Sisi lakabıyla tanınam Seyhan Soylu tamamen farklı sebeplerle ameliyat olması gerektiğini söyleyerek ekranlara 1 ay boyunca veda etmişti.Daha sonra ise tüm bu ameliyatların amacının Filiz Akın'a benzemek olduğunu yaptığı bir paylaşımda açıkladı.
Gerekli durumlar haricinde estetiği çok yanlış buluyorum. Burnun yamuk olur yaptırırsın, saçların dökülür o da olur. Ya da kadın ve erkekte kilo veya doğuma bağlı bozukluklar olur o da kabul. Ama birine benzemek uğruna asla acı çekmem. Doğallığı bozmak kadar saçma bir şey yok
Dünyanın en saçma şeyi. Böyle bir aptallık olamaz. Tamam paran varsa kendinde beğenmediğin yerlerini yaptırırsın ama sırf birine benzemeye çalışmak için defalarca bıçak altına yatıp kendini harap etmek nedir ya. Kafaları hiç çalışmıyor bunların.
Değil herkes farklıdır herkesin de kendine göre güzelliği vardır benzemek değilde eğer bir yerimde gördüğüm kusur rahatsız ediyorsa estetik olurum tabiki
Yani tamam da sebep? Niye egomu şişirmek için bir ünlüye benzemeye çalışayım? Hadi tamam onu geçtim, niye o kadar parayı ziyan edeyim? Dünyada benden bir, bilemedin iki tane var. Niye kendimi yok edeyim ki? Safsata…
En çirkini de olsan en güzeli de olsan en kötü beden veya en iyi beden seninki olsa yine de kendin olmak en iyisidir yoksa toplum içinde maske giyen biri olursun
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yurtdışında bu örnekler çok daha fazla bence aşırı hayranlık her zaman sorun..