+1 yılOkulu okumayı özlemek te evde kalıp evden bunalmakta çok doğal bir durum
Madem evden bunaldın
Tatile çık. Eşinle çocuklarınla turist gibi Türkiye'yi dolaş rahatlarsın
Okumaya gelince okumanın faydası var zararı yoktur. Ama okul değil de. Meslek kursları falan oku. Bu yaşta lise üniversite biraz aptalca. Meslek okulları var sana göre aşçılık tekstilcilik dikim ovarlok mimarlık gibi bayanlara uygun bir sürü meslek bölümü var ve çok değil 6 ay
Ondan sonra sınavları geçersin. Sertifikanı MYK ni alırsın o belge sayesinde Türkiye de tek değil dünyanın her yerinde çalışabiliyorsun
Yine de karar senin kararın
Özel hayatın ve keyfin beni alaka etmiyor
Ben bir erkek olarak 2 gün evde hareketsiz bir şekilde kalınca duvarlar üzerime gelmeye başlayınca evde kalmanın ne kadar berbat acı bir durum olduğu biliyorum
Misal kalk hayvan besle bir iş yap sıkıntın gider rahatlarsın. Ama yok okul okuyacağım memur olacağım dersen o zaman sen tamamıyla evi kocayı çocuklarını her şeyi bırakacaksın sadece okumana bakacaksın oda çok zor olmuş
KPSS çok zor
Kazanma ihtimalin yüksek olduğunu sanmıyorum yine de sen biliyorsun02 Yorumla- +1 yıl
Anlıyorum sizinde dedginiz gibi meslek kurslarına gitmeye çoktan karar verdim onların kayitlarida bu ayın sonunda baslayacakmis kayıt olucam zaten ben bı yandanda sadece lise yi okur geçerim dedim malum lise mezunu olmayanlara kolay kolay iş vermiyorlar düzgün ondan okumayı düşünüyordum ama şu an sizin bana soyledgniz şey gayet mantıklı meslek kurslarına gidersem diplomami alır her yerdede çalışırım bence bu gayet makul benim için saolun cocougumda yok onuda soylim 😂🙂🙏🏻
- +1 yıl
Çocuğun yok
Kocanda yok mu?
Kocanı biraz ez. Kafasını kır gözünü patlat. Biraz arada kavga et. Onu canından bezdir. Sıkıntın geçer rahatlarsın. Eski eşim de bana hep böyle yapıyordu
Sıkıldı mı evi dağıtıyor kırıyor geçiyordu
Sen de öyle yap. Rahatlarsın.
En İyi Cevaplar
Aşkın gözü sahiden körmüş. Mühendisle garson bir kadın 🤔🧐 ikiniz arasında bilgi farkı çok bariz var. İyi bir meslek sahibi olamamak erkeklerde büyük bir sorun da kadınlar da zaten belli okumazsam evlenirim derdindeler. Aradaki bu açığı kapatmak için üniversite oku yoksa böyle çok yadırganırsın. Ne demek istediğimi anlıyorsun değil mi?
046 Yorumla- +1 yıl
Ne diyon sen ya?
Mühendis demiş charlesin oğlu dememiş - +1 yıl
@honeyyy__ onun bahsettiği kültür meselesi , adam Türkiye de mühendis yani abarttığı şeye bak 😅 tamam sıkıntılar olur da nerede nasıl davranmasını bilen bir kadında bunlardan hiçbir sıkıntı olmaz ki saçmalamış işte
- +1 yıl
@AstralZeka Aynen öyle erkek ya herşeyi biliyor 😂
- +1 yıl
Tepkileriniz haklı sayılabilir ama ama ama ben çalışmasına bir şey demiyorum. Mühendis ile normal bir garsonluk yapan bir insanın denkliğinden bahsetmiştim. Şimdi saçma gelebilir ama biraz düşündüğünüz zaman saçma olmadığını anlayabilirsiniz. Empati yapmak lâzım diyelim ki siz mühendissiniz ve sevdiğiniz erkek de garson nasıl karşılarsınız bu durumu hadi onu boş ver aileniz karşı çıkar buna. Cinsiyet ayrımcılığıyla bu dediğimin hiçbir alâkası yok kızım sana söylüyorum gelinim sen anla.
