Cem Yılmaz, oğlu için eski eşine 10 bin dolarlık nafaka ödüyormuş. Mahkeme kararıyla 70 bi TL'ye düşmüş. Bunun üstüne de Ahu Yağtu, Cem Yılmaz'ı icraya vermiş. Bu nafaka işi zaten garip bir hal aldı, ben anlamıyorum düzenleme falan gelecekti hani :/

Cem Yılmaz, oğlu için eski eşine 10 bin dolarlık nafaka ödüyormuş. Mahkeme kararıyla 70 bi TL'ye düşmüş. Bunun üstüne de Ahu Yağtu, Cem Yılmaz'ı icraya vermiş. Bu nafaka işi zaten garip bir hal aldı, ben anlamıyorum düzenleme falan gelecekti hani :/

Para avcısı, aç gözlü iğrenç bir kadın. Evlenen erkekleri anlamıyorum. Aşırı saçma kanunlar. 1 tl vermesi bile saçmalıkken icraya vermek nedir. Hukuk denen şey tam bir ZIRVA lık. Artı saçmalık. Hukuk diye bir şey yok. Hukuk denilen şey kadınların erkek düşmanı düzenlerinin ekmeğine yağ sürmeketten başka hiçbir şey değil. Sadece erkek düşmanlığı. Hukuk ne zaman erkekleri korumuş? Ne zaman taciz, tecavüz iftirası atan kadınlara ceza vermiş? Ne zaman erkek katleden kadınlara doğru düzgün ceza vermiş? Hiçbir zaman. Hukuk boş iş. Hukukçular da boşa hukuk eğitimi alıyorlar. Koysunlar mahkemelere feministleri, aynı kararlar çıkıyor zaten. Kadın beyanı esastır ne bir kere yaaa. Kanıtlara bakmaları gerekirken, sadece kadının beyanına bakarak erkeklere ceza veriyorlar. Rezillik resmen. Nefret ediyorum 6284 nolu kanundan. Akp sözde kaldıracaktı. Paso yalan sallıyor. Zaten bu kanunu getiren akp. Hiçbir erkek düşmanı partiye oy vermeyeceğim bundan sonra.
Kadinin hakki o yani burdan bakinca farkli görüyor olabilirsiniz. buz burada nu kefeye girsek 100 150 orada 1000 1500. siz burada 7000 bin kira öderken o orada 40 50 bin ödüyor. Bir baba evladina bunu vermek zorunda. hic kimse kendi yasantisi ile mukayese etmesin bence. bir annenin ve çocuğunun yasam standardi vardir. cem yilmaza dokunmaz o zaten evladi. o cocuk sizce nasil bir eğitim görecek. Mahalla okuluna gitmez yani bunlari düşünün. Sakin kadinlari küçük görüyor demeyin lutfen. onlarin yasam tarzi bu iyi formlar🌷🙏🏼
Çocuk varsa onun sosyal ve yaşamsal giderleri için babadan maddi destek istenebilir ve bu doğaldır. Kendi çocuğunun tüm yükünü anneye bırakmak da asil bir davranış değil. Fakat çocuk yoksa, süresiz nafaka çok iğrenç bir şey, süreli olmalı…
Oğlu büyüdükçe masrafları da artar adam arttıracağına kalkmış indirmiş 😅 mantıken terslik var. Onun oğlu sıradan çocuklar gibi yaşamıyor, okulu var, gezisi var, bir tane kıyafeti bile 1000 liradan az değildir mesela, yeme içme desen alt kalite yiyecek 3 kat zamlanmış vesaire. Cem Yılmaz da sıradan adam değil… bütün bunlara dayanarak analiz etmek lazım olayı.
Gökten zembille mi inmişler yoksa Allah in sevgili kullarımıymışlar
@panzerkopfwagen hayat tarzları farklı öyle düşünün.
Onların her tarafı tarz olsa ne olur olmasa ne olur
@panzerkopfwagen neden? Nesi var onların? Nedir bu düşmanlık? 😄
Şişirilmiş bir hayatın nesini sevelim söyleyebilirmisin? Fazla şişen her şey bir gün bom
Cevap
45Cevap
Ay cidden düzenleme gelmeli artık. Hadi onu geçtim havadan gelen 70 bin lira neyine yetmiyor acaba şaka gibi resmen.
