AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
178Cevap
Kızın bildiği dillere, kullanmayı bildiği müzik aletlerine, aldığı eğitime baksanız iyi olur.
Şahsi fikrim bunlara güvenmiş olması, bana da güzel gelmedi.
"kimseyi küçük görme niyetinde" değilim deyip "kendisine olan gereksiz güvenini yadırgıyorum" diyerek gerçek niyetini göstermişsin. sana ne kimin ne yaptığından!
bisi soleyim mi fotolardan baktim bana normal geldi youtubeda sarki soledigi videoda o kadar tobe yarabbi o kadar cirkinki o uzun surati ama sesi masallah cok guzeldi
Kız türkiye güzeli değil. Top modele katılmış. Bence asıl sorun özgüveni değil özgüvensizliği. Çünkü bakışları çok özgüvensiz bakıyor belki de bu kadar aşağılanmasının sebebi bu
Bu guzellik yarismalarinin masum ve hak edenin kazandigi bir yarisma olmadigini zaten biliyorduk ama bu hiç olmamis , Turkiyenin uluslararsi yarismada elemensi için ozellikle yapilmis gibi.
ama kızın kültürü yok kızın fiziği falan diyorlar güzellik bir bütün olmalı ve en güzel seciliyorsa sadece fizik yetersiz yüz güzelliği de olmalı yaa gerçekten çok kötü bir yüzü var
Mk senin sen cok mu hossun ilerde kaza gecirip yüzünn zarar görmeyecgni yüzünn yanmayacgı ne malum?
@asliiümit hahhaha alakaya bak ilerde yüzümün ilerde zarar görmeyeceği ne malummuş ben konuyla alakası ne anlayamadım komiksin 😂
Pardon da Cok kötü yüzü var diyen nenen mi 😏
@asliiümit kötü bir yüzü var dememle herhangi bir kazada yüzümün kötü olacağının alakası yok hadi onu da gectim ben daha güzelim diye bir iddaam da yok... ama bu kız yarışma da birinci seçilecek kriterlere değil hem yüzü hem fiziği güzel bir çok Türk kızımız varken neden bu itici surat birinci seçilmiş ki ülkenin büyük bir çoğunluğu da benimle aynı fikirde
Birinci secilmemiş zaten elenmiş. Madem gizel degil büyük bir cogunlk için elenmiş daha ne büyütüyrlr. Yanlş anlamayın size de lafım yok ama gercktn yok yanlş yapılan söylenen sözler. Hiç kmse kendini o kızın yerine koymuyor. kasını gözünü kendi yapmadı demi Allh yarttı keske anlasalar da sussalar artık
Sapsip-cadii kizin kulturu yok demene takildim sadece. Tamam yuzune kotu de falan ama kesinlikle kultursuz degil. İki yabanci dil biliyor, burslu olarak ogretmenlik bitirmis.
Sonra da muzik ustune calismis. Muzik ustune cover dalinda odulu de var. Ve oyle mahalle disina cikmamis biri de degil... Enstruman caliyor, yuzu fizigi kotu dersinbok da kesinlikle kultursuz biri degil.
Dersin ok olacakti pardon
Yaa pardon yazini anlayamamisim. Yok kulturu yok fizigi diyorlar demissin bana gec dustu :D @sapsik-cadii
@Kimbukizsimdi hahah sonunda anlamissin 😂
:)) sazan gibi sey etmisim :D
Arkadaşlar keşke şunu anlasanız güzellik yarışmalarında %100 güzelliğe bakılmıyo kamp sürecinde alacağınız 100 gram bile sizi sıralamada gerilere atabiliyor. Kültür zeka kafa yapısı boyu kilosu çok önemlidir yani
Birde fotosunu atsaydın da görseydik be köylüm 😄 merak ettim kızı 😂
Birinci oldu dedikleri kız mı 😐 yüzü güzel olmasa bile vücudu filan iyidir belki 😄
Onun hakkındaki sorular baya fazla. Twitterına baktım da kendini gerçekten çok güzel gören, ego tavan ama beyni ufak bir insancık. Ben çirkinim belki ona göre ama en azından haddimi biliyorum yeter.
En güzeliniz bu ise Türk kızları ölmüştür.
