Okursan toplumda statü kazancan okumazsan ev hanımlığına devam karar senin.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
akıllı ol elindekinin kıymetini bil 27 yasinda üniversite mezunuyum baba eline bakıyorum aklın varsa Bi dükkan açtır kendine tuhafıma olur takı tokacı olur
Neden okunmasın ben 28 yaşındayım açıktan okuyorum. 45.50 yaşında okuyan insanlar var.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
okursun neden olmasın ben 22 yaşındayım ilkokul mezunuyum okumaya hevesim kalmadı bir hayalim yok senin bir hayalin var hayallerinin peşinden koşmalısın evli olman engel anlamına gelmez
Okuyabilirsin insanın kendini geliştirmesi okumak istemesi bundan daha güzel ne olabilir eşinde anlayışla karşılayacaktır matematiğine eşin yardım etsin mühendis sonuç da
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Erkekler aptal mq. Hayatın keyfini çıkarcağına şu mahlukatları memnun etmek için pas paslık yapıyorlar.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ben de seneye 25 olcam nişanlıyım ben de seneye gidicem üniversiteye tek fark benim nişanlım mühendis değil 😂
Okumak değilde kendine ait bir iş kurabilirsin bu devirde okumak artık değer katmıyor. Okuyacaksan da İmam-hatip tavise ederim 😃
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ben 26 yaşındayım evli değilim 9. kez oldu sınava giriyorum 262 puan aldım. Ameliyattan sonra puanım yükseldi hiç pes etmedim. Hep 170 puanlarda kalırdim. Tercih verdim tıbbi sekreterlik okuyacam.
Keyfine bak inan bu ruh hastasi insanlarla ugrasilmaz calisan biri olarak mecbur olmasam zerre tenezül etmem
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Hayatta hiçbir şey için geç değil hayallerimden ve hedeflerinden vazgeçme ideallerinin peşinden koş kendini geliştirmeye açık olman çok güzel bence hiçbir şey için geç değil ve kimseye aldırma her şeyi öğrenilebilir sakın vazgeçme
Tabiki okursun neden okuyamasinki 40 yaşında üniversite okuyan var senmi okuyamicaksin
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Yorumlarda tam tersi olsa ben eşime izin vermezdim yazmışsın da anlamadım yani birinin okumasına izin vermemek nasıl bir zihniyet bence sadece sıkıldığın için ufkunun açılması için bile okumalısın
23 yasındayım ailemle yasıyorum evde oyun oynuyorum hala ailemden baskı görüyorum kendimi ergen gibi hissediyorum sen ise 25 yasında cocugun falan var ve universte ye baslamak geçmi diyorsun?
30 yasinda hocam var kadın o kadar çocuk gibi ki bence bu çok hoş bir sey ben 18im ve ben de fazla çocuksuyum gorunus olsrak değil de tavır vs oyunlardan ds kopamam :)
Üniversitede sosyal bir ortam var ya o ortama dahil olabilirsin yeni kız ve erkek arkadaşlar edinirsin. Yeni ilişkiler edinirsin bu şeyleri arıyor olabilirsin. Uğraşın yoksa uğraş arıyorsundur.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
95Cevap
Okursan toplumda statü kazancan okumazsan ev hanımlığına devam karar senin.
akıllı ol elindekinin kıymetini bil 27 yasinda üniversite mezunuyum baba eline bakıyorum aklın varsa Bi dükkan açtır kendine tuhafıma olur takı tokacı olur
Kesinlikle okumalısın kadın güçlüdür hep bunun farkında olmalı
Elbette okuysbilirsin yeter ki iste ve azimli ol yaparsın.
Tabiki yapabilirsin eşinde bu konuda destek oluyorsa başarmak zor değildir.
Okumuş bir insan sizin okumanıza neden izin vermesin
Okumak için yaşınız çok geç değil eşinize de bu konuyu açın şansınızı bir deneyin derim
Neden okunmasın ben 28 yaşındayım açıktan okuyorum. 45.50 yaşında okuyan insanlar var.
okursun neden olmasın ben 22 yaşındayım ilkokul mezunuyum okumaya hevesim kalmadı bir hayalim yok senin bir hayalin var hayallerinin peşinden koşmalısın evli olman engel anlamına gelmez
ev hanımı olmaya deva met. ama kendine farklı uğraşlar bul. etkinlikler yap
Okuyabilirsin insanın kendini geliştirmesi okumak istemesi bundan daha güzel ne olabilir eşinde anlayışla karşılayacaktır matematiğine eşin yardım etsin mühendis sonuç da
Erkekler aptal mq. Hayatın keyfini çıkarcağına şu mahlukatları memnun etmek için pas paslık yapıyorlar.
Ben de seneye 25 olcam nişanlıyım ben de seneye gidicem üniversiteye tek fark benim nişanlım mühendis değil 😂
ablam 26 yaşında bu sene tercih edecek bence yapabilirsin kendine güven
Ne üniversitesi ya gir artik bi yere o sektörde calismaya başla o işte tecrübe edin zaten 30 sene sonra 55 Olcan anca emekli olursun
niye okunmasın millet mezuna kala kala 22 23 yaşında gidiyor eğitimin yaşı yoktur kesinlikle oku 🌸
Kimleri kadın diye alıyolar valla hiç bir erkeğe yüz vermeyeceğim
Annem 42 yaşından sonra 2 bölüm bitirdi. Sen hayli hayli okursun😇
Okursun tabi. Daha çok gençsin.30da bilr başlasan kariyer yaparsın
Kuran tefsır oku hadi oku zaman yetmez mutlu olur sun. Şehir neresi
Gúncel yorum
boş ver zaten para karşılığı evlenmişsin keyfine bak
okuyup napcan. kapitalizme köle yeterince var gfhfgh
çok güzel olmalısın. ama genede kendini fırsatın varken yetiştir
İnsanlar emekli olduktan sonra bile okuyorlar bazen
Okumak mümkün tabi. Fakat artık okumanın anlamı yok. Okuyacaksan bile kendini geliştirmek adına oku. İş beklentin olmasin.
Tabiki hayallerinin peşinden koş hiçbişey için geç değil 60 yasındaki teyze okuma yazmayı öğrenmek için okula gidiyodu 1. Sınıftaki çocuklarla
Okumak değilde kendine ait bir iş kurabilirsin bu devirde okumak artık değer katmıyor. Okuyacaksan da İmam-hatip tavise ederim 😃
Ben 26 yaşındayım evli değilim 9. kez oldu sınava giriyorum 262 puan aldım. Ameliyattan sonra puanım yükseldi hiç pes etmedim. Hep 170 puanlarda kalırdim. Tercih verdim tıbbi sekreterlik okuyacam.
Yks sınavı mı 262
@operatorbey evet
Az değil mi peki ben 27 yaşındayım lise 1 terkim hiç çalışmadan 290 aldım
@operatorbey yok az değil. Ben normal görüyorum. Lise 1 terksen nasıl üniversite sınavına girdin?
Açıktan bitirdim uzman çavuştum bir de suriyeden gelip sınava girdim
@operatorbey iyi o zaman
Benle aynısın ve geç değil emin ol kac arkadaşım var Öyle giren
Emin ol kimsenin matematigi iyi değil, vazgeçme aklındaki düşüncenden. Neyse onu hayata geçir
Keyfine bak inan bu ruh hastasi insanlarla ugrasilmaz calisan biri olarak mecbur olmasam zerre tenezül etmem
Hayatta hiçbir şey için geç değil hayallerimden ve hedeflerinden vazgeçme ideallerinin peşinden koş kendini geliştirmeye açık olman çok güzel bence hiçbir şey için geç değil ve kimseye aldırma her şeyi öğrenilebilir sakın vazgeçme
Tabiki okursun neden okuyamasinki 40 yaşında üniversite okuyan var senmi okuyamicaksin
Yorumlarda tam tersi olsa ben eşime izin vermezdim yazmışsın da anlamadım yani birinin okumasına izin vermemek nasıl bir zihniyet bence sadece sıkıldığın için ufkunun açılması için bile okumalısın
üniversitede 70 yaşında insan bile okuyo hiçbir zaman geç değil
Eşinin senin destekcin olması ne kadar güzel gözlerim doldu 🥺 hep mutlu olun
Oku okumanin yasi yok, lise mezunu olduktan 3yil
sonra universiteyi bitirdim 🥳
23 yasındayım ailemle yasıyorum evde oyun oynuyorum hala ailemden baskı görüyorum kendimi ergen gibi hissediyorum sen ise 25 yasında cocugun falan var ve universte ye baslamak geçmi diyorsun?
Ne oynuyon kanki
Benimde yaş 22 sorun aynı , sanki hâlâ cocukmuşuz gibi , onu yap bunu yap otur kalk , bu yaşta oyun mu oynanır vs vs
30 yasinda hocam var kadın o kadar çocuk gibi ki bence bu çok hoş bir sey ben 18im ve ben de fazla çocuksuyum gorunus olsrak değil de tavır vs oyunlardan ds kopamam :)
Okursun yaşım genç hiç bir şey için geç değil
İstediğin yaşta istediğin şeyi yapabilirsin yeter ki harekete geç
Okusan ne olacak ki zamanin ve paran boşa gidecek
Ne varmis ev hanimliginda uniye gidip seks mi yapcan
Okumanın yasa yok esin kabul ediyorsa neden olmasin ama çocuğun varsa bence iyi olmaz
Örgün okumaz zorunda değilsin açıktan da üniversite okuyabilirsin. Ama aranıyorsan o başka
O ne demek ya
Aranıyosan falan benım
Ne dediğini anlamadım
üniversiteye gitmekle aranmak ne alaka diyorum?
Üniversitede sosyal bir ortam var ya o ortama dahil olabilirsin yeni kız ve erkek arkadaşlar edinirsin. Yeni ilişkiler edinirsin bu şeyleri arıyor olabilirsin. Uğraşın yoksa uğraş arıyorsundur.
bence rahatına bak alışırsın kendine hobi falan edin ya da açıktan üniversite oku hobi olarak
okumak bi fayda sağlamıyor artık
Ben 20 deyim bende sıkıldım
Dur daha bunun 30 u var 40 i var kanka acele etme hemen🤣
Önce iyi bir öğretmen tur kendine o sana temeli attirsin sonra da ister dershene ister yine ogretmen tutma ya da YouTube vs dem çalışırsın
Tut*
Tabiiki okuyabilirsin
ben de 25 yaşındayım 2. Sınıfım üniversite normal yani
Bölüm ne
Üniversite her yaşta okunabilir.
Geç değil okuyabilirsin
okursun tabi kız gençsin daha
Neden okunmasin okunur.
Oku dışarıdan esinde seni destekliyorsa
Okumanın yaşı yoktur tabiki okuyabilirsiniz
Okumanın yaşı yok, lütfen ihmal etme
Omumanın yaşı yok tabiki okurusn
Kocanın mudili var mı acaba çok iyisiniz allah bozmasın
Emin olun lise öğrencilerinin matematiği bile çok kötü