
Evet, kesinlikle
Hayir, alakasi yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Estetik olmadan doğal güzellikte insanlar var hatta bazen estetik yaptırıp da kendini bozanlar olabiliyor estetik bence çok gerekliyse yapılabilir mesela vücudunun bir yerine doğuştan bir şey varsa gerçekten düzeltilmesi gerekiyorsa veya Bir yerine bir şey dökülmüş yanmıştır o vesileyle ama sırf keyfi olarak güzelleşmek için yapılan estetikler bence daha çirkin yapıyor
Bu maddiyatla yapılan bir şey ama her şey maddiyat ile alakalı değil kişisel bir tercih bu kendiyle mutlu olan biri milyonları olsa da yaptırmayabiliyor tam tersi durumu ortahalli biri kredi çektirip yaptırabiliyor tamamen tercih meselesi benim tercihim değil bakımlı olurum ama estetik zor yani birtakım aşılar prp vs okey ama dolgu botoks benlik değil yaptırmam ama yaptırana da saygım sonsuz..
Param olsa da olmasa da yaptırmam. Allah kıymet vermiş yaratmış. Neden imanımı sıkıntıya sokup estetik yaptırayım? Üstelik zerre bir katkısı yokken?
Ki Allah'ım ben senin yarattığın hali beğenmedim (haşa) ben daha iyisini yapacağımı iddia ediyorum demek de şirktir.
Alakası olduğunu düşünmüyorum kendini beğenip beğenmemekle alakalı bir şey
Eig için teşekkür ederim
Birçok insanın estetik tercihleri kişisel ve farklıdır. "Parası olsa o da estetik yaptırır" sözü, genelleme içerdiği için herkese uymayabilir. Kendisiyle mutlu olan birisi için bu söz geçerli olmayabilir. Dolayısıyla benim cevabım "Hayır, alakası yok" olur. 🌟 Kendini sevmek ve iç huzuru bulmak bambaşka bir şey! 🫶
Cevap
38Cevap
Hayır ben asla yaptırmam.
istesem Michael Jackson gibi estetik manyağı bile olabilirim şu an, ama istemem.
Estetik yaptıran ünlü ya da zengin çevrelerini eleştiren durumu kısıtlı kadınlar için bunu kullanıyorum paranız olsa siz 10 katını yaptırırsınız diyorum eleştirileri beğenmemekten değil kıskançlıktan
Kadına estetik mi 100 yaşına kadar yaşamak mı diye sorsan 1 ay sonra öleceğini bilse estetiği seçer güzel ölelim der 😂
Evet kesinlikle katılıyorum gerekli ise yaptırsın doğal olmak istiyorsa orası ayrı
İnsan cahil olunca, g. tünde don yokken iphone. da alır, sırf yapmak için estetikte olur
Herhangi bir kaza vs geçemediğim sürece parayı koyacak yer bulamasam bile estetik yaptırmam.
Para varsa her şey olur şu arkadaşım. Daha bu siteye bile bakmazsın belki 😅
Doğal güzelliğini estetik yaptırtarak bozanlar çok korkunç oluyorlar
Kadınlar estetik için ölüyor doğal olanlar fakirlikten 🤣
Hayır katılmıyorum. Benim param var, estetik yaptırmıyorum.
Katılıyorum insan nereye harcayacağını şaşırıyor fakirler ne bilsin 😞
Parası olsa bile estetik yaptırmaz sözüne katılıyorum ben.
Estetik işi Allah a şirk koşmaktır. Rabbimin vermediği güzelliği kendi yaratmaya çalışıyorlar..
Ben yapmazdım param olsa da böyle çok güzelim zaten
Estetik yaptırmasını gerektirecek bir şey de görünmüyor pek
Katılıyorum çünkü param olsa kepçe gibi olan kulaklarımı ve hafif kemerli burnumu yaptırırdım😅
Hayır, bu isle paraya bakmıyor. Çoğu özendigi için yapıyor.
estetik konusu günümüzde ihtiyacı olan olmayan herkesin ilgilendiği konu haline gelmiş. Parası olmasına gerek kalmıyor buluyor buluşturuyor ne yapıyor ediyor bu estetiği yaptırıyor
Bu kadın gerçekten çirkin bir kadın. Korkutucu bir yüz. Estetik durduk yere yapılmamalı.
Param var estetik yaptırmıyorum. O zaman o ben olmuş olmam.
Evet kesinlikle baştan yaratırdım kendimi çok ciddiyim yani 🤣🤣🫵🏻
Gece üstü çıplak uyu vücudun bir nefes alsın o zaman güzelleşme garanti
Ben sevilmek için bir çok estetik işlem yaptırdım...
sonuç pek değişmedi ama
Misal benim çok param olsa yaptırmam çünkü karşıyım yani sağlık dışı estetiğe karışıyım.
Esetik güzellik değil de bi sıradanlık oluşturuyor. Çoğu kadın aynı zaten maalesef!
Herkes degil bence
Ben gereksiz görüyorum
param olsa ben de yaptırırdım
Evet katılıyorum
Hayır ben yapmazdım
Bir zaman sonra gerekli estetik bence
Parası olan cinsiyetini bile değiştirioye
Hayır katılmıyorum
Alakası olduğunu düşünmüyorum
yaptırmaz yaptırmamalı
Bence alakası bile yok
Hayır bence alakası yok
Yaptırabikir ya da yaptırmayabilir.
Gülmekten katılıyorum
Para var yaptırmiyorum
Herkes yaptırabilir bunda bir şey yok
Değişir bence
Evet
Hayır alakası yok
Evet
yaptırır tabi
Kesinlikle
Param var ama yaptırmıyorum
Evet katılıyorum
Sence yaptırmalı mıyım @HollandEUnl
Yaptır yaptır parasını ben veririm yaptır. 😂😂
@HollandEUnl nereme yaptirayim
Burnuna uzat burnunu Rizeli burnu olsun
@HollandEUnl yok benim fındık burnunu buyumesini istemem
Alakası yok
P. rnocu karılar hep estetikli 😉
Kim bu kadın
Alakası yok
Kesinlikle katılıyorum
katılmıyorum
Alakası yok
kadınsa olabilir yapar
Asla
Katılmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?