- +1 yıl
Bencede statü önemli kültür ve bilgi farkı ortaya çıkar hadi eşi sevdiğinden bu durumu hissettirmese de hazır para yiyen vasıfsız görür çevre zaten aradaki sevgi bitincede kariyerli bir kadın ilgisi çeker ve hayatındaki kadını kücümser millette yinede şans var uğraşmadan hazıra konuyorlar altın tepside önlerinde her šey
- +1 yıl
Türkiyedeki üniversiteden ne kültürü, bilgisini öğrenecek güldürme beni @emreyks31 trdeki okumuş kişilerin üniversiteye ne niyetle gittiği belli, öğrencilik hayatı. Türkiye'deki insanlar için eğitim, gelecek, kariyer değil üni ortamı, öğrencilik hayatı önemlidir. Ondan bundan görerek karoke barlara giderek mi kültürlü mü oluyorlar hahaha. Git bir oxforda giren insanları dinle hiçbir öğrencilik hayatı için gitmez, öğrencilik hayatını sorgulamaz. Zeki, kültürlü insanlar boş beleş avare gezmez üni yıllarında. Yani senin anlayacağın adamın çokta ahım şahım üniversite kültürüne sahip olduğunu müthiş Bilgi birikimi olduğunu sanmıyorum. Yoğun sevgili ortamlarindan oturup kalkmasını öğreniyor üniversite okuyanlar. Bence gayet normal Türkiye'de okumuş bir mühendis ve herhangi mesleğin garsonla evlenmesi. Aman aman durum yok ortada 😉
- +1 yıl
Türkiye'de zaten eğitim sistemi ortada çok bir şey beklememek gerek. Ben sadece biraz bu yorumuma gelen tepkileri yadırgadım ve ne ilginçtir ki yoruma gelen cevapların hepsi kadın üyelerden geldi. Eğitim alanında Finlandiya örnek gösteriliyor ezberci eğitimle olmaz. Türkiye'de ezberci eğitim var maalesef ki. Ama Mühendis olan hangi okuldan mezun oldu ve nasıl yakıştırıyor kendine kendisinden daha düşük eğiyimli bir insanı. Normalde yaşamımda böyle bir şey duymadım. Misal bir kadın öğretmen iken mesleği savcı olan bir erkek birbirine denk sayılır mı? Öğretmenliği küçümsemiyorum yanlış anlaşılmasın yalnız işte toplum garipseyebilir bu durumu.
- +1 yıl
Öğretmeni de kücümseyemezsin ya ben kadının koca parasına bakma çalışmama durumuna karşıyım ki akademik kariyerinde önemli olduğunu düşünüyorum yaşıtlarım üniversite bitirmişken lise mezunu olmak istemem ya da eşim üniversite mezunu işindeyken onun gölgesimde kalmakta istemem zaten belli bir kesimin gözünde ufalırsın buda bir gerçek
- +1 yıl
Ezilirsin aşağılanırsın istenmezsin hile ayrıca türkiyede sistem kötü de olsa üniversite okumayı tercih ederim illaki gelişirsin evde otururken kimse gelişmiyor ve artık üni mezunu değilsen en basit işe bile almıyorlar
- +1 yıl
Adam o kadar okumuş ama kız büyük ihtimalle tip olarak istediği gibiydi huyu da güzelse basmıştır nikahı erkekler dış görünüşe daha fazla bakıyor gerçek bu kadınlar tipe değil güce bakar
- +1 yıl
@DanoneGünlükSut yoo bende tipe bakıyorum tip olarak beni cekmeyen birisine bir şey hissedemem ayrıca dış görünüm statü sahibi olup olmamakla ilgisi yok statü sahibi olanlar cirkin statüsüzler güzel diye bir kural mı var ki paran varsa cirkinsende evrim atlarsın ayrıca erkeklerin çoğunluğu kültürlü kariyerli kadınları cekici bulur tabii kendilerinden yüksek statülü birisini istemezler özgüven olarak ama başarısız biriside bir yere kadar ilgilerini ceker bir yere kadar koruma ic güdüsü ile birlikte olurlar
