Sosyal becerilerimi geliştirmem gerek. Ne yapmalıyım? Nereye gitmeliyim?

Öncelikle bu yıl 21 yaşım olacak, universiteyi bitirmeme çok az kaldı ve sosyal hayatım çok berbat, arkadaşım diye bileceğim sadece 2 kişi var ve hayatım boyunca hiç kız arkadaşım olmadı. Bu durum beni rahatsız ediyor ve bunu değiştirmem gerek, sosyal ortamlara katılıp artık buzlarımı kırmam gerek ama nereye gitmeliyim bilmiyorum, internette okuduğumda önerilen yerler genellikle barlar, geçe klüpleri, hobilerimle ilgili sosyal etkinlikler, kurslar falan. Öncelikle gece klüplerinden nefret ederim yani oraya gitmem. Hobilerime gelince ise tasarım, dijital sanat ve animasiyon gibi yaratıcı alanlarla uğraşıyorum ama bu alanlarla ilgili sosyal etkinliklerle pek karşılaşmıyorum ve bu alanları kurs fiyatlarıda da çok uçuk, yani kendi başına bakmaya çalışan ve ailesinden uzakta yaşayan bir öğrenci olarak bu fiyatları karşılayamıyorum. Universitede klüplere falan katıldım, gaming, film, kitap, tasarım klübu falan ama nerdeyse gerçekten ilgimi çeken bir etkinlik düzenlemediler, sadece WhatsApp gruplarında günlük konuşmalar yapılıyor hepsi bu. Sosyal medya ve tanışma uygulamalarını da denedim ama hayır, işe yaramadı. Ne yampam gerek? Önerisi olan var mı?
Sosyal becerilerimi geliştirmem gerek. Ne yapmalıyım? Nereye gitmeliyim?
Cevapla