27 yaşındayım ve hiçbir şeye yetişememiş hissediyorum, sizde de oluyor mu?

Sosyal arkadaş canlısı biriyim öğretmenim atanamadım o üzüyor beni. Herkes atanmak zorunda gbi bir algı var ve bu ülkede her şey çok zor.. Bir erkek arkadaşımda yok cevremdeki insanların çoğu evlendi vs geç kalmış gbi hissediyorum bazen sizede oluyor mu? Bu yaşlarım boşa geçiyor gbi

27 yaşındayım ve hiçbir şeye yetişememiş hissediyorum, sizde de oluyor mu?
Cevapla