Gerek yoktu
Ben de bosandim ve eski esimden hic bisey istemedim. Hakkimizi birbirimize helal edip insan gibi bosandik. Cocugumuz var ve diledigi zaman babasina gider istedigi zamanda Bende kalir.
cogu hemcinsimden nefret ediyorum para icin onursuz oluyorlar nekadar kötü bisey
@tblrsa ona kendisini alisveris yapar ya da harclik verir ama Ben mahkemede istemedim kendimde calisiyorum
Bir çoğunun yaşama dair en büyük hedefi zengin patrondan ve ya ünlü birinden çocuk yapıp hayatını garantiye almak. Ticari ciftlesmeden hiç bir farkı yok bence. Tanıdığım var 55 küsur yaşında patronunu ayartıp hamile kaldı. Kürtaj süresi geçene kadar sakladı sonra hamileydim dedi. Bir oğlu var. Adam coronadan öldü adamın resmi nikahlı eşi ve çocukları şimdi elinde neyi var neyi yoksa almak için kırk dümen ceviriyorlar.
@İsimoner anlamadim nasil yani
Herkes sizin gibi yapmıyor. Böyleleri yüzünden evlilikten soğudum ben.
@MD_avicenna_ cok haklisiniz heleki kadinlar ab pesinde resmen
Aynen öyle 3 ay evli kalıp yıllardır nafaka veren tanıdık var. Kadın da nafaka kesilmesin diye başkasıyla imam nikahlı yaşıyor böyle iğrenç bi durum
@MD_avicenna_ Yok artik bu nasil bi midesizlik
Böyle çok örnek var
@İsimoner haydan gelen huya gider
Çok saçma ya özel okulda eğitim alip farklı hobilerle ilgilense en marka fıyatleri giyinip lüks yemekler yese bile 10 bin dolar çok fazla..
70 binde fazlaa..
Kadınlarınn nafaka olmasa adam çocuğuna bakmayacakmış izlemini vermesinee sinir oluyorum. Nafaka gereksiz ve saçma..
Şu nafaka işi kalktığında Türk kızlarının yüz fotoğrafını çekmek istiyorum, canım sıkıldıkça bakıp bakıp gülerim.
Bu kadınlar bu denli yobaz, işine gelince nafaka alır, işine gelmezse kadın erkek eşitliğiniden bahsederler.
Tam kan emiciler.
70 bin mi 🤯🤯🤯🤯 yasim 32 simdi seviim kestirsem ameliyat falan gogus estetik derken 3 yila 35 yasinda tas gibi kadin olurum , zengin biriyle evlenip 2 sene gezdikten sonra bosansam ozamanda nafakalar artar ayda 250 bin tl nafaka alsam ortalama 40 yasinda emekli olmus olurum , Şu an sigortali calisiyorum 62 yasinda emekli olabilecekmisim ve ayda 3500 tl , 🧐ben seviim kestirmeye gidiyorum
Seviim yazan yerde s. i. k. i. m. i olacak
Bu nafaka olayı çok can sıkıcı ya yani ben erkek olsam hayatta evlenmem abi bu ne kadın erkek eşit diyoruz ama eski kocanın da donuna kadar alıyoruz bu ne tutarsızlık?
ortada çocuk yoksa kesinlile katılıyorum ama çocuk varsa ve annesiyle yaşıyorsa, annenin çalışmaya imkanı yoksa vermek zorunda sonuçta çocuğu için veriyor.
@_MelisYıldız_ çocuk varsa alsın tabi ama çocuk yok kadının hiçbir engeli yoksa hatta engeli olsa bile adam ona bakmak zorunda değil ki yani eski adı üstünde cidden yani ömür boyu ödediğin bir borcun olduğunu düşünsene çok kötü be
Çocuk olmayan eşe ödeme yapmak saçma zaten buna bende karşıyım, hastalık duruma bir şey diyemiyorum bu kişinin vicdanına ve imkanına göre değişir.
@_MelisYıldız_ 70 bine çocuk doymaz ya yazık zaten cem de cocugun yüzüne bakmıyordur dimi zaten çocukla ekstra ilgileniyordur adam nkadınlar rahata alışık dünyada stem alanlarında erkeklere nazaran kadınlar yok bile evde oturup ilgi istiyrolar sonra ben hamile kalıyorum sen değil diye bahanelerle yaşlanıp gidiyorlar sonra aslında kadınlar çok zeki ama erkekler fırsat vermiyor diyorlar ldkgldglkd
@_MelisYıldız_ ortada çocuk varsa bile sadece çocuğa nafaka verilir. İmkan falan yok boş işler kimse birine hayatını boyunca para vermek zorunda değil
@Oooyoogideyimben gidiyorumm gayet açık
Ne konuştunuz yahu 😄 Ben zaten doğru bir şey olduğunu savunmuyorum, çocuk varsa onun için verilmesini savunuyorum bu kadar basit.
@Akper34 sizin hemcinslerinizin çoğu da sorumsuz, çocuğu yapıp bütün sorumluğulu anneye atıyor
Kadınlar çok seçiciyim diyor o zaman iyi bir koca seçsinler bir zahmet. Nafakasini veren adam nasil sorumsuz bir adam olabilir ki zaten djdjdjdj. Sorumluluk derken ne adan 7 24 calisip eve gelince cocugumu uyutucak ha baska turlu diyorsan ayni yere geliyoruz iyi koca secicen kekolardan uzak durcan
@Oooyoogideyimben kesinlikle
Neyseki gerçekleri gören insanlar var bu ülkede sizin gibi gerçek kanunlarımız çok dandik kanun düzenleyiciler ve yapıcılarda öyle her halanda sadece nafaka mevzusu değil yani adam cinayet işliyor kravat takıp mahkemeye çıkıyor 15 yil yatip çikiyor böyle bir saçmalik Müslüman bir ülkede olmamali diye düşünüyorum
@_MelisYıldız_ doğru
@Akper34 yok knk bu durum senin enayi olduğunu gösterir. Sa lak olma ödeme sende
@Akper34 konu ben değilim senin enayi olman ödeme arkadaşım hesap o zaman ezik olma bu kadar adam gibi söyle o zaman ortak hesabı ödeyelim diye burada bir de ezik ezik ağlama
Yeter arkadaşlar yazıp durmayın bildirim geliyor kanser ettiniz
Kadın cumhuriyeti Türkiye.
Kadın olduğu için ömür boyu rahat eden başka bir ülke kadını var mıdır acaba?
Erkeğin sırtından geçinen asalak gerîzekalılar.
Millet açtır senin kari toktur bizimki açtır millet haho diyor ferman ediyor 😂😂😂😂 işte üç kuruşa kendilerini rezil ediyorlar sanki filmlerde dizilerde kazanmıyorlarmış gibi
Bu ünlüler camiasinin nafaka işini bnde anlamıyorum. Keşke ayda bize de 70 bin TL nafaka verilse ama yk kadına bak sn icraya vermiş bı de lukslugnden ödün vermemek icn uğraşıyor 😅🤦🏻♀️
İşte o yüzden erkeklere slakligi bırakıp evlenmeyin tavsiyesinde bulunuyorum. Ama o kadar çok grzek ve damslak erkek var ki kafalari basmıyor neler yasayacaklarina.
Bu nafaka değil zulüm boşanıyorsa çalışsın kazansın bunun bir standardı olmalı
Aynen
ne güzel iş la iki posta yat zengin adamın altına ömür boyu sömür
Ahu harika bir hanım.
Urla ya her yaz gelir.
Urla ya gelincede Oğlumu dinlemeden gitmezdi.
Saçmalıktan öte bişey değil.. Şimdi bu kadın kaç senedir boşandı illa sevgilisi felanda oluyor.. Adam bunlara sponsor oluyor..
karının tipinden belli zaten ne kadar para göz birsi olduğu. En fazla iki yıl olmalı. Ayıca bizler eşit olduğumuz için nafaka ödüyoruz
Asalak kadınların geçim kaynağı bu nafaka Sırf bu yüzden evlenip boşanan parazit kadınlar var İğrenç bir durum
Kadınların çoğu para için, nafaka için evleniyo zaten
Şaşırmadım yani
Ne güzel dünya! Evlen, boşan. Malının yarısına çök, nafakaya bağla. Yan gel yat... 😂
Bu ne saçmalik abi. Neyine yetmiyor o para zaten senin için degil ki cocuk için. Istemeye bile utanirim ben eski eşin parasina mi kaldim sacma sapan isler ya
Erkekler evlenirken bir daha düşünsün birde kadınlar eşitlik diye sokaklara çıkıyor tam tersi olmalı nafaka askerlik evlenirken altın araba vs
kimi neyi savunuon anlamadım ama kadın erkek asla eşit olamaz 👍tamamlayıcı olur
70 bin beğenmiyor mu hanımefendi, bir işe girip çalışsa kaç ayda o parayı alır bir hesaplasın
Cem Yılmaz kendisi azaltmamış sonuçta. Gereği neyse öder. Zaten oğluna kendisi bakıyor
Memlekette kim kimi nasıl kitlerse diye bir düzen var.
Cem Yılmaz’ın bir repliği vardı * bari diye işte tamda bunu anlatıyor sanırım
gözlere kapılmama tecrübesini edinmiş bulunmaktayım
Şu nafaka olayı aşırı saçma... Kaldırılmalı bence ve Cem Yılmaz doğru bir adım atmış
Cem Yılmaza az bile bu ama yanlış tabiki de bu kadın ne demeye alıyor nafaka bu oyuncu zaten
Böyle durumlarda benim aklıma kiralık katillerin daha az maliyetle işi çözeceği geliyor
Çok saçma ya çocuğa adam bakıyor karıya nafaka veriyor
Bir defa evlenmeye gör donuna kadarr alıyor kadınlar
Simdi kadin 18 alirken 7 ye düşmüş tabi istemez böyle olsun
Bak bu mağduriyeti bitirmeyi vaat eden biri olursa cidden oy verebilirim
10 bin dolara alışmış e dolar arttı ondan..70.000 e kaç ac doyar kim bilir
İyi olmuş böyle adamların hakkından böyle kadınlar gelir yarasınn
@Akper34 katılıyorum
Yalnız, asosyal, özgüvensiz gizli üye. Anca böyle nefret yayarsınız. Şu 6284 denen feminist yasa yakında çöp kutusuna gönderilecek merak etme. Erkek düşmanı, cinsiyetçi senin gibi feminist yaratıklarla da mücadele edilmeli.
Türkiye Cumhuriyeti'nde kadın sadece erkeği sömürmek için dünyaya geliyor ak
Bu cok iğrenç bir hal aldı kimi kadınlar var sırf erkeklerle maaşları için evleniyor yetmiyor nafaka adı altında sömürüyor kimi erkekler de hiç gözünün yaşına bakmadan kadınları bir öfke hınç uğruna kesiyorlar dogruyorlar
Sözde kadın erkek eşit derler kadın güçlüdür erkeğe ihtiyacı yoktur derler olana bak
😁😁👏👏
Bu kadin nekadar güzelse okadarda insanlimdan uzaklasmis
Gerek yoktu icraya zaten nafaka ödeniyor düzenli trajikomik
O para neyine yetmiyordu acaba kadının 🙄
makyajına
70.000 neyine yetmiyormuş?
Evet tek derdimiz bizimde buydu teşekkürler ya
Bu ünlüler varya güldürüyorlar sadece😅😅
Hayat pahalaniyor, nafaka düsüyor olmaz tabi
Baya dusmus nafakasi
Ticarete dökmüşler artık bu işi
Boşuna demiyoruz kadınların dini imanı para
Yesinler birbirlerini xikimdee değil
O yüzden sadece imam nikahı kıyarım
hakli kadin 70 kime yeter
He mk
Karı sülük gibi emiyor la adamı
En azından bizim tarafın yanında olduğunu gösteren bir yorum yapmış onu da kaybetmeyelim aga yapma @akper34
@Sınanreıs12 kafa basmadı dur yüklenmesi lazım biraz
Evliliği rant gören kafa
Oh mis boş beleş
Ahu'da fakir olsa bari.
Ulan resmen somuruyor adamı
Puhahahahah iyi yapmış
İşini bilen aç kalmıyor vay be xD
Umarım ölür bu kadın
bunlar için o para önemli değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?