Şaka bir yana çoğu Türk kızı gerçekten bundan daha güzel. Jüriyle yakın temas heralde bu kız :)
Sana birşey diyeyim mi o güzellik değil modellik yarışmasına katıldı bir de tipi normal yani sokakta görsem normal derim
Bence kadın çok güzel en azından benim gördüğüm kadarıyla herşeyden önce kadının bıyığı ve sakalı yok yahu kaşları da benden az e daha ne olsun garı çok iyi beeee evimin kadını YAPARIM BU GÜZEL HATUNU
Modellik ve güzellik yarışması farklı oluyormuş bilmiyoruk tabi ama kızın alt dudağı düşük onun haricinde güzel yani bence millete ne oluyorsa, kedi ciğer meselesi
Ne kadar boş yorumlar var ya kızın fiziği gayet iyi ve yüzü de ortalama bir yüz kız miss turkey degil ki anlamıyorum hepinizmi kudretsiniz
Ben de kendisini güzel bulmuyorum ama instagram sayfasında gerekli açıklamayı yapmış. Bu kadar hakareti de hak etmiyor kimse.
miss turkey olabilmek sadece yüz güzelliği gerektirmiyo vücudu harika bence jüri de bunu göz önüne alarak birinci seçti bence ama güzelliği çok iyi değil tabi ki o da kendisini periler ülkesi prensesi sanmasın
Kızın vücudu çok güzel. Yüzü de orta güzellikte bence haketmiş
Bundan daha güzelleri var türkiyede bula bula bu salgı mi bulmuşlar aklım almiyo Hayır vücudun da yok eğer çok güzel bulmak istiyolarmis ciksinlar sokağa bundan bun kat güzelleri ni bulutlar Hayır yani bu kızı makyaj da düzeltmez ona yanıyorum 😂😂
şu fiziğe bakıyolar tipe bakmıyolar diyenleride anlamıyorum sanki fiziği güzel olup tipi iyi olan kızlarımız yok bu da kendini rezil etmeye cıkmıs oraya bide utanmadan iç güzelliğe bakın falan dedi :D
İç güzelliği varsa da dışına yansıyamamış farkında değil, tuhaf olan da bu. Ha bide ukalalık yapması.
bunu seçen ya kördü ya da torpil başka açıklaması yok herkes hakettiğini alır o kadar kişi eleştiriyor o kadar kişi mal ama bu haklı...
Modellik yarismasinda bizi temsil ediyormuş arkadaş. Tamam yani kız guzel ya da çirkin. Abartmayin be
Bencede haketmiyor ne durat güzel ne vücud model dedigin fotojen olmali en basta , hic bir cekiciligi yok.
şahsen bende begenmedim bu kızı yani kesinlikle türkiye güzeli secilebilecek bir kız değil bence tabi torpil vs olmadan
en güzel kız dahi olsa emin ol ondan çok daha güzelleride var ama illa ajans ile geleceksin veya torpilli olcksın
Bence de o kadar güzel değil, yüzü biraz garip geliyor yüzüme. Yargılamak istemiyorum ama çok daha güzel mankenlere haksızlık yapılmış
Ben gerçekten inanmıyorum yani o kızın birinci olacağını bilsem ben giderdim gerçekten hakkıyla kazanmış olamaz
Ya bence çok abarttınız o da bir Allah kulu ve o kadar da çirkin değil ne olursa yani ortalama bir tip olsun birinci olmuş kimsenin kimseyi küçümsemeyi hakkı yok.
Ya simdi bu kiz kazandi mi yoksa elendi mi? Bunu bir netlestirelim bence😁 herkes elendi diyor bazilarida kazandi diyor😕
bırak ya torpilli oldugu cok belli mahalleden rastgele birini yollasak bundan daha iyi derece alırdı fghupssd
O tip yarışmalara çevresi tarafından pohpohlanan egoist tipler katılır genelde gerçekten güzel olanlar değil
Kız çirkin bir kız değil kesinlikle ancak bir güzellik yarışmasından bahsediyorsak çıtanın çook aşağısında. Gereksiz bir özgüven kanımca.
Doğruyu söylemek gerekirse katıldığı yarışmada güzelliğe değil fiziğe bakıyorlarmış. Ama ben fiziğinide beğenmiyorum
Bende kimseyi kucumsemek istemem acikcasi cirkinde diyemem allah yaratmis sonucta. ama insan hayret ediyor
kbu kızdan daha güzel en az 100 kız bulurum çarşıya çıksam neye göre seçmişlerse hayret verici. ama tabi kızlada dalga geçmek hoş değil. saygı duymak lazım
Bu kadar çirkin olacağına 1.65 olup sexy olmayı tercih ederim
Kız zaten Londrada yaşıyor ta bir ki zengin baba torpili.
Öncelikle bu bir güzellik yarışması değildi top model yarışmasıydı ve birincilik getirdi. Güzellik ve top model yarışmasının ayrımını bir bilin daha sonra insanları aşağılayın.
Birinci olmadi elendi
Demek ki güzellik anlayışı baya değişti. Ben bundan bin kat daha güzelim ama güzellik yarışmasına çıkmaya cesaret dahi edemeyip önünden bile geçmem...
canm güzellik yarışmasina katilmamis zaten modellik yarismasina katılmis 😊 ama sana zahmet sen katilma , bundan daha komik olur 😙
Hahaha, hemen saldırışa geçme tatlım. Hazmedemediysen soda iç, iyi gelir...
yo ben seni begeniyorum cirkinsin demedim😊 yorumumu iyi oku
Sana zahmet sen katılma, bundan daha komik olur ne demek...
hani guzellik anlayışından bahs etmissn ya :) kız modellik yarışmasına katılmıs fizigi de gayet güzel ama senin fiziğin bunun icin uygun degil hani kizi begenmemisn ya bir o kadar komik olur :)
Senin ne haddine ki benim fiziğimi beğenmek ya da beğenmemek. Sen kimsin ki haspam ;)
peki senin ne haddine? sen kızın güzelligini yargılıyosun 😜
Bize Yargılama fırsatını o vermiş oraya çıkarak. Kes sesini artık ergen seni
peki sen resimlerini paylaşarak ne fırsatı veriyosun bize 😉
İyi de ben güzellik yarışmasına katılmıyorum ki :) çok güzel olmama gerek yok burda foto paylaşmak için. Ayrıca ben güzelim canım benim ;) kimsenin çirkin diyeceği bir kız değilm. Ha ama senin gibi ezik ve kıskançlar çirkin der tabi kendilerinde olmayınca ;)
kız zaten güzellik yarismasina katılmamis eda'cım modellik yarismasina katilms eee bunun icinde fizigi harika degl mi? her turlu yorum yapilabilir bu platformda , bende senin fizigini beğenmiyor olabilirim😊
Modellik için de bir endam bir hava gerek :) neyse senin zevklerin bu şekilde demek ki. Belki de kendine yakın hissettin. Hani sende Kezbanın tekisin ya ondan ;) ayrıca benim fiziğimi sen ne olur beğen ya beğenmezsen hatrım kalır ;)
balina seni 😉😉 resimlerine baktm sende pek havali gözükmüyorsun :)
:) ya tatlım ben MODEL olmaya çalışmıyorum zaten :) bunu o küçük beynin niye anlayamıyo. Ve ayrıca balinalığım seni ilgilendirmez. Balık etli Seven erkek çok, merak etme sen ;) beni beğeniyolar. Ya seni?
onu demek istemedim tatlım yani bir kıza cirkin diyicek ya da kezban diyicek kadar güzel değilsin 😙
Canım benim farkındaysan ben o kıza yorumumda ne çirkin dedim, ne Kezban dedim. Sen ordan bana taş attın. Bende o taşı sana fazladan iade ediyorum sadece. Biraz elim boldur. Bana verene ben daha çok veririm ;) o çiçek de olur, taş da olur :)
çiçekçi😂😂
:) diğer yerden tartışalım mı sadece ya bir ordan bir burdan olmasın :)
söz milletin 😊
Bu kızı görmekten Bıktııııııımmmmmmmmmm. Ben hiç bir şekilde beğenmiyorum 😂
Bunu gördükten sonra "The best of ugly model " yarışması neden düzenlenmiyor ciddi merak konusu.
bende senin gibi düşünüyordum kimseye çirkin diyemem ama daha güzelleride var derdim
fakat ecem noktayı koymuş ve gayette haklı
katıldığı yarışmanın adı üstünde topmodel yarışması oldugunu belirtiyor ve bu yarışmada güzellik ön planda değil
Anlaşılan başka şeyler ön plana çıkmış.
Yazık!
@Sakaryalim aynen
Yagmur soyle dusun unlu top modellere bakarsan cogu guzel degil dostum :)
1.80 boyu olan model oluyor arkadas😂😂
edit: ben daha guzelim.
edit2:boyum kisa 😒😒
edit3: zaten model olma cabam da yok 😂😂😂
Abi güzellik yarışmadı değilmiş manken şeysiymiş ama genede yani insanın yüzüde bir şekil şemal vermesi gerek
valla bence de guzel degil. Allah var yani kiskanclik falan degil. Guzele guzel derim ama bu kiz... :((
Beşinci sınıf modeller de kazansın, bence biraz standart olmalı. . bunda torpil var, yurtdışında böyle biri modellik yapabilir mi?
Bu kızın birinci olmasındaki eleştriler gerçekten haddinden fazla bu kadarda takılmayın yani
evet yüzü o kadar güzel değil belki ama fizik on numara bence yüzü güzel olanın başka yerleri çirkin olurmuş
Hatunun fiziği güzel beee.. Zaten top model demek fizik modeli demek.. Güzelliğe pek bakmazlar.
Modellik olsa bile kotu bir model daha iyi model olabilecekler varken kotu bir secim olmus model alacaklar utansin
Ben de beğenmiyorum bu kızı. Yakında televizyonda dizilerde görürüz ama
Kızın babası fetöcü olmasın? Yoksa bu suratla evlat olsa sevilmez lan bu😂
Sadece katildi, bir sey kazanmisligi yok. Elendi. Size ne kardesim? Neden katilmismis
Her türlü eleştiri olabilir ama bu kadar hakareti haketmiyor bu kız o da insan.
Git sen katıl ozaman anca evde fasulye kırarsın kezbana bak hele
yalnız o kızın twitterda yazdıkları daha kezbanca ne derseniz deyin yüz güzelliği yok vücut güzelliği de yok bir 2015 güzeline ya da bir Azra Akın'a bak bakalım
@Bummy olabilir soncda gitmiş kazanmıs daha neyın mucadelesi bu
mücadele falan değil yahu olay sadece bu kızın Türk kadınını iyi temsil edemediğini düşünüyoruz Allah aşkına kız Safinaz'a benziyor ben sana yüzümü göstersem bundan daha güzel ben kendimi beğenmezdim bir de ama benim de boyum yok şimdi o da var fakat insanlar sadece boya bakılmasına karşı boy+yüz olmalı bir insanı güzel yapan boyundan çok yüzüdür.
Öyle kendimi çok beğenmem ama yine diyorum, bin kişiden bir kişi beni şununla kıyaslasa bile atarım kendimi köprüden.
Şu kızdan bin kat güzel birini katıl diye cesaretlendirmeye çalışsan, güvenemez kendine.
Bu kız neyin kafasındaysa, anla işte kim kezbanmış.
bu bir de makyajlı böyle naturel halini görsek kim bilir neler çıkar daha dışarıda bundan güzel kızlar var ya da casting ajanslarında buna bin basacak kız var torpilli bu kız benim lisedeyken bir kız arkadaşım vardı manken oldu görsen bir içim su şimdi adı bilinmedik giyim firmalarının modelliğini yapıyor kız 180 e yakın vücutta var yüzü de çok güzel duru bir kız ama işte talih bunlara gülüyor
kötü yorum yapanlara kıskanma falan demişler bir de. ASD ulan ülkedeki kızların %80 i bundan güzel :D
Tamam o kadar güzel değilde bu kadar tepkiyi hak etmedi kadın.
kız güzellik yarışmasını kazanmadı mankenlik yarışmasını kazandı yüzü güzel değil tamamda fiziği standartlara göre iyi
Kesinlikle hayır hem huyu çirkin hem kendisi. Kesin torpil. ve para. Hakkıyla kazanmadı bence
Fiziğiyle ilgili bir yarışmaydı katıldığı ama sonuçta ülkemizi temsil etti ve dereceye bile giremedi. Torpille morpille katıldı herhalde başka mantıklı açıklama bulamıyorum bende şahsen
Güzellik yarışması değil bu mankenlik fiziğide güzel
Beni ilgilendiren bir konu değil. O yüzden bir şey düşünmüyorum.
Neresine güvendi de katıldığını geç nasıl seçildi onu sorgulayalım..