Sosyal arkadaş canlısı biriyim öğretmenim atanamadım o üzüyor beni. Herkes atanmak zorunda gbi bir algı var ve bu ülkede her şey çok zor.. Bir erkek arkadaşımda yok cevremdeki insanların çoğu evlendi vs geç kalmış gbi hissediyorum bazen sizede oluyor mu? Bu yaşlarım boşa geçiyor gbi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Seni çok iyi anlıyorum ancak Türkiye’de şartlar böyle. Çevrenizde gördüğünüz insanların çok büyük bir kısmı ya aileden zengin veya ağ ilişkileri var. Yeteceğiyle gelen insanlar da var ancak çok görünür değiller. Aynı yaşta yüzlerce arkadaşım ancak sana şunu söyliyeyim, 15 yaşımda onların 10 dairesi vardı. 20 yıl süre geçti, ben okudum, çalıştım, gayret ettim ve ücretli bir işte çalışıyorum. Arkadaşımın ise 20 dairesi, 4-5 tane arabası, birikmiş bir parası var. Peki bunu ticaret ile mi yaptılar, ilk başlarda evet sonra devalüasyon ile Zengin oldular. Anlayacağınız hiç bir zaman ücretli bir işte sürekli çalışma ve birikim asla yapma. Her zaman yatırım zihni olsun.
02 Yorumla
Soran1 yılAbi iş bile yok sen diyosun ki birikim yapma yatırım yap. Onun için bile para lazım. Maslowun ihtiyaçlar hiyerarşisinin alt katında ikamet ediyoruz anlayacağın
- 1 yıl
Eline para getirecek sıradan işler ara, böylelikle ağ gelişir. Bir tane belirgin özelliğini ön plana çıkart. 200 TL ile bile ticaret yapabilirsin, örneğin; ucuza kitap bul, Letgo, dolap ve sahibinden makul fiyata sat. Evde hamur işi yap, buzluya at, organik ve doğal ürün diye sat.
En İyi Cevaplar
1 yılAynı şeyleri düşünüyoruz emin ol. 27 yaşına yaklaştım kendi alanımda (yazılım) bir meslek bulamadım, iyi bir birikimim yok, yaşça küçüklerim evleniyor, şu an bir sevgilim yok.
Otelde resepsiyonda çalışıyorum o da bıkkınlık verdi. Maaşı bunu karşılamıyor. Araba alamadım, ev anne babamın...
Zamanı boşa harcıyorum gibi söylemler sürekli anne babam tarafından dile getiriliyor zaten.
Fakat buna odaklanmak yerine çözüm arayışına girdim. Eğer bu arayışta olmasaydım bu düşüncelere boğuluyor gibi hissedecektim eminim.00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılşöyle söyleyeyim son 20 yılda ülke çok değişti. eğitim sistemi gittikçe berbatlaştı üzerine mezun arttığı için artık iş bulmak da zorlaştı. aileler bu durumu göremediler ya kendileri okumamışlardı ya da sisteme çok güvendiler kendi zamanları gibi sandılar. şu an herkes çok değil 10 yıl önce bile mezun olanın kolayca iş bulduğu 20li yaşların başında hayata başladığı bir ülkede artık bu güzel yaşlar stres, sıkıntı, kaygı ile geçiyor. evet geç kaldık. hepimiz kaldık.
42 Yorumla
Soran1 yılO kadar güzel açıklamışsin ki.. yaşadığımız gayet normal ama insanda stres yapiyo ister istemez
- 1 yıl
Sen ne iş yapıyorsun? Yani yapıyor musun?
1 yılHayır kesinlikle böyle düşünme. Zaten yaşadığın boyunca herşeye yetişemeyeceğiz ve hele ki toplumsal algılara hiç yetişemeyiz.. Herşeyin bir zamanı vardır ve nasip iledir. O yüzden sabırla dua ve gayret et.
13 Yorumla
Soran1 yılNe zaman böyle düşünsem hep bu şekilde söylediğin sonuca ulasiyorum. Her nasip vaktine esirdir... Sevgiler teşekkür eic seçtim 🌸☺️🩷
- 1 yıl
İnşallah hep en güzellerine ulaşırsın..
Eic için teşekkürler ☺️
Soran1 yılAmin duan için çok teşekkür ederim seninde duaların kabul olsun Allah iyilerle karşılaştırsın 🌸
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba, ben İrem! 🙋♀️ Hey, dur bir dakika, nefes al! Kendini bu kadar sıkıştırma, tamam mı? Hayat böyle “herkes bunu yaptı, ben neden yapamadım” gibi bir yarış değil. Sen öğretmen olmayı seçerek zaten bir adım atmışsın, bu büyük bir şey! Bu ülkede zorluklar var mı? Var. Ama bu senin değerini azaltmaz.
Hayatını başkalarıyla kıyaslamayı bırakabilirsen kendini daha rahat hissedeceksin. Evlenmek, atanmak ya da başka bir hedefe ulaşmak bir son değil. Onlar sadece durak. Senin hikayen daha uzun ve o hikaye yalnızca sana özel. 🦋00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
65
Cevap
89Cevap
1 yılAbla yorumlara verdiğin cevap güldürdü hele hele ceket muhabbeti yarıldım vallaha sıkma canını maalesef ülkede herkesin durumu böyle bende bu yıl üniversite sınavına gireceğim hedef polislik 1.92 88 kiloyum yani fizik falanda yetiyor ama mülakatta elenmesi falan var elenirsem ne okumalıyım okursam atanabilecek miyim benimde kafam çok karışık yani tüm gençler bu durumda kafaya takılıyor ama az takmaya çalış
12 Yorumla
Soran1 yılRica ederim eğlenmene sevindim😄 takip edeyim seni :) bu sene bende polisliğe hazırlanacağım pomeme. Bahtimiz açık olsun ☺️
- 1 yıl
Bende sana attım inşallah abla hem meslek güzel hem atanma derdi yok umarım nasip olur
İnsanlar bu dönemde atanıp meslek sahibi olmakla kafayı bozukları için ve sistemsel olarak öyle programlandıkları için hayatın gerçek heyecanını yaşamak konusunda geride kaldılar. Devlet memuru olan da hayatından çok memnun değil çünkü atandığı zaman devlet hemen gel sana lojman imkan sağlayım demiyor tamamen şansına kalmış. Yani kiraya vereceksin 14 18 bin elektrik gaz su eşyalar nakliye ücreti depozito derken maaş cebine kalmayacak. Ben özel sektörde İSG mezunu biri olarak çok mutluyum istediğimi yapıyorum istediğim yere tatile gidiyorum altımda arabamla hayatımı yaşıyorum. Devlet memuru olmakta istemiyorum. Çünkü şehir dışına atandığımda zorunlu görev süresi sürecinde neden hayatımı mahvedeyim ki?
11 Yorumla
Soran1 yılBravo sana basarmissin. Bizden üstünsün
Çağın vebası. ;( herkeste var üzülme. 24 yaşında evlenmiş biri olarak hep kendime yıllarca şunu dedim çok erken evlendin onca hatayı o yüzden yaptın, hatadan kasıt kendini ezdirmek, hakaretlere gereken cevabı ve tepkiyi vermemek, susmak, içine atmak, bunlar yüzünden yıprana yıprana bir yaştan sonra haşşşşırt diye bir yerlerinden fırlıyor o içine attıkların hastalık olarak. Geç falan kalmış değilsin. Yarın dün değil, dün bu gün değil. Her anının eşsiz olduğunu bilerek yudum yudum adım adım yaşa gitsin, umuyorum ki her şey çok güzel olsun
10 Yorumla
1 yılZor zamanlar güçlü insanları inşa eder, önce kendimize sonra birbirimize yaslanmak ve destek olmaktan başka çaremiz yok. Ümit etmeye mecburuz. Rabbim hiç ummadığın güzel kapılar açar inşallah sana ve tüm akranlarımıza.
11 Yorumla
Soran1 yılAllah razı olsun inşallah canım benim seninde duaların kabul olsun
1 yılHayat herkes için aynı hızda akmaz kimi 18inde evlenir ama ömrü sıkıntılarla geçer kimi 30unda evlenir çok mutlu olur. Siz kendi beklentilerinize göre hareket etmelisiniz insanların sizin için beklentilerine göre değil.
12 Yorumla
Soran1 yılDoğru. İnsanlarin hayatı birbirinden farklıdır ister istemez kıyas yapınca insan stres yapıyor oysaki herkes kendi hayatını yaşıyor
- 1 yıl
İnsanlar arasındaki en büyük yalnızlık seni anlamayanlar ile çevrili olmandır demişler takma kim ne derse desin kendine odaklan ve o laflara kulak tıka nihayetinde sen kendi hayatını yaşıyorsun onlar kendi hayatlarını.
Hemen evlenmek zorunda değilsin bu normal olanı, gelişmiş ülkelerde erken evlenmek hata kabul edilir bizde başarı göründüğüne bakma. Medyan yaş daha iyi bir yaş evlenmek için. Ayrıca ücretli öğretmenlik yapabilirsin ya da halk eğitimde de çalışabilirsin. Bir sürü seçenek var.
40 Yorumla
1 yılBi donem oldu , takipten gezginleri cikart kiyas yapma
31 Yorumla
Soran1 yılKraliçe kısa ve öz cevabı vermiş ilaç gibi 🌸😄
1 yıl34 yaşındayım daha yeni doğru düzgün bir işe girebildim (günümüz şartlarına göre tabi) çok uzun zamandır hayatımda biri yok. Hayatım genel itibariyle zorluk ve mücadele ile geçti. Dönüp arkama baktığımda o kadar sıkıntıyı çektim sonuç bu mu dediğim oluyor ama yine de elbet daha iyi şeyler olur diyerek umudumu motivasyonumu dik tutmaya çalışıyorum. Lakin günümüz şartları etkili tabi. Sözün kısası bende boşa gitti en güzel zamanlarım diye düşünüyorum arada ama emin ol aynı durumda olan çok insan var hatta daha kötü olanlar var. Daha iyi şartlarda olanlar da var tabi. Yine de iyi düşün motivasyonunu kaybetmemeye çalış. Ayrıca 27 yaş çok güzel bir dönem şu an pek çok şey yapabilirsin
00 Yorumla
1 yılKuş kadar memur maaşı için bu kadar tepişmek saçma. Bir de kazanırsan elin p*çini nazlamakla mukafatlandırılıcan hiç gerek yok. Tatlı canını sıktığına degmez. Yani en iyi ogretmen olacaksan bile olmayınca olmaz bazen napalim. Şartlar...
44 Yorumla
Soran1 yılNe şeker bir yorum bu 🌸 teşekkür ederim
- 1 yıl
Rica ederim. Çocukların ve toplumun geleceği bastakilerin umrunda değil maalesef.
- 1 yıl
Baştaki olmasa sen ooo nerelerdeydin konuşturma beni buna şükür et nankör
- 1 yıl
Anlamadım kar tanesi
Hayat ummadığınız bi anda başlar
Nice insanlar var 50li yaşlarda mutluluğu bulan
Zaman zaman çoğumuz tüm umutlarımızı kesip doğramış olsakta
umut küçük bi filizdir
Ve bi anda o filiz kocaman bi ağaca dönüşüverir ve o ağaca çarparız zamanı gelince
Hayatın özeti can simidine sımsıkı sarıl ve o gemiyi bekle00 YorumlaHayatı hızlı yaşamakdansa ağır çekimde ve kaliteli yaşamak önemli. Yani demek istediğim anın tadını çıkararak yaşa her şeyin bir zamanı var insanlar sürekli koşuşturma içinde zaten ama kimse hiç bir şeyden keyif, huzur ve mutluluk alamıyor.. lütfen hayatın akışına güven ve nasıl yaşamak istiyorsan hayatını öyle şekillendir🪽
00 Yorumla
1 yılArkadaşlarım üniversite 2 oldular ben hala 12. Sınıfı okuyorum çalısmayacağım diye direttim meslek öğreneceğim dedim annem hayır oku dedi şimdi halim bu ne meslek biliyorum ne derslerim iyi neler düşündüğümü bilemezsin en acılısından en acısız yönteme kadar tır uçurum hepsini düşündüm ama yapmadım rahat ol
00 YorumlaTam da o yaşlarda herkeste bir her şeye geç kaldım hissi oluşuyor. Merak etme bir şeye geç kalmadın. Sırf diğerlerine yetişmek için evleniveren çiftlerin bir süre sonra ayrıldığını gördüm. O yaşlarda panikle evlenenlerin hiçbirisi şu anda evli değil.
İş konusu biraz sıkıntılı. Atanamayacağını düşünüyorsan hemen kendine başka bir yol çizmeye çalış. Zaman kaybetmemiş olursun.
00 YorumlaYaşin daha genç bu gerçek olan bir şey yaşin 27 oldugu için takinti yapma He şöyle bir şey var Sen bunca yil okumuşun mürekkep yalamışın ögretmen olmuşsun Atama bekliyirsun Hayatta her şey istedigimiz gibi gitmeyebiliyor kimi insan için şans erken dogar kimi insan için geç olabiliyor Bu biraz nasip kismet meselesi hayirlisi olsun de geç zaten 3 günlük dünya için takinti yapmaya gerek yok herşeyi akışına birak. Titizzz
00 Yorumla
1 yılSeni çok iyi anlıyorum; hayatı kaçırıyorum gibi hissediyorsun. Maalesef böyle düşünmeye iten bir çok faktör var ülkemizde. Gerek aile yapısı/baskısı, gerek ülke şartları vs. vs. uzar gider ve bunlara fazlasıyla takılıp, kendimizi kısıtlarsak durum maalesef daha kötü bir hale gider.
Bu histen kurtulmanın tek bir yolu var; sevdiğin şeylere yönelmek. Hobilerine odaklanmak. Ve en önemlisi SOSYALLEŞMEK.00 Yorumla
1 yılAl benden de o kadar aynı hisler bende de var. Şimdi yapman gereken şey kendi içine dönüp sorman gerek ve içtenlikle cevaplaman gerek. "Ben neler yapmaktan hoşlanırım? , Yapmaktan hoşlandığım hobilerim neler? , Yeni bir hobi edinmek isteseydim bu ne olurdu?" Gibi gibi sorular. Sosyal veya genel kültür anlamda da eksiklikler varsa olsun kervan yolda düzülür. Hiç bir şey için geç değildir. Şimdilik aklıma gelenler bunlar ahahha gelirse ekleriz sonra 😉
00 YorumlaHerkes atanmak zorunda değil, herkes mezun olduğu işi yapmak zorunda değil. Ben RTS mezunuyum, Çukur dizisinden teklif de gelmişti set ekibi için ama ben kendi hayalim doğrultusunda ilerledim. Kripto ve borsaya atılıp hayallerime ve finansal nirvanaya ulaştım. İçinden ne geliyorsa onu yap. Ben 29'dan sonra hayallerimi yaşamaya başladım, hayal bile edemeyeceğim parayı kazandım. Sen de yaparsın, 27 geç değil.
02 YorumlaBen de hiçbir şeye yetişemedim hayatı kaçırdım hayata çok geç kaldım 36 yaşındayım hâlâ bir hayatım yok ailemle yaşıyorum işsizim bekarım asosyalim arkadaşım yok sevgilim olmadı gençliğimi yaşayamadım gezemedim eğlenemedim senelerdir evden dışarı da çıkmıyorum ömrüm evde tükeniyor
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBen anlamıyorum ya , madem atanamama ihtimali var , ne diye bu fakülteleri açık tutuyorsun ki , bu eğitim sistemi bizimle kafa mı buluyor, size kızmıyorum, yanlış anlamayin, mutlu olmanızı çok isterim, yani ülkede o kadar çok adaletsizlik var ki , saymakla bitmez, bir sevdiğiniz varsa evlenin derim , belki mutlu olursunuz.
14 Yorumla
Soran1 yılSevdiğim. biri de yok işte yok 😄 devletin politikaları politika bile değil saçmalık sadece
Cevap sahibi1 yılNe öğretmenliği okudunuz?
Soran1 yılOkul öncesi öğretmeniyim
Cevap sahibi1 yılİnşallah en kısa zamanda atanirsiniz, keşke mülakat falan olsa diyor insan, en azından orada rüstünüzü gosterirdiniz, ama sizin bahtınız MEB nin elinde , isterse atar , isterse atamaz , haksızlık neyse denecek çok şey var ama neyse. Umarim sevdiğiniz birisi olur , en azından bu şekilde mutlu olursunuz, umudunuzu kaybetmeyin nolur🙂🙂
1 yılBence bu yaşların kıymetini bil. Hiç yoktan dershanede öğretmenlik yapıl bir yandan da kpss ye hazırlanabilirsin. Ben evlendim senden bir yaş büyüğüm 2 bebeğim var , şu an ikinci üni okuyorum. Keşke evlenmeseydim, hayatımı yaşasaydım. Sorumluluk almak güzel değilmiş bana göre bu yaşta. Herkes çocuk sahibi olmak zorunda da değil.. hayatının tadını çıkarmaya bak🌼
11 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBende o his yok, 24 yasindayim ve hala hic öyle hissetmedim, bu arada sende hic öyle hissetme, ülkemizde günümüzde 27 hatta hatta 28/29 yaslarında yüz binlerce işsiz insan var, evlenme yaşıda zaten 30/35 oldu, ülkede ciddi anlamda çoğu insan en az 30 veya 35 yasında evleniyo artık, sen hala gençsin, hiç gec kaldıgın falan yok🙂
12 Yorumla- 1 yıl
Ne okudun peki?
- 1 yıl
Hangi bölüm?
1 yılSen en büyük mücadeleni verdiğin halde hayatin sana getirisi bu olmuş,
Ya yolunu değiştireceksin, başka bir işe yöneleceksin.
Ya olduğun duruma razı olup sabırda sükut edeceksin.
Daha kötüsü kurtuluş gibi görüp evlilik yoluna girenlerin yaşadığı evliliği yaşıcaksın..
Ne gelirse gelsin başına NEŞENİ kaybetme asla neşe giderse işte o zaman her şey bitmiş olur..
Ha yaşayan ölü ha mezarlıkta ki ölü..10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBende 40 yaşındayım. Bende herşeye geç kaldım. Anlatsam söylediklerinden vazgeçersin. Okul diplomamı ehliyetimi bile yeni aldım. Bir kaç il dışında hiç biryeri görmedim. Evim yok arabam yok. Param yok. Sevgilim yok. Daha bı sürü şey. Şimdi sen mi geç kalmış oluyorsun yoksa ben mi?
120 Yorumla
Cevap sahibi1 yıl@mrt1656 aramayla bulunmuyor
Cevap sahibi1 yıl@mrt1656 vakti zamanı gelince kendi gelir heralde hiç bilmiyorum
- 1 yıl
Bakis acinizi duzeltirseniz mutlu olursunuz. Eksiklerinize odaklanip kalmak sizi down eder daha cok
Cevap sahibi1 yıl@_Armstrong_ hayatı güzel olan herkes iyimi düşünüyor hayata iyimi bakıyor. Hiç sanmıyorum. Sanssizligima veriyorum
- 1 yıl
Onemli olan dusunce yapinizi baska pencereden bakabilmeye yoneltmek. Bakin yasiniz ne olursa olsun herkesin zamani kendine gore olmasi gerekeni yasiyor bu hayatta kimse hicbirsey icin gec veya erken yasamiyor. Bence olumlu dusunun milyonlarca ihtimal var hayatta biz mutsuz dusunmek icin yaratilmadik
Cevap sahibi1 yıl@_Armstrong_ o kadar olumsuz şey yaşadımki. Artık hiç biseye olumlu ya da umutlu bakamıyorum. Yaşama isteğim bile yok. Hayat bu hale getirdi beni sağolsun
- 1 yıl
Niye boyle dusunuyorsunuz ki hepimiz hayat sinavi veriyoruz su dunyada hani derler ya kiminin ekmegi bayat kiminin pirlantasi kucuk. Bu minvalde dusunun. Yasam istegim yok diyerek uzmeyin kendinizi. Evli misiniz siz?
Cevap sahibi1 yıl@_Armstrong_ benim hem ekmeğim bayat hem pırlantam Küçük o zaman. cunku iyi bişe yok. Değilim. Yürümedi. Bı hayat arkadaşı bile layık görülmedi bana 3 günlük dunyada
- 1 yıl
Ama hep bardagin bos tarafina bakilirsa dolu yonunu dusunmezseniz mutsuz olursunuz. Cikin disariya kaldirin kafanizi gokyuzune bakin evsiz yurtsuz savas halinde olan cografyalari dusunun sukredicek milyonlarca sebebimiz var. Evlilik noktasinda da mutsuz bir hayat arkadasindan kurtuldugunuza bile sukur edilebilir hayat sizi belki daha guclu olabilmeniz icin yetistiriyor boyle dusunun.
Cevap sahibi1 yıl@_Armstrong_ evet sağolsun Seyit onbaşı ya döndüm. Tabiki çoğu şeye bakınca iyi durumdayız. Ama çoğu şeye görede kötü. Evliliğimin bitmesine hiç uzulmemistimki. Keşke daha önce olsaydı. Ama haketmeyen aldatan bı suru evli insan var. Onlara evlilik nasip edilmiş. Bana değil. Evlilik meraklısı değilim o yüzden söylemiyorum. Ama insan yeri geliyor bir omuz arıyor yaslanacagi. Birde boşanmış olunca devamlı laf söz. Hiç bişe yapmiyorsun ama insanlar uğraşıyor. Birde saçma sapan erkeklerin yürümeleri vs.
- 1 yıl
Hepimizin yukleri var bundan emin olabilirsiniz hep kapinin arkasinda bir aci. Evlilik konusunda olabilir dogru kisi degildir vs ama bu kapiyida sonsuza kadar kapalı tutucaginiz anlamina gelmiyor. Dul olunca insanlarin bakis acilarinin hicbir onemi yok herkes kendine baksin onlar mi yasiyor kapinin ardini onlar mi biliyor hayir siz biliyorsunuz. Cocugunuz var mi?
Cevap sahibi1 yıl@_Armstrong_
Cevap sahibi1 yılTabiki ben biliyorum önemli olan o. Ama yinede psikolojim. kotu etkileniyor elimde değil. Evet var
- 1 yıl
Cevabiniz gelmedi ama
- 1 yıl
Dilerseniz eger bir faydam olacaksa size tavsiye ve fikirde bulunmak isterim ozlden konusmak istersnz psikolojiniz bozulmasin iyi kalpli birisiniz anladigim kadariyla hayatimiz cok kisa yas geciyor her an
Cevap sahibi1 yıl@_Armstrong_ maalesef. Mesaj kullanmiyorum
- 1 yıl
Peki tamamen iyi niyetimden soyledim. Akliniza baska bisey gelmesin
Cevap sahibi1 yıl@_Armstrong_ ok sagolun
1 yıl24 ysşındayum evliyim çocuğum var sms nsıl şeyler için bende kendimi çok şeye geö kalmış hissediyorum en garibi 17 yaşındada bunu hissediyordum...
21 Yorumla
Soran1 yılNe olsa iyi hissedersin mesela hah smdi oldu dersin?
Yaşındasın merak etme. Herkes Öğretmenlik okursa atanamazsın zaten. Okurken hata yapmışsın. Haa okumuş eğitim almışsın bu iyi bir şey. Kendini ezik olarak da düşünme. Kaç erkeğin hayalisin bir bilsen. Onun için hayata mutlu bak.
00 YorumlaBazı meslek grupları için hayat gerçekten çok zor. Atanamayan öğretmenler de bu meslek gruplarından biri. Kamuya girmek zor. Özel sektörde ise emeklerinin karşılığı verilmiyor. Keşke elden bir şey gelse😞
00 Yorumla
1 yılAtanmak şart değil ki işin varsa çalışıyorsan ekstra özel ders vs de verir çok rahat devletteki öğretmenden daha çok kazanabilirsin. Evlilik zaten şans işi yaşın da çok genç bunu kafaya takmak için. Bence hayatını yaşa mutlu olmaya bak
00 Yorumla
1 yılHayat tamamen aile meselesi ya ailenin nasıl planladığı senin elinde olan bir şey değil , 18 den sonra ailemi toplasan 3-4 ay gördüm ya okul üniversite sonra Almanya'ya iş bulup gelme. sureci düşün yaş 25 oldu
00 YorumlaHer nasip vaktine esirdir.
Kadınların zorla çalıştırılmasina karşıyım ve herkes atanacak diye bir şey yok, senin hayatın, sen huzursuz olduğunda kimse eşinden başka huzur vermeye çalışacak kimsen olmayacak bu yüzden bu konuyu sadece eşinle konuş.
04 Yorumla
Soran1 yılEşim yokki
Soran1 yılEşim kim olacak bilmiyorum 😄
Herkes kendi hayatını, kendi zamanını yaşıyor. Ben evliyim, bir çocuğum var ve atama bekliyorum. Evli olmayan arkadaşlarım var, sanki bana göre daha mutlular, daha rahat, daha kaygısız, daha sorumsuzlar. Bazen bende sorumlulukların altında boğuluyorum. O yüzden boş ver, kendi zamanını kendi hayatını yaşa.
12 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBen de aynı 27 yaşımdayım, yeni atandım arşiv soruşturması bekliyorum. 7 senedir bir kız arkadaşım olmadı, son 4 sene bomboş geçti, seni çok iyi anlıyorum ama elden bir şey gelmiyor. Keşke bir çaresini bulabilsek.
17 Yorumla
Soran1 yılNe iş yapiyosunuz
Cevap sahibi1 yılTicaret bakanlığına ekpss'den İstanbul 'a memur olarak atandım, ama ekpss'den atananlar yer değişikliği dilekçesi verebiliyor ben de dilekçe verdim o yüzden yerim karaman mı yoksa İstanbul mu belli değil. Henüz 1 ay var işe başlamama.
Soran1 yılUmarım her şey istediğin gbi olur
Cevap sahibi1 yılTeşekkür ederim, umarım senin de öyle. Sana bir soru sorabilir miyim?
Cevap sahibi1 yılYeni tanıştığın birisi bipolar olduğunu söylese kötü bir ilk izlenim mi olur?
Soran1 yılEvet tabiki
Cevap sahibi1 yılAnlıyorum teşekkür ederim
1 yılBende de var o ve başka bir arkadaşımda da var ama sen henüz o yaşlara gelmedin hiç bir şeye yetisememis değilsin şu an onalri elde edecek yaslardasin daha da geciktirme bir çok şeyi.
10 YorumlaGeç kalmışsın zaten yalan yok. Ama ölene kadar denemeye devam
29 Yorumla
Soran1 yılSen ne iş yapiyosun
- 1 yıl
İçinde bulunduğu durumun sıkıntısı bunalımını yaşayan birine ne diye geç kalmışsın zaten diyip canı daha da sıkılır kötü müsünüz
- 1 yıl
Teselli etmek değil burada kastettiğim kimsenin avukatı da değilim ancak bu süreçlerden geçmiş biri olarak sıkıntıların üzerine sizin verdiğiniz cevaplar söylenildiğinde insan intihar raddesine geliyo çünkü kafa sağlıklı değil ve bunalımda sadece söylemek istedim dikkat eder veya etmezsiniz size kalmış
Soran1 yıl@İlaydaİpek kızlar ben evkusu değilim Latin danscisiyim pilates eğitmeni yım okul öncesi öğretmenliği mezunuyum aynı zamanda MEB özel eğitim alanında uzman ogreticiyim özel derslerde verdim Türkiye'de gezmedigim şehir kalmadı çok aktif hayatla barışık biriyim birilerinin bı iki cümlesiyle üzülmem yani sözüm ona @adeptus sorun yok ablacım sen giderken ben dönüyordum yani no problem 😄
- 1 yıl
1 yılSosyal anksiyete aşırı gereksiz senin yaşadığından haberleri yok milyarlarca insan var sadece kendini engellersin korkarak yaşıyorsan sadece izlersin.
20 Yorumla
1 yılbende aynı durumdayım. evlilik konusuna gelince benimde çevremdekilerin çoğu evlendi ancak atansam bile kendimi hazır hissetmiyorum evlilik kurumuna çocuk fikri zaten hiç yok.
00 Yorumla
1 yılBende ilk kez çalışıyorum kpss ye. Çok yakın akrabamın başka bi akrabası güzel bir yere atanmış bunu bana söyleyerek kıskandırmaya çalışıyor. Benim hiçbir derste temelim bile yok. Atanmak için belki 5 sene uğraşmam lazım. Ve kafamı toplayıp çalışmak o kadar zor ki
00 YorumlaHerkesin hayatı aynı değil bu yüzden yaşadıklarımız yaptıklarımız da aynı olmaz herkesin hızı farklı kendi hayatının kendince tadını çıkarmaya çalışın gerisi boş
00 YorumlaBence farklı şeyler yap kurs aktivite gezme gibi geç kalmadın ama her şey evlilik veya iş değil kendını iyi hissettiğin yerde olmak
10 Yorumla
1 yılBen de senin gibiyim 27 yaşındayım atama olmadi öğretmenim. Is de yok özelde. Gec kalma hissi var bende de
12 Yorumla- 1 yıl
Branş? 😊
- 1 yıl
@Zamanın_izinde okul öncesi
Gizli Üye(25-29)1 yılBen atandım sandım ki atanınca her şey hal olacak tam tersine gurbete yapayalnızım hayatımda kimse yok bir zamanlar sevdiğim insanla yollarımı ayırdım kısacası kalbimde de büyük boşluk var başkaları güzel sevilirken evlilik yoluna girerken ben bir arpa yol alamadım nasip kısmet ve zaman zaman senin hislerini ben bile yaşıyorum
211 Yorumla- 1 yıl
Çok üzüldüm. Ne olarak atandın?
Cevap sahibi1 yıl@Zamanın_izinde sağlık teknikeri olarak
- 1 yıl
Neden peki ters gitti her şey?
- 1 yıl
?
Cevap sahibi1 yıl@Zamanın_izinde çünkü doğru insanı bulamadım ve şimdiki ilişkiler genelde ghosting üzerine kurulu
- 1 yıl
En son ne zaman biri oldu?
Cevap sahibi1 yıl@Zamanın_izinde en son ilişkim geçen ay bitti
- 1 yıl
Neden peki? İstersen bana direk anlat. Hem özelin hemde merak ettim direk duymak istedim.
- 1 yıl
Konuşmak ister misin taz
Cevap sahibi1 yıl@Zamanın_izinde bende kalsın teşekkürler
- 1 yıl
😞😞
Gizli Üye(25-29)1 yılIyi yine sen okumuşsun ben sosyal olamıyorum sürekli hayvan peşindeyiz bende 27 yaşındayım senu o kadar iyi anlıyorum ki en azından senin olabilme ihtimali var benjm o bile yok...
21 Yorumla- 1 yıl
Koyun mu var?
Aynı durumdayız bazen sinirden kafayı yeme noktasına geliyorum
21 Yorumla- 1 yıl
Tm evlenelim
Sen öyle hissediyorsun bense gerçekten geç kaldım. Öğretmen olup atanamayan herkes öyle hissediyor evdeki kardeşimde aynı
00 Yorumla
1 yılBen atanmış olmama rağmen bazı şeyler olmadığı için kendimi eksik hissediyorum. (Kız arkadaşım yok mesela, arabam yok)
00 Yorumla
1 yılbenimde 1 ay sonra 28 olacak aynı hisler bendede var geç kalınmışlık aslında geç kalmadık hayata ama insan düşündüğünde biraz kafaya takıyor
00 Yorumla
1 yılBazen evet bir boşluk hissi oluşuyor ama emin ol hala gayet gençsin hiçbirşeye geç kalmış değilsin değiliz :D
00 YorumlaBana oluyo arada 1 ööle bişey. çok takmıyorm ama, biliyorumki benim yani bizim gibi bisürü insan var. :)
00 YorumlaEvet benzer şeyleri çok insan yasıyor ama sende salmamalısın. Monoton hayat alıskanlık yapar değişim iyi gelir sana
00 YorumlaBu yaşlarda böyle düşünceler oluyor bende şu sıralar böyle hissediyorum geç kalınmış bir şey yok hâlâ genciz
00 Yorumla
1 yılBulunduğun ortamdan kaynaklı bence depresyon hali 27 yaşında olan evlenmemiş bir sürü kız var hayatlarını yaşıyorlar
00 YorumlaAllah'a yönel ibadetlerini yap Allah'tan yardım dile
10 Yorumla
1 yılBen 34 yaşındayım ben de yetişemedim. Fani dünya sonuçta çok da zorlamamak lazım.
10 Yorumla
1 yılHic gec kalmis degilsin. Daha gencsin. Zamanin var her turlu. Raad ol :)
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılYaş 29 3. Üniversitemin vize sınavlarına hazırlanıyorum. Son senem hedef 2026 dgs ile bilgisayar mühendisliğine geçip mühendis olmak. Yol uzun.
20 YorumlaÖnce çevreni değiştir. Bu çevreyle başarı sahibi olamazsın. Hangi bölüm
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBaşka bir işe gir çalış. Ben de öğretmenlik okudum ve öğretmenlik yapmıyorum. Evlilik filan boş ver simdi. Once is bul çalış. Herhangi birbiste
012 Yorumla- 1 yıl
Branşın neydi?
Cevap sahibi1 yılSınıf öğretmeni
- 1 yıl
Şimdi ne iş yapıyorsun peki?
Cevap sahibi1 yıl@Zamanın_izinde yaşlı bakımı,
- 1 yıl
Allah kolaylık versin. Ülkem çıkmazları işte.
Cevap sahibi1 yıl@Zamanın_izinde evet yapacak bir şey yok. Yani özel okulda ise başlayayım istedim ama iş bulamadım. Bulduğum işlerin de maasi düşüktü ve şehir dışında yaşayacaktım. Neyse ki bir arkadaşım yardım etti ve yaşlı bakımı konusunda uzmanlastim. Yoksa kafayı yerdim
- 1 yıl
Demi sende çok haklısın. 👍🏻👍🏻
- 1 yıl
Ailenin maddi durumu nasıl? Kaç yaşındasın?
Cevap sahibi1 yıl@Zamanın_izinde ailemden ayrı yaşıyorum maalesef. Çünkü aynı yerde kalamadım. Kalmayı istedim ama olmadı. Bu yüzden ailemin maddi durumuyla ilgilenmiyorum şu an. 30 yaşındayım ben
- 1 yıl
😞😞
Cevap sahibi1 yıl@Zamanın_izinde çoğu insana da anlatamıyorum. Çünkü insanlar yanlış anlıyorlar. Ayipliyorlar. Ama ben ayiplanacak bir şey yapmadım. Annemle yaşamayı çok istedim 25 yaşına kadar zaten yanındaydım. Ama olmadı, beni çok üzdü ve hala uzağımda olsa bile üzüyor. Olayları tam bilmeden yargılanacak gerekiyor
- 1 yıl
Konuşmak ister misin?
1 yılKralı yaşandı, bu yetişme uğruna sıfırı gördüm ben. En dipten temeli ördük, bir gençlik yara aldı.
00 YorumlaOlmaz olur mu, çok oldu ama en azından artık işim var, bundan sonra geleceğe bakarım umarım.
00 Yorumla
1 yılÇok haklısın gençlik gidiyor. Hayatı kaçırmamak gerekiyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılDemek ki hak etmiyorsun burnun çok dik... Hak edenler hak ettikleri şeyi alıp gidiyorlar... Sen ayakta eli boş kaldıysan bu da senin suçun oluyor 😉
00 Yorumla- Devamını Gör (94)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > 27 yaşındayım ve hiçbir şeye yetişememiş hissediyorum, sizde de oluyor mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer