki problemlere dayanarak söylenen bir sözdür
çok fazla ilgi bunaltır işte sevdiğini belli etme üstüne çıkar falan filan
bu çok mantıksız bir düşüncedir
insanlar birbirileri ile fazla muhabbet yapabiliyorsa bu karşıyı kendilerinden biri olarak gördüğü içindir
ve kişi kendinden ve kendi gibi birinden asla bıkamaz
tam tersi insanlar kendileri gibi olmayan ters insanlarla görüşmek konuşmak istemezler
''off yine geliyor işte konuşacak şimdi susmayacak'' derler içlerinden mesela :D :D
sevdiğin birine neden böyle diyesin ki
insan en çok zamanını ailesi ile geçirir
hiç ailemden bıktım artık ayrılmak istiyorum diyen insan görülmüş mü
(''tabi ailesi ile alakalı bir sorunu yoksa'')
Evet bence olabilir.. ama kafa dengi samimi güvenilir arkadaş olması lazım.. yoksa Fazla muhabbet tez ayrılık getirir demek herkes için doğru değil. yani insan Fazla muhabbet edip çok iyi anlaştığı kişi de olabilir yıllarca
Yani bıkkınlık var tabiri saçma bence. İnsan samimi olduğu herkesten bıksın o zaman. Bıktı ya da bunaldı diye tamamen iletişimi keser mi insan ya. Hadi bir süre uzaklaşırsın ya da mesafe koyarsın da, eğer iletişim tamamen kesilmişse işin içinde başka şeyler vardır kimse kusura bakmasın :D
Teşekkür ederim.. ❤️🥂
Ben çok samimiyeti seviyorum ancak içten gelen ve dozunda iletişim en sevdiğim şeylerden 😅 abartıya kaçan her şey içten gelme dışında yaşanıyor bana göre. Muhtemelen aralarında böyle bir durum yaşanmıştır
Cevap
8Cevap
bence bunun sebebi ahmet kuralın şiddet olayı
Sanmam ya baya oldu o olay olalı
Cok guzel demis “aramizda bikkinlik var” guzel tabir evet aynen oyle fazla muhabbet ayrilik getirir ya
Birbirlerini basit insan olarak görmeye başlamışlar, ortaya böyle bir anlam çıkıyor.
Arada biraz olsa mesafe yoksa bu tip durumların yaşanılması kaçınılmaz.
Oha bunlar ne ara küstü?
Ben de yeni öğrendim ajcjwjd
Ahmet Kural hapiste değil miydi 🤔
Yok girmedi
Samimiyetin dozunu ayarlamak iyidir
E öyle tabii insan bunalır artık.
Demek ki bölüşemedikleri bir şey oldu.
İlişkilerde denge olması gerekir
Getirmez ama yanlış yapmışlardır kesin biyerde
Olabilir
He öyle
Aynen aşkım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?