• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Magazin

Ecem Uzgör sizce hak ederek mi kazandı, sosyal medyadaki tepkiler hakkında ne düşünüyorsunuz? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
74
Yapay Zekaya Sor
Ecem Uzgör sizce hak ederek mi kazandı, sosyal medyadaki tepkiler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla
Sosyal Medya Soruları Güzellik Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
11 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

213

Cevap

178

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • PngOgi
    PngOgi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 39%
    +1 yıl

    Kızın bildiği dillere, kullanmayı bildiği müzik aletlerine, aldığı eğitime baksanız iyi olur.
    Şahsi fikrim bunlara güvenmiş olması, bana da güzel gelmedi.

    2
    0 Yorumla
  • hstrkz
    hstrkz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 34%
    +1 yıl

    "kimseyi küçük görme niyetinde" değilim deyip "kendisine olan gereksiz güvenini yadırgıyorum" diyerek gerçek niyetini göstermişsin. sana ne kimin ne yaptığından!

    0
    0 Yorumla
  • baharçiçeğigül
    baharçiçeğigül Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 54%
    +1 yıl

    bisi soleyim mi fotolardan baktim bana normal geldi youtubeda sarki soledigi videoda o kadar tobe yarabbi o kadar cirkinki o uzun surati ama sesi masallah cok guzeldi

    0
    0 Yorumla
  • Uykulukedi
    Uykulukedi Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 54%
    +1 yıl

    Kız türkiye güzeli değil. Top modele katılmış. Bence asıl sorun özgüveni değil özgüvensizliği. Çünkü bakışları çok özgüvensiz bakıyor belki de bu kadar aşağılanmasının sebebi bu

    0
    0 Yorumla
  • Felicityy
    Felicityy Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 41%
    +1 yıl

    Bu guzellik yarismalarinin masum ve hak edenin kazandigi bir yarisma olmadigini zaten biliyorduk ama bu hiç olmamis , Turkiyenin uluslararsi yarismada elemensi için ozellikle yapilmis gibi.

    0
    0 Yorumla
  • şapşik-cadıı
    şapşik-cadıı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 33%
    +1 yıl

    ama kızın kültürü yok kızın fiziği falan diyorlar güzellik bir bütün olmalı ve en güzel seciliyorsa sadece fizik yetersiz yüz güzelliği de olmalı yaa gerçekten çok kötü bir yüzü var

    0
    10 Yorumla
    • asliiümit
      asliiümit
      +1 yıl

      Mk senin sen cok mu hossun ilerde kaza gecirip yüzünn zarar görmeyecgni yüzünn yanmayacgı ne malum?

      Yorumla
    • şapşik-cadıı
      şapşik-cadıı
      +1 yıl

      @asliiümit hahhaha alakaya bak ilerde yüzümün ilerde zarar görmeyeceği ne malummuş ben konuyla alakası ne anlayamadım komiksin 😂

      Yorumla
    • asliiümit
      asliiümit
      +1 yıl

      Pardon da Cok kötü yüzü var diyen nenen mi 😏

      Yorumla
    • şapşik-cadıı
      şapşik-cadıı
      +1 yıl

      @asliiümit kötü bir yüzü var dememle herhangi bir kazada yüzümün kötü olacağının alakası yok hadi onu da gectim ben daha güzelim diye bir iddaam da yok... ama bu kız yarışma da birinci seçilecek kriterlere değil hem yüzü hem fiziği güzel bir çok Türk kızımız varken neden bu itici surat birinci seçilmiş ki ülkenin büyük bir çoğunluğu da benimle aynı fikirde

      Yorumla
    • asliiümit
      asliiümit
      +1 yıl

      Birinci secilmemiş zaten elenmiş. Madem gizel degil büyük bir cogunlk için elenmiş daha ne büyütüyrlr. Yanlş anlamayın size de lafım yok ama gercktn yok yanlş yapılan söylenen sözler. Hiç kmse kendini o kızın yerine koymuyor. kasını gözünü kendi yapmadı demi Allh yarttı keske anlasalar da sussalar artık

