Daha gençsin aslında insanlar 30 unda ölüyormuş gibi bir algı var. Ama çocuk için Bi tık acele edebilirsin 40 ından sonra hamilelik riskli olabiliyor doğurmayı düşünmüyorsan boş ver ama
Evet bana da oluyor arada bazen kendimi çok yalnız hissediyormusum gibi oluyor hayatımda bı kadın olursa her şey daha güzel. renkli. ve heyecanli. enerji deli dolu geçecek gibi düşünüyorum
30yasa yaklaşma fobisi geçiş mevsimi gibi olur ruh halin.. bibyagmur bı fırtına bingunes açar bı kar yağar.. bı rüzgar bı bakmissin yaprak bile kimildamiyor sicak
Wauw aslan çok severim.. lider ruhlu.. incinirse kolay kolay affetmez.. kodunda zenginlik vardır... zenginlik maddi değil bazen manevi zenginlik vardır... iç alemde
Aslanda hoş:) nazik , teraziler uyumlu nazik, kibar insanlar kabalık sevmezler.. şekerler çok doru.. sessizlik dinginlik onlara göre:)) annen iyi ruhlu insandır
Haklısın , hemfikir bu konuda... yıllarca atanamadim.. atandihim sene Bir yıl içinde 3yer gelmisdi şaşırdım kaldım.. camidirkende başka yer tutturmusdum.. ama giremiyorsun çalışırken 1yil cezası var..
Bu kadar sıkma canını atnamadysan sende özel ders verebilirsin değişik etkinlikler düzenleyip kendıne vakit bulabılırsın birde sevgilin olsa nolcak derdın olcak birde karıscak etcek
Ayrıca atanmak şart değil özel okulda veya dershanede de öğretmenlik yapabilirsin kolunda bileziğin var nasıl olsa, insanların sürekli atanma gayesi içinde olması da kendilerini yıpratabiliyor.
Okuyup atanamayan maalesef çok doktor öğretmen avukatlar var. Ülkede bir yerlere gelebilmek için Torpilli olmak gerekiyor bunu defalarca gördük ve görmeye devam ediyoruz
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
91Cevap
Üzülme ya tek sen değil herkes öyle pozitif düşün boş durma en azından denedim dersin
Bendede oluyor ama adım atasım da yok bilmiyorum ne yapcam 😌
Aynı durumdayız. Bende öğretmenim atanamadım branşınız ne
Okul öncesi öğretmeniyim
Ataması çok az değil bence umut var
Ne çok meslektaşım var ya 😊😊
Bu yıl atama olacak mı sence?
@Zamanın_izinde hiç bilmiyorum güvenmiyorum bu konuda onlara... Sizin branşınız ne?
Rehber öğretmenim 😊
@Zamanın_izinde Ne güzel
Teşekkür ederim 😊 Sorun varsa direkte yazabilirsin 😊
Zaman zaman bunu hissedebiliyoruz ama kötü düşünmemek lazım her zaman olumlu bir yerden bakmalıyız hayata
Evet is yok evlilik yok arkadas yok aile evinee basarisizlik abidesi gibi hissettiriyor gec kalmissin hicbir seye yetisemeyecekmissin gibi
Aynı durumdayım ama sen en azından bir şeyler okudun mesleğin var elinde bende o da yok bu yüzden yinede iyisin şükretmelisin de bence
Evlenmek ve atanmak hayatı dolu dolu yaşamak mıymış?
Bence atanamıyorsan kendi adımlarını kendin atmaya başlamalısın gibi
Meselaa
Nerede yaşıyorsun mesela?
Evet koşuşturma içindeyim bende kendimi 60 yaşında gibi hissediyorum
Seninle aynıyım tek farkla. Senden bi 5 6 yaş büyüğüm. Beni düşün bi de
Umut hep vardır enseyi karartma hemen
Eski sevgilimle barışınca his geçti şimdi ise evlilik yolundayız çok mutluyum
Yaşım olmuş üni okumadım bile. Sen en azından çabalıyorsun.
Neden olmadı peki?
@Zamanın_izinde olmadı işte
😞😞
@Zamanın_izinde😞
Dinlemek istiyorum seni gerçekten direk yaz bana dilersen
Takma kafana her şey kısmet özelli deneyebilirsiniz üçretli öğretmenlik yapabilirsiniz sohbet edebiliriz istersen özelden yazabilirsiniz
Daha gençsin aslında insanlar 30 unda ölüyormuş gibi bir algı var. Ama çocuk için Bi tık acele edebilirsin 40 ından sonra hamilelik riskli olabiliyor doğurmayı düşünmüyorsan boş ver ama
Evet bana da oluyor arada bazen kendimi çok yalnız hissediyormusum gibi oluyor hayatımda bı kadın olursa her şey daha güzel. renkli. ve heyecanli. enerji deli dolu geçecek gibi düşünüyorum
27de başlar 30da biter bu psikoloji.. yapılan araştırmalar bu yaş aralığı bu ruh hali normalmiş
Senin ki bitmek üzere o halde
Benimki bitmek üzere o zaten 30yas psikoloji korkusu
Sürekli başka bı psikolojiye giriyoruz 😄
30yasa yaklaşma fobisi geçiş mevsimi gibi olur ruh halin.. bibyagmur bı fırtına bingunes açar bı kar yağar.. bı rüzgar bı bakmissin yaprak bile kimildamiyor sicak
Üzerimde hissediyorum bu yaşa yaklaşmanın hüznünü 27 yaşıma girecegim
En fazla 27 ve 28de yaşarsın bunu hepnsorgularsin içinde birşeyleri.. burcun ne
Aslan burcum
Wauw aslan çok severim.. lider ruhlu.. incinirse kolay kolay affetmez.. kodunda zenginlik vardır... zenginlik maddi değil bazen manevi zenginlik vardır... iç alemde
Ne bilgili birisin sen :) senin burcun ne
Estağfurullah.. bilmediğimden çok var ama bilmek artikca yanlız da arrtiiyormus paralel. burcum terazi
Terazi burçları ortayol insanı şeker insanlar oluyo ya annemde terazi. Bilmediğimizi bilsek çok şey öğreneceğiz tabii
Aslanda hoş:) nazik , teraziler uyumlu nazik, kibar insanlar kabalık sevmezler.. şekerler çok doru.. sessizlik dinginlik onlara göre:)) annen iyi ruhlu insandır
Evet annem iyidir sadelik güzellik sever :)
Güzellik , sanat ruhlu, estetik insanlar genelde teraziden cikar
Sen ne iş yapiyosun
Nerdeyse 2yil olcak devlete atanali idari ve mali işlerde büro işleri..
Umarım sende atanirsin:)))
Umarım bakalım çalışıyorum.. atanjncada bişey olmuyorsa işte en azından atanmış oluyosunn
Haklısın , hemfikir bu konuda... yıllarca atanamadim.. atandihim sene Bir yıl içinde 3yer gelmisdi şaşırdım kaldım.. camidirkende başka yer tutturmusdum.. ama giremiyorsun çalışırken 1yil cezası var..
Öyle biseyler varmış evet neyse zamanla istediğin yerde olursun bence :)
İnşallah sende olursun:))) sen baya şekersin:)))
Teşekkür ederim çok naziksin 🌸 hangi sehirdesin
Akdeniz tarafı Mersin yakin.. sen neredesin..
Samsun bende
Guzel yermis:)) severim o tarafı:)
Güzeldir:) mersin sıcak mi bı kere geldim ama hiç gezemedim
Öğleden sonra biraz sıcaklık hissedildi ,, gel buyur:)) vaktin olursa.. samsun yapabilirim amansuan orası sogukdur
Samsun şu an soğuk ve yağmurlu evet.. yazın vaktim olursa belkii gelebilirim😄
Gelirsen haberim olsun:))) burada bazen yağdı geçiş yağmurları... samsunu hiç gormedim
Samsunu beğenirsin bencee. Mersin'in neresindesin
Mersinden cok ilçesi tarsusa yakınım. ben
Tarsus nasıl bı yer
Orası da iyi bı yer.. seversin Mersin'e yakin.. büyük bir ilce
İstersen özel kutuma yazabilirsin:)
Bu kadar sıkma canını atnamadysan sende özel ders verebilirsin değişik etkinlikler düzenleyip kendıne vakit bulabılırsın birde sevgilin olsa nolcak derdın olcak birde karıscak etcek
Aslada yetişemeyeceksin en güzeli anı yaşa
Ben 33 yaşındayım senin durumundayım hiçbir şeye yetisemedim
32 yaşındayım herşeye çok geç kaldım dibine kadar da yalnızım.
Bende fazlasiyla var. Bitse de gitsek modundayim
Sıkma canını her şey insanlar için, çabalıyorsun zaten olup olmamaması senin elinde degil.
Kendi mi okudum mesleğimiz bile aynı bnde oyle hissediyorum
Hayallerini yapamadıysan ve yapmaya çalışmıyorsan kaçırdın bence...
Hiçbir zaman bir şeyler yapsan da hiçbir şeye yetemiuırsun ki
30 yaşındayım hep bi şeyler eksik. O yüzden cok da şey yapma. O his geçmiyor
100 yaşında olsan aynı hisleri yaşarsın takma bukadar
Bende de oluyor evlenemem
Bitmissin olum sen ya
Aynı ya da geldiğinde sen daha boktan hissedeceksin. şu an aklın bı karis havada
Bi elim yağda bi elim balda benim hayatım
Ceketin tiftiklenmiş fakirlikten neresi yağlı neresi ballı ahahha
Hatıra o
Öyle düşünme be hocam nerelisin
Samsun'da yaşıyorum
Yooohh artık atakum dede bayilim feriha
Samsun'da atakumda yaşanır zaten 😄 atakumdayim
Ahahsha doğru dedin özel okula filan girdin mi hiç hocam
Hocam gelde lflyak
Niye öyle bayılırım falna dedin
Girdim girmez olaydim
Bnde samsunda ondan
Nedenn hangisme grdn
Bu soru özel olur seni de çok ilgilendirecegininsanmam :)
Yaani bni hiç ama hiç ilgilendirmez saade muhabbet olsn dye dedim
Sen neredesin samsunun
Atakum hocamm
Sen ailenle mi yaşıyorsun
Hayır kardesimle
Memlelet nere
Buda özel oldu soryy branş ne hocam
Okul öncesi öğretmenliği:)
Ne iş yapiyosun samsunlu musun
Aaaa gel de knşk hocam burada şey olmyo
:)
Gelmiyon sanırım
Samsunluyum samsunda yaşıyom hocam kndi işim
İyi geceler hocam oldu o halde
Dikkat et kendine iyi gecelerr
Vayy bee gelmedin hocam üzdün aende dikkat et takma kafama her şey olacğaına varır
Teşekkür ederim 🩷:)
Gelmiyon mu şimdi iki samsunşı burada bulduk
Asıl memleket Trabzon rize taraf mı
Hocam uyudn mu
Hocammm günoooo
Felekten Bir gece çal
Yani
Ölüp gidecez eğlenmeye devam
Üzülme vakti gelsin her şey güzel olur
Bazen olur Ama hayatta her şey yetişmeye çalışma
Herkesin hayat ritmi farklıdır
38 yaşımda daha beterini hissediyorum
Özel ders vermeyi denedin mi? Branş nedir?
Ben 18 yaşında öyle hissediyorum
23 yaşındayım aynı şeyleri hissediyorum
sen geç kaldıysan ben ölem o halde
Başka iste çalışıyor musun
Can çıkmadıkça hala umut vardır
Ögretmenler geç evlenir,
27 yaşında değilim
Benim de öyle. Ama dert değil gibi
24 yaşında ayni hisleri yaşıyorum ben de seni çok iyi anlıyorum dertlesebilriiz
Arada bende de oluyor evet
https//youtu. be/sLkM6d5UWtI? si=ef0A6BybErQ03Uol
Atanırsın umudunu kaybetme
Ben 10 senedir her gün öyle hissediyorum
insanoglu yetisemez maalesef
Bende aynıyım seninle
Bu ben ve benimde yaşım 25
Ne okudun? 😊
Oluyor zamanla geçer yorma kafanı
Ayrıca atanmak şart değil özel okulda veya dershanede de öğretmenlik yapabilirsin kolunda bileziğin var nasıl olsa, insanların sürekli atanma gayesi içinde olması da kendilerini yıpratabiliyor.
Bende 30 yaşında atanamamış mühendisim 😒
Ne mühendisisiniz acaba
Makine mühendisi
Bölümünüz iyi ama baya
Kamuda atanmak için 90 puan lazım
Hayat bir yarış değil kacirsigin bişey yok
Yaş 32 oldu aynı devam
Bizde 31 oluyor belki kızlardada 54 dür
Ne alaka
Evet efsane Milan ı izleyemedin
Oo hemen izlemeliyim
Hayatım muq olur
Ben efsane Milan i izledim ama milano da mağazasını bulamadım :(
Keşke şöyle dertlerim olsaydı be coğrafya kaderdir
Bende Türkiye de yaşıyorum da geçen sene oraya tatile gittiydim ülkenin her yerini gezmiştim harikaydı büyüleyici bir güzelliği vardı
Keşke öğretmen bir kısmetim olsa :)
Bulursun bee elini çarpşan öğretmen :)
Bulamıyorum 😀
Napcaksin öğretmeni:))
En güzel meslek, evlenmek için
Burdan evlenmek için kız mi bulunur ahahah
Sen bi yaz bana 😀
Benimle mi evleneceksin dkfjfj
Kısmet, bakalım 😀
Evet hala o düşüncedeyim
Okuyup atanamayan maalesef çok doktor öğretmen avukatlar var. Ülkede bir yerlere gelebilmek için Torpilli olmak gerekiyor bunu defalarca gördük ve görmeye devam ediyoruz