AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
178Cevap
Kendinden öyle çok emin olan varsa kendi çıksın o zaman
Ya ne hak etmesi Allah aşkına tamam Rabbimin yarattığına laf etme gibi bir hakkımz yok da Türkiye güzeli seçilmesi insanı düşündürüyor şimdi. Birde demiş ya, ayak baş parmağı mı öptürmeyeceğim insanlar bana çirkin diyor gülsem mi ağlasam mı:)))
Bu kadından çok daha gzuel birçok bayan var hakkıyla kazandığını sanmıyorum
Güzel değil görünce sasırmıstım ama vardır elbet bir nedeni
Çıplak fotoğraf çekilme görgüsüzlüğüne nâil olan herkes kendini güzel zannediyor 😒
ben ilk gördüğümde sibel kekilliye bezettim la gülüşü olmasa gözleri bayık bakmasa iyi kız aslında
Ya tamam katilsin ama bundan daha guzel kizlar var yani
Eceme kızmak mümkün değil. Bunu seçenin aklından şüphe ediyorum yalnızca.
bence işin icinde parayla torpil var bu nedir ya gozum kanadi
Onu elli kere katlayacak kız dolu ülke o belki hak etmedi ama seçen juri meslekten men edilmeli işin içinde iş var bebek
Suratına tava yemiş gibi. Allah günah yazmasın. O burun o ağız o gözler...
akıllılar artik onemli olan tip degil bilgi ve vücut oldu
Tamam kız çok güzel değil. Ama buradaki kızlarımız eleştireceğine kendi katılsın yarışmaya görelim ne oluyor.
Bundan daha guzel fizikli kizlar var bende troll bu 😂
Bu güzelse ben bunun yanında dünyanın en güzel kraliçesiyim be bu ne
Öyle deme bokunu yeriz verse 😂
@beyazyalan11 erkekler hepsi aynı fikirde zaten. Poset geçir kafaya tamamdir 😂
Buna poşete gerek yok ağzıma sıçabilir yani 😂😂
@beyazyalan11 ayyy çok kötüsün 😄
😂😂
Ya bakma şakasına diyorum da o kadarda güzel değil
@beyazyalan11 bence zerre güzel değil bu ne bee
halklısı. ya bu gızın neresi guzel tavşan dişli 🐰🐰🐰
O değil, Azerbeycan'a da rezil olduk.
"Türkiye'de avrat mı kalmadı bu qarıyı gönderirsiniz bu nedir bele" diyorlar 😂😂
Cidden bu nasil kazanmis bundan daha güzelleride var
1-2 aya tv programlarında görürüz sonra dizi oyunculuğu falan. Bunun için katıldı yani torpil
Ahmet Çakar" ben daha iyi temsil ederim " diyerek durumu açıkladı zaten
Sokaktaki %98 kizimiz bundan bin kat daha güzel. Sanirim kendisini ingiltredeki kizlarla kiyaslayip güzel bulmuş olmali değişik...
İngiliz kızlar Türk kizlara bin basarrr
@DanoneGünlükSut hic İngiliz görmedim gorsemde sonuçta İngilizle evlenmeyeceğim. Bu yüzden bana gore türk kizlari seni bilemem ☺☺
Turkiye tamamen Avrupa'dan kopmak icin boyle bir sey yapmis olabilir
Torpil yapmışlar kıza bence.
Bir bakan tanıdığı olmalı. :D
Torpil mi var sorusu akla geliyor burası Türkiye hersey olur.
O fizik sende olsaydı orada sen olurdun zaten zilli
Bence gayrette güzel yakından da gördüm öğretmenimin kızı
Arkasına güvendiği için katıldı. Nasıl katıldığı kimseyi ilgilendirmez ama haketmedi o kesin
Modellik yarışması bu güzellik değil diye biliyorum
Eee sen katılsaydın o zaman güzel kardeşim? Nesine güvenerek katılmış dediğin kız 1. Olmuş
Ecem Uzgör: Sağ ayağımın baş parmağını öptürmeyeceğim adamlar bana çirkin diyor. Ne hallere düştük.
Katılabilir aslında ya birsürü tipsiz katılıyo aslında
Kizcagiz bin pisman oldu katildigina amma uzatilar bu konuyu. Medeni cesaretiniz yok kiz oyle ya da boyle secmisler kime ne
Torpil var kesin. Bende basvurdum ama bu secildi 😂😂
Sen 1. olamadıysan kesinlikle paralel yapı işi bu 😎 Aen gönlümüzün 1. sisin Çıkıp rezil etmeyin kendinizi
fiziği sayesinde kazandı diyenler var ama fiziği de iyi değil ki
gercekten çok cirkin yani sokakta görsem dönüp bakmam buna
Annem kızı gördü ve tepkisi bizim kızları az boyalayıp cilalasak bundan kat be kat güzel olurlar dedi
Al benden de o kadar!
Midemi bulandırıyosun, sen ve senin gibi olan yüzlercesiyle neden aynı gezegende yaşamak zorundayız sanki. d
Arastirilsin, bakilsin. Kimler sayesinde buraya nasil yukselmis her sey ogrenilir. Sokakta gordugumuz markete giden pijamali kizlardan farki yok.
Bu kizi makyajla bile guzellestiremiyorlar. Birde pozlari sanki onu bilerek cirkin gostermek icin gibi amatorce cekilmis
Hakettiğini sanmıyorum güzel olsaydı bu kadar tepki almazdı... tepki aldığına göre ülkemizi temsil edecek güzelliğe sahip değil...
Katildiği yarışma güzellik yarışması değil fizik yarışması
O zaman ondan güzelleri katılsın ve onlar gitsin.
Abi gidip katılmadığınız bir yarışma.
Kadın özgüveni yüksek olduğu için katılmış.
Eee size göre güzel değil ama koca jüri için yeterli güzellikte demek ki.
Ya bir git saçmalığa bak. Kıza senin gibiler cesaret vermiştir kesin ha.
Dostum kadın model ve iyi olarak seçilmese burada olmazdı.
Sen madem iyisin seneye seni görelim
Herkes hak ederek bir şeyleri kazanmıyor fakat kızın üstüne çok gidildi.
Ben kızı hiç beyenmedim Türkiye de ondan çok daha güzel kızlar olduğunu da düşünüyorum
Sanki diğer katılanlara da ülkelerinden tepki gelmiş
Kesinlike hak etmedi % 100 torpil ulkemixzi cok yanls temsil edicez
Atalarımız ne demiş ummadık taş yarar baş demekki bunu güzel gördüler
ya kiz hakettimi bilemeyiz. ama kizin fiziginin secildigi asikar.. arti bir kiz olarak hemcinslerimiizin uzerine bukadarda gelmemeliyiz diye dusunuyorum. evet cok cok guzel bir kiz olmayabilir ama onu oraya gönderen ler de kor degildi sonucta
arkadaşım cağal mısın sndmdjsk uygun olmasa o kadar yükselemezdi
Bir kadını güzl yapan özgüvenidir eve tcpk güzel degil ama belki vucut ölcüleri ve digrr özellikleri uuyuyordur
Kesinlikle kat kat güzel kızlar var yani hoş kız ama çekici değil
Bir kere kizin katıldığı yarışma tipe bakmıyor vücuda bakıyor ki o zaman. Hak ediyor deriz ayrıca kizin tipi de bana gore gayet guzel
Abartmadan konuşun azciktaa o kadar da değil kız çokta çirkin değil
kız model olarak seçildi. ama yine de ondan iyilerinin olduğuna eminim ben
Kazanmadı, dereceye giremedi. Türkiyeyi temsil etti sadece o kadar
biraz tipi var da diğer miss 'lere bakın daha da güzelleri var yani
Bence asla haketmiyor Çeşme de bin kat daha Efsaneler var.
Güzellik yarışmasında sadece yüz güzelliğine bakilmiyor kii çok fazla yuklenmekte gereksiz
La ben erkeğim ama ondan daha güzelim keşke bende katılsaydım birinci olurdum 😂😂😂😂
Bence de ya ülkede kız mı kalmadı da bu seçildi var bu isin icinde bir is