Bu adama yakışıklı diyenler var hayret ediyorum, adam bildiğin tıfıl çok zayıf boy yok pos yok yüzü de iyi değil bayağı tipsiz ama sırf soyadı yüzünden yakışıklı diyorlar

Ben bile bundan daha yakışıklıyım 😄
Bu adama yakışıklı diyenler var hayret ediyorum, adam bildiğin tıfıl çok zayıf boy yok pos yok yüzü de iyi değil bayağı tipsiz ama sırf soyadı yüzünden yakışıklı diyorlar

Ben bile bundan daha yakışıklıyım 😄
Adamların aile serveti var zengin. bu adamı hiç sevmiyorum bu arada hiç güven vermiyor takıldığı kadınlar haricinde kameralar yakalandigi fotoları bile var tipi geçtim karakteri sıfır
Cevap
5Cevap
Evet sevimsizin teki 1.50 boyuyla çıkmadığı kadın kalmadı Soyadı olmasa işe yaramaz kimse suratına bile tükürmez
Evet tabiki. Parasına bakıyor Hande erçel gibiler. O kadına ne yazık ki bir ısınamadım gitti. 😅
Hande'in yanında küçücük kalmış ya la 😄🫣bide yakıştılar diyorlar öğg Hande zaten iri kemikli biri ona 1.90 boylar da iri yarı erkek yakışır
Aynen😂
Bu adam bana çapkın geliyor. Hic hoş gelmiyor. Hic sevmem biye tipleri.
Adama lafım yok ama şunu demek istiyorum genel olarak. İnsanların zevkini..
Bad boy olmadığı kesin. Kızların tercihinin 5 yılda bu kadar sapması çok değişik.
Eli yüzü düzgün gayette hadi tombul falan olsa öyle dersin de
Boy da yok ayrıca erkek dediğin iri yarı olur
Ne gömmüşsün adamı 😄
Ama cok tipsiz ya
parası yakışıklı demek :/
Ceketi benden yakışıklı
Sıradan bir tip
Olabilir
Gayet hoş bı adam
Parası olmasa öyle hoş gelmezdi bence
Ben bu adamı pek görmemiştim fotoğraflarina baktıktan sonra yorumumu yazdım. Bence hoş biri
Tıfıl seviyorsun sanırım
Sevmem
Ünlü oldugu icin
Ünlü değil o zengin ve zengin olduğu için ünlü oldu
Yakışıklı mı 🤔
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?