Öğretmen adayıyım, ailem emeğimi küçümsüyor ve beni hizmetçi gibi görüyor, psikolojim mi bozuluyor?

Arkadaşlar atanma sürecinde öğretmenim. Kardeşlerim evli elzemmiş gibi ben okudum. O dar zor şartlarda okudum fındık toplarken cebime koyduğum notları çıkarır okurdum. Bazen kôydeyiz. Bazen ağbim gelir eşiyle hediyeler alırlar annemlere bana bir çorap bile yok. Ha derdin çorap mı değil. Görülmüyorum. ararlar konuşur gelin selam gödermez. Telefonum yok. Ders calışıtotum. Bugünde kız kardeşim aradı öğretmenlik basit bir memur diye anneme anlatıyor. Bende tepki gösterdim. Annem başladı pisikolojik bozulmuş. Sana ne. Bazen bakıyorum ne söylesem haksızmışım gibi davranıyor. Sıkışınca küfür ediyor ya da manipüle. Evin dışardan gelene hizmetçisiyim. Ne yapayım bir yol

Güncellemeler
4 ay
Arkadaşlar bi bakar mısınız
Öğretmen adayıyım, ailem emeğimi küçümsüyor ve beni hizmetçi gibi görüyor, psikolojim mi bozuluyor?
Cevapla