- +1 yıl
Kadın kendi ayakları üzerinde duruyorsa erkeğin mühendis hakim olması ne kadar önemli @emreyks31 ? Kadınların erkeklerle aynı statüde olmasını bırak çalışma zorunluğu yok bir kere. Ayrıca mühendis diye kendisinden düşük bir insan demişsin köle mi oluyor bu insan. Sizin gibi insanlar toplumu ayrıştırıyor, bölüyor 21. Yüzyılda dahi sınıf ayrımı yapıyor. Avrupa'da kim kimle olmak istiyorsa onunla oluyor yok toplummuş aileymis, kim ne derse desin hislerine uygun insanlarla oluyorlar. Sizde burada statünün, kültürü olmayan okumuş insanlara normal insanları ayristirirsiniz. Mühendisle kadın mühendis evlendi diyelim sana göre çok yakışıyorlar eee peki bu evlilikte mutluluk var mı? Seviyorlar mı birbirlerini, yoksa sırf yanıma yakissin, duygusuz olsun diye mi her şey. Umarım toplumdan hep uzak durursun ve hiç evlenmezsin.
- +1 yıl
Beddua falan etmedim. Umarım yazmışım benim umudum senin gibilerin yalnız kalması. kadın 21. Yüzyılda çalışmaya zorlanmaz ki çalışsa da kendi ayakları üzerinde durur ve mühendis hakim kocanında eline bakmaz. Bu durumda kocanın mesleğinin bir önemi kalmıyor. Ayrıca yazdıklarımı iyi oku. Sizin gibi bölücüler, insanları siniflandiran kişiler sadece Türkiye'de. Gelişmiş Avrupa ülkelerinin demokratik vatandaşları birbirine karışmaz toplumun ne dediğinide umursamaz. Kaçıncı yüz yılda yaşıyorsun da el alem ne der kafasındasin gerçi yaş 31. Kafanın geçmişte kalması köleliğe sınıf ayrimciligindan cikmaman normal. Sizin gibi sınıfcilardan kurtulsak Avrupa Birliğine gireceğiz.
- +1 yıl
Hiç kimse zorlamaz aksine bazı insanlar genelde okumamış olanlar eşlerinin çalışmasını engeller ben 31 yaşındayım ve emin ol senden daha fazla tecrübeye sahibim o yüzden beni böyle suçlamaman gerektiğini öncelikle bir anla. Elalem ne der diye değil kadınlar kendi ekonomik bağımsızlıkları için çalışmalılar sen de benim dediklerimi yanlış algılayıp, yanlış taraflara çekiyorsun.
- +1 yıl
Mevzuyu çevirme kadın çalışıyorsa garsonda olur savcıda olur. Erkeğin mesleğinin ne olduğu kadını bağlamaz. Aşk varsa ortada senin gibi el alem ne dercilere laf düşmez. Haddimi de senin gibi insanları küçümseyen birinden ogrencek değilim. 31 yaşına gelmişsin ama insanları ayriştiriyorsun ben bu yaşta senden daha kaliteli ve özgür hayat yaşadığım ortada. Toplum baskısı yok, kiminle istersem onunla olurum, karşısındaki ogretmende olur, savcıda, unlude. Kimseyi alakadar etmez
- +1 yıl
Saygı duymayan saygı da göremez bunu sakın unutma gün gelir aynı bana bu yaptığını senden küçük biri de sana yapar bunu sakın unutma ayrıca çok fazla takılmışsın dediklerime. En başta senden büyük olmama karşın sen değil, siz diye hitap etmelisin bana saygı gereği. Hadi sana iyi akşamlar.
Soran+1 yılallahtan karşıma senin gibi bir insan çıkmadıda beni kabul eden bir adam çıktı ayrıyetten her şeