Demet Özdemir tatlı bir kadın bence fakat modadan zrre anlamıyor. Bir aistanı varsa bu konuda onu da bıraksın bence kombinler ağlıyor çünkü. Bir parçaya 5 bin dolar verdikleri oluyor ama yine de güzel değil. O para bende olsa :D
Evet, gerçekten de rüküş.
Hayır, gayet tarz.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Demet Özdemir o kadar paraya rağmen çok rüküş giyinmiyor mu?
Ben ünlü kadınları çok takip etmem ama gördüğüm kadarıyla Türklerde pek zevki olan biri yok. Mesela fahriye evcen o rüküşlükle giyim markası kurdu. zaten çok pahalı markalarda öyle aman aman bir şey yok ben bulamıyorum misal beymen de çok güzel kıyafetler yok ama daha uygun yerlerde var. Üzerindeki kıyafetlere binler harcıyorlar çarşamba pazarından giyinse daha tarz olur. Parayla her şey alınmıyor bilgi, akıl, zevk gibi
Türkiye de adam gibi kadın elbisesi üretilmiyor ki hele de İstanbul Ankara İzmir vs gibi büyükşehirler dışındaki illerde zorla rüküş oluyoruz konuyla pek alakalı gelmeyebilir ama sitemimi dile getirdim
Ben demet özdemir'den de akıl almaz derecede nefret ediyorum!
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Oğuzhan Koç yanında abisi veya arkadaşı gibi duruyor. Kadının giyimi ile sevgilisinin tarzı hiç uymuyor. Bazen güzel giyiniyor ama bu fotoğraftaki kötüymüş