Bir tarafta bir zamanlar Sıla'ya olan bakışlarıyla lûgata ismini altın harflerle yazdırmış olan Ahmet Kural ve "Ahmet Kural bakışı." Diğer tarafta sen ve senin bakışın. 😁
Hangi bakış ortalığı kasıp kavurur? 🔥 Senin bakışın mı Ahmet Kural'ın bakışı mı? 😏
Ahmet Kural'ın bakışı mı yerle bir eder ortalığı senin bakışın mı?
Ahmet Kural o bakışı attığından beri başı beladan ayrılmadı o yüzden biz onun gibi bakmayıp, kendi bakışımızı atalım kalp gözünden belki anlarız o zaman..
genelde "gözlerinde kayboldum", "oha saatlerce bakabilirim" filan diyorlar kedi diye gözlerime değilde bana diyenler oluyoy :p sen söyle ilk olşun güzel ablam hihi
ay herkes kendini överken mütevâzi bi yoyum göymek harika o senide yüzden ben öviyim:p eminim fps oyunlarında silahını atıp gözlerinin güzelliğiyle öldürüyorşunduy hihi :p