Demet Akalın yine çekmiş Gucci'lerii :D ben gerçekten bu kadının tarzını beğenmiyorum ya bu kadar paraya rüküşlük olur mu cidden? Üstündeki elbisenin fiyatı milyor milyor dolarlaarrrr yazık günah
Bu kadar paraya rüküşlük olur mu, Demet Akalın'ın sahne tarzını nasıl buldunuz?
Aslında evet rüküşlük ama giydiği şey ona yakışmış. Saçları ve ten rengiyle uyumlu olan bir elbise. Ama tarzını bende beğenmiyorum. En azından ortada sıradan olan bir şey yok.
Meclisten dışarı lafım ama kendisini pek beğenmiyorum abartıldığını düşünüyorum Bir çok ünlü gibi sadece ünlü oldukları için sevildiklerini düşünüyorum