      Yorumla
    • Kimbukizsimdi
      Kimbukizsimdi
      +1 yıl

      Sapsip-cadii kizin kulturu yok demene takildim sadece. Tamam yuzune kotu de falan ama kesinlikle kultursuz degil. İki yabanci dil biliyor, burslu olarak ogretmenlik bitirmis.
      Sonra da muzik ustune calismis. Muzik ustune cover dalinda odulu de var. Ve oyle mahalle disina cikmamis biri de degil... Enstruman caliyor, yuzu fizigi kotu dersinbok da kesinlikle kultursuz biri degil.

      Yorumla
    • Kimbukizsimdi
      Kimbukizsimdi
      +1 yıl

      Dersin ok olacakti pardon

      Yorumla
    • Kimbukizsimdi
      Kimbukizsimdi
      +1 yıl

      Yaa pardon yazini anlayamamisim. Yok kulturu yok fizigi diyorlar demissin bana gec dustu :D @sapsik-cadii

      Yorumla
    • şapşik-cadıı
      şapşik-cadıı
      +1 yıl

      @Kimbukizsimdi hahah sonunda anlamissin 😂

      Yorumla
    • Kimbukizsimdi
      Kimbukizsimdi
      +1 yıl

      :)) sazan gibi sey etmisim :D

      Yorumla
  • Hatc_y
    Hatc_y Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 44%
    +1 yıl

    Arkadaşlar keşke şunu anlasanız güzellik yarışmalarında %100 güzelliğe bakılmıyo kamp sürecinde alacağınız 100 gram bile sizi sıralamada gerilere atabiliyor. Kültür zeka kafa yapısı boyu kilosu çok önemlidir yani

    0
    0 Yorumla
  • animecigenç
    animecigenç Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 79%
    +1 yıl

    Birde fotosunu atsaydın da görseydik be köylüm 😄 merak ettim kızı 😂
    Birinci oldu dedikleri kız mı 😐 yüzü güzel olmasa bile vücudu filan iyidir belki 😄

    0
    0 Yorumla
  • DeliKahraman
    DeliKahraman Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 67%
    +1 yıl

    Onun hakkındaki sorular baya fazla. Twitterına baktım da kendini gerçekten çok güzel gören, ego tavan ama beyni ufak bir insancık. Ben çirkinim belki ona göre ama en azından haddimi biliyorum yeter.

    0
    0 Yorumla
  • PointGuard
    PointGuard Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    En güzeliniz bu ise Türk kızları ölmüştür.

    Şaka bir yana çoğu Türk kızı gerçekten bundan daha güzel. Jüriyle yakın temas heralde bu kız :)

    4
    0 Yorumla
  • DebreliHasan
    DebreliHasan Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl

    Sana birşey diyeyim mi o güzellik değil modellik yarışmasına katıldı bir de tipi normal yani sokakta görsem normal derim

    3
    0 Yorumla
  • YaşlıReiz
    YaşlıReiz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 87
    +1 yıl

    Bence kadın çok güzel en azından benim gördüğüm kadarıyla herşeyden önce kadının bıyığı ve sakalı yok yahu kaşları da benden az e daha ne olsun garı çok iyi beeee evimin kadını YAPARIM BU GÜZEL HATUNU

    2
    0 Yorumla
  • Casım_Abi
    Casım_Abi Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 54%
    +1 yıl

    Modellik ve güzellik yarışması farklı oluyormuş bilmiyoruk tabi ama kızın alt dudağı düşük onun haricinde güzel yani bence millete ne oluyorsa, kedi ciğer meselesi

    1
    0 Yorumla
  • Goldennnbrown
    Goldennnbrown Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 37%
    +1 yıl

    Ne kadar boş yorumlar var ya kızın fiziği gayet iyi ve yüzü de ortalama bir yüz kız miss turkey degil ki anlamıyorum hepinizmi kudretsiniz

    1
    0 Yorumla
  • CansuKn
    CansuKn Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 48%
    +1 yıl

    Ben de kendisini güzel bulmuyorum ama instagram sayfasında gerekli açıklamayı yapmış. Bu kadar hakareti de hak etmiyor kimse.

    1
    0 Yorumla
  • infernoHeRo
    infernoHeRo Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl

    miss turkey olabilmek sadece yüz güzelliği gerektirmiyo vücudu harika bence jüri de bunu göz önüne alarak birinci seçti bence ama güzelliği çok iyi değil tabi ki o da kendisini periler ülkesi prensesi sanmasın

    0
    0 Yorumla
  • Nickimiunuttumki
    Nickimiunuttumki Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Kızın vücudu çok güzel. Yüzü de orta güzellikte bence haketmiş

    3
    0 Yorumla
  • symkckk
    symkckk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Bundan daha güzelleri var türkiyede bula bula bu salgı mi bulmuşlar aklım almiyo Hayır vücudun da yok eğer çok güzel bulmak istiyolarmis ciksinlar sokağa bundan bun kat güzelleri ni bulutlar Hayır yani bu kızı makyaj da düzeltmez ona yanıyorum 😂😂

    0
    0 Yorumla
  • Bisikletci4
    Bisikletci4 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    şu fiziğe bakıyolar tipe bakmıyolar diyenleride anlamıyorum sanki fiziği güzel olup tipi iyi olan kızlarımız yok bu da kendini rezil etmeye cıkmıs oraya bide utanmadan iç güzelliğe bakın falan dedi :D

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İç güzelliği varsa da dışına yansıyamamış farkında değil, tuhaf olan da bu. Ha bide ukalalık yapması.

      Yorumla
    • Bisikletci4
      Bisikletci4
      +1 yıl

      bunu seçen ya kördü ya da torpil başka açıklaması yok herkes hakettiğini alır o kadar kişi eleştiriyor o kadar kişi mal ama bu haklı...

      Yorumla
  • 4-hesapsiz
    4-hesapsiz Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    Modellik yarismasinda bizi temsil ediyormuş arkadaş. Tamam yani kız guzel ya da çirkin. Abartmayin be

    1
    0 Yorumla
  • Drya34
    Drya34 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 44 , eic 32%
    +1 yıl

    Bencede haketmiyor ne durat güzel ne vücud model dedigin fotojen olmali en basta , hic bir cekiciligi yok.

    0
    0 Yorumla
  • Allish
    Allish Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35 , eic 68%
    +1 yıl

    şahsen bende begenmedim bu kızı yani kesinlikle türkiye güzeli secilebilecek bir kız değil bence tabi torpil vs olmadan

    0
    0 Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    +1 yıl

    en güzel kız dahi olsa emin ol ondan çok daha güzelleride var ama illa ajans ile geleceksin veya torpilli olcksın

    0
    0 Yorumla
  • zeysekb
    zeysekb Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 68%
    +1 yıl

    Bence de o kadar güzel değil, yüzü biraz garip geliyor yüzüme. Yargılamak istemiyorum ama çok daha güzel mankenlere haksızlık yapılmış

    0
    0 Yorumla
  • Mclnegatif
    Mclnegatif Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 43%
    +1 yıl

    Ben gerçekten inanmıyorum yani o kızın birinci olacağını bilsem ben giderdim gerçekten hakkıyla kazanmış olamaz

    0
    0 Yorumla
  • kestaneşekeri98
    kestaneşekeri98 Takip Et
    Bilge Yaş: 28
    +1 yıl

    Ya bence çok abarttınız o da bir Allah kulu ve o kadar da çirkin değil ne olursa yani ortalama bir tip olsun birinci olmuş kimsenin kimseyi küçümsemeyi hakkı yok.

    1
    0 Yorumla
  • MonaRosaLav
    MonaRosaLav Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 34%
    +1 yıl

    Ya simdi bu kiz kazandi mi yoksa elendi mi? Bunu bir netlestirelim bence😁 herkes elendi diyor bazilarida kazandi diyor😕

    0
    0 Yorumla
  • Melek5050
    Melek5050 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 37%
    +1 yıl

    bırak ya torpilli oldugu cok belli mahalleden rastgele birini yollasak bundan daha iyi derece alırdı fghupssd

    0
    0 Yorumla
  • Ponkitonki
    Ponkitonki Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 34%
    +1 yıl

    O tip yarışmalara çevresi tarafından pohpohlanan egoist tipler katılır genelde gerçekten güzel olanlar değil

    0
    0 Yorumla
  • LucyHeartphillia
    LucyHeartphillia Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 46%
    +1 yıl

    Kız çirkin bir kız değil kesinlikle ancak bir güzellik yarışmasından bahsediyorsak çıtanın çook aşağısında. Gereksiz bir özgüven kanımca.

    0
    0 Yorumla
  • beyzanur20
    beyzanur20 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 61%
    +1 yıl

    Doğruyu söylemek gerekirse katıldığı yarışmada güzelliğe değil fiziğe bakıyorlarmış. Ama ben fiziğinide beğenmiyorum

    0
    0 Yorumla
  • Zeyneptirbenimadim
    Zeyneptirbenimadim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 37%
    +1 yıl

    Bende kimseyi kucumsemek istemem acikcasi cirkinde diyemem allah yaratmis sonucta. ama insan hayret ediyor

    0
    0 Yorumla
  • mesutSakaryaspor
    mesutSakaryaspor Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    kbu kızdan daha güzel en az 100 kız bulurum çarşıya çıksam neye göre seçmişlerse hayret verici. ama tabi kızlada dalga geçmek hoş değil. saygı duymak lazım

    0
    0 Yorumla
  • tesoro
    tesoro Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 33%
    +1 yıl

    Bu kadar çirkin olacağına 1.65 olup sexy olmayı tercih ederim

    Kız zaten Londrada yaşıyor ta bir ki zengin baba torpili.

    0
    0 Yorumla
  • Nihalizm
    Nihalizm Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 34%
    +1 yıl

    Öncelikle bu bir güzellik yarışması değildi top model yarışmasıydı ve birincilik getirdi. Güzellik ve top model yarışmasının ayrımını bir bilin daha sonra insanları aşağılayın.

    0
    1 Yorumla
    • Kimbukizsimdi
      Kimbukizsimdi
      +1 yıl

      Birinci olmadi elendi

      Yorumla
  • Edameda06
    Edameda06 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl

    Demek ki güzellik anlayışı baya değişti. Ben bundan bin kat daha güzelim ama güzellik yarışmasına çıkmaya cesaret dahi edemeyip önünden bile geçmem...

    0
    19 Yorumla
    • asil84
      asil84
      +1 yıl

      canm güzellik yarışmasina katilmamis zaten modellik yarismasina katılmis 😊 ama sana zahmet sen katilma , bundan daha komik olur 😙

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Hahaha, hemen saldırışa geçme tatlım. Hazmedemediysen soda iç, iyi gelir...

      Yorumla
    • asil84
      asil84
      +1 yıl

      yo ben seni begeniyorum cirkinsin demedim😊 yorumumu iyi oku

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Sana zahmet sen katılma, bundan daha komik olur ne demek...

      Yorumla
    • asil84
      asil84
      +1 yıl

      hani guzellik anlayışından bahs etmissn ya :) kız modellik yarışmasına katılmıs fizigi de gayet güzel ama senin fiziğin bunun icin uygun degil hani kizi begenmemisn ya bir o kadar komik olur :)

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Senin ne haddine ki benim fiziğimi beğenmek ya da beğenmemek. Sen kimsin ki haspam ;)

      Yorumla
    • asil84
      asil84
      +1 yıl

      peki senin ne haddine? sen kızın güzelligini yargılıyosun 😜

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Bize Yargılama fırsatını o vermiş oraya çıkarak. Kes sesini artık ergen seni

      Yorumla
    • asil84
      asil84
      +1 yıl

      peki sen resimlerini paylaşarak ne fırsatı veriyosun bize 😉

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      İyi de ben güzellik yarışmasına katılmıyorum ki :) çok güzel olmama gerek yok burda foto paylaşmak için. Ayrıca ben güzelim canım benim ;) kimsenin çirkin diyeceği bir kız değilm. Ha ama senin gibi ezik ve kıskançlar çirkin der tabi kendilerinde olmayınca ;)

      Yorumla
    • asil84
      asil84
      +1 yıl

      kız zaten güzellik yarismasina katılmamis eda'cım modellik yarismasina katilms eee bunun icinde fizigi harika degl mi? her turlu yorum yapilabilir bu platformda , bende senin fizigini beğenmiyor olabilirim😊

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Modellik için de bir endam bir hava gerek :) neyse senin zevklerin bu şekilde demek ki. Belki de kendine yakın hissettin. Hani sende Kezbanın tekisin ya ondan ;) ayrıca benim fiziğimi sen ne olur beğen ya beğenmezsen hatrım kalır ;)

      Yorumla
    • asil84
      asil84
      +1 yıl

      balina seni 😉😉 resimlerine baktm sende pek havali gözükmüyorsun :)

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      :) ya tatlım ben MODEL olmaya çalışmıyorum zaten :) bunu o küçük beynin niye anlayamıyo. Ve ayrıca balinalığım seni ilgilendirmez. Balık etli Seven erkek çok, merak etme sen ;) beni beğeniyolar. Ya seni?

      Yorumla
    • asil84
      asil84
      +1 yıl

      onu demek istemedim tatlım yani bir kıza cirkin diyicek ya da kezban diyicek kadar güzel değilsin 😙

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Canım benim farkındaysan ben o kıza yorumumda ne çirkin dedim, ne Kezban dedim. Sen ordan bana taş attın. Bende o taşı sana fazladan iade ediyorum sadece. Biraz elim boldur. Bana verene ben daha çok veririm ;) o çiçek de olur, taş da olur :)

      Yorumla
    • asil84
      asil84
      +1 yıl

      çiçekçi😂😂

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      :) diğer yerden tartışalım mı sadece ya bir ordan bir burdan olmasın :)

      Yorumla
    • asil84
      asil84
      +1 yıl

      söz milletin 😊

      Yorumla
  • KirmiiziOjemm
    KirmiiziOjemm Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    Bu kızı görmekten Bıktııııııımmmmmmmmmm. Ben hiç bir şekilde beğenmiyorum 😂

    4
    0 Yorumla
  • Elegante34
    Elegante34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43
    +1 yıl

    Bunu gördükten sonra "The best of ugly model " yarışması neden düzenlenmiyor ciddi merak konusu.

    2
    0 Yorumla
  • scorpion026
    scorpion026 Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Magazin konusunda 588 cevap paylaştı.

    bende senin gibi düşünüyordum kimseye çirkin diyemem ama daha güzelleride var derdim
    fakat ecem noktayı koymuş ve gayette haklı
    katıldığı yarışmanın adı üstünde topmodel yarışması oldugunu belirtiyor ve bu yarışmada güzellik ön planda değil

    1
    3 Yorumla
    • Sakaryalim
      Sakaryalim
      +1 yıl

      Anlaşılan başka şeyler ön plana çıkmış.
      Yazık!

      Yorumla
    • scorpion026
      scorpion026
      +1 yıl

      @Sakaryalim aynen

      Yorumla
    • scorpion026
      scorpion026
      +1 yıl

      Yagmur soyle dusun unlu top modellere bakarsan cogu guzel degil dostum :)

      Yorumla
  • muhendis_hanim
    muhendis_hanim Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    1.80 boyu olan model oluyor arkadas😂😂
    edit: ben daha guzelim.
    edit2:boyum kisa 😒😒
    edit3: zaten model olma cabam da yok 😂😂😂

    0
    0 Yorumla
  • Melissahoult
    Melissahoult Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Abi güzellik yarışmadı değilmiş manken şeysiymiş ama genede yani insanın yüzüde bir şekil şemal vermesi gerek

    0
    0 Yorumla
  • pinArdogAn864
    pinArdogAn864 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    valla bence de guzel degil. Allah var yani kiskanclik falan degil. Guzele guzel derim ama bu kiz... :((

    0
    0 Yorumla
  • Serpmekahvalti
    Serpmekahvalti Takip Et
    Xper 5 Yaş: 50
    +1 yıl

    Beşinci sınıf modeller de kazansın, bence biraz standart olmalı. . bunda torpil var, yurtdışında böyle biri modellik yapabilir mi?

    1
    0 Yorumla
  • Burakgull
    Burakgull Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 53%
    +1 yıl

    Bu kızın birinci olmasındaki eleştriler gerçekten haddinden fazla bu kadarda takılmayın yani

    1
    0 Yorumla
  • aşk_filozofu
    aşk_filozofu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    evet yüzü o kadar güzel değil belki ama fizik on numara bence yüzü güzel olanın başka yerleri çirkin olurmuş

    0
    0 Yorumla
  • Silvao
    Silvao Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 31%
    +1 yıl

    Hatunun fiziği güzel beee.. Zaten top model demek fizik modeli demek.. Güzelliğe pek bakmazlar.

    1
    0 Yorumla
  • TopalCarlos
    TopalCarlos Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Modellik olsa bile kotu bir model daha iyi model olabilecekler varken kotu bir secim olmus model alacaklar utansin

    0
    0 Yorumla
  • Lynessa
    Lynessa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 76%
    +1 yıl

    Ben de beğenmiyorum bu kızı. Yakında televizyonda dizilerde görürüz ama

    1
    0 Yorumla
  • Sonsuzadek1
    Sonsuzadek1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 59%
    +1 yıl

    Kızın babası fetöcü olmasın? Yoksa bu suratla evlat olsa sevilmez lan bu😂

    1
    0 Yorumla
  • Kimbukizsimdi
    Kimbukizsimdi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31 , eic 43%
    +1 yıl

    Sadece katildi, bir sey kazanmisligi yok. Elendi. Size ne kardesim? Neden katilmismis

    1
    0 Yorumla
  • matadoradam
    matadoradam Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 41%
    +1 yıl

    Her türlü eleştiri olabilir ama bu kadar hakareti haketmiyor bu kız o da insan.

    1
    0 Yorumla
  • Donnarumma
    Donnarumma Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Git sen katıl ozaman anca evde fasulye kırarsın kezbana bak hele

    4
    5 Yorumla
    • Bummy
      Bummy
      +1 yıl

      yalnız o kızın twitterda yazdıkları daha kezbanca ne derseniz deyin yüz güzelliği yok vücut güzelliği de yok bir 2015 güzeline ya da bir Azra Akın'a bak bakalım

      Yorumla
    • Donnarumma
      Donnarumma
      +1 yıl

      @Bummy olabilir soncda gitmiş kazanmıs daha neyın mucadelesi bu

      Yorumla
    • Bummy
      Bummy
      +1 yıl

      mücadele falan değil yahu olay sadece bu kızın Türk kadınını iyi temsil edemediğini düşünüyoruz Allah aşkına kız Safinaz'a benziyor ben sana yüzümü göstersem bundan daha güzel ben kendimi beğenmezdim bir de ama benim de boyum yok şimdi o da var fakat insanlar sadece boya bakılmasına karşı boy+yüz olmalı bir insanı güzel yapan boyundan çok yüzüdür.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öyle kendimi çok beğenmem ama yine diyorum, bin kişiden bir kişi beni şununla kıyaslasa bile atarım kendimi köprüden.

      Şu kızdan bin kat güzel birini katıl diye cesaretlendirmeye çalışsan, güvenemez kendine.

      Bu kız neyin kafasındaysa, anla işte kim kezbanmış.

      Yorumla
    • Bummy
      Bummy
      +1 yıl

      bu bir de makyajlı böyle naturel halini görsek kim bilir neler çıkar daha dışarıda bundan güzel kızlar var ya da casting ajanslarında buna bin basacak kız var torpilli bu kız benim lisedeyken bir kız arkadaşım vardı manken oldu görsen bir içim su şimdi adı bilinmedik giyim firmalarının modelliğini yapıyor kız 180 e yakın vücutta var yüzü de çok güzel duru bir kız ama işte talih bunlara gülüyor

      Yorumla
  • AtTheMoment
    AtTheMoment Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    kötü yorum yapanlara kıskanma falan demişler bir de. ASD ulan ülkedeki kızların %80 i bundan güzel :D

    1
    0 Yorumla
  • Eternidade24
    Eternidade24 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 36%
    +1 yıl

    Tamam o kadar güzel değilde bu kadar tepkiyi hak etmedi kadın.

    1
    0 Yorumla
  • HasanCanTaşkın
    HasanCanTaşkın Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 35%
    +1 yıl

    kız güzellik yarışmasını kazanmadı mankenlik yarışmasını kazandı yüzü güzel değil tamamda fiziği standartlara göre iyi

    1
    0 Yorumla
  • Basiderttex3
    Basiderttex3 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 35%
    +1 yıl

    Kesinlikle hayır hem huyu çirkin hem kendisi. Kesin torpil. ve para. Hakkıyla kazanmadı bence

    1
    0 Yorumla
  • benimadimcumartesi
    benimadimcumartesi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Fiziğiyle ilgili bir yarışmaydı katıldığı ama sonuçta ülkemizi temsil etti ve dereceye bile giremedi. Torpille morpille katıldı herhalde başka mantıklı açıklama bulamıyorum bende şahsen

    0
    0 Yorumla
  • Gassjsb
    Gassjsb Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Güzellik yarışması değil bu mankenlik fiziğide güzel

    3
    0 Yorumla
  • Giorno
    Giorno Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Beni ilgilendiren bir konu değil. O yüzden bir şey düşünmüyorum.

    2
    0 Yorumla
  • mystery0
    mystery0 Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Neresine güvendi de katıldığını geç nasıl seçildi onu sorgulayalım..

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (271)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Magazin > Sorular > Ecem Uzgör sizce hak ederek mi kazandı, sosyal medyadaki tepkiler hakkında ne düşünüyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Akpnin kazanması hakkında ne düşünüyorsunuz? 7 cevap verildi
RTE kazandı belliydi zaten ne düşünüyorsunuz? 15 cevap verildi
Akp kazandı, ne düşünüyorsunuz? 11 cevap verildi
Survivor şampiyonu NİSA BÖLÜKBAŞI oldu sizce hak etti mi? 30 cevap verildi
Mansur Yavaş'ın Başkent Ödülü alması hakkında ne düşünüyorsunuz? 18 cevap verildi
Milli sporcumuz Ebrar Karakurt'un sosyal medyada yöneliminden dolayı linçlenmesi hakkında ne... 13 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaramaz biri misin, yaptığın en yaramaz şey nedir?
  • Montella'nın "Bin tane zafere bedel bir maç oldu" sözlerine katılıyor musunuz?
  • Bahçeli müstakil bi eviniz olsa ne yaparsınız?
  • Gülüşünüz, güzelliğinize güzellik katıyor mu?
  • Sabah sabah siz de sinirlendiniz mi?
  • Evinizde hobi odası olsun ister miydiniz?
  • Son dönemde en çok şaşırdığınız ZAM HABERI hangisi?
  • Evleneceğin kişiyi tanımak için ne yaparsın?
  • Bir kadın iki kişiyi aynı anda nasıl sever ya bu nasıl bir denklem?
  • Sana aşık olan biri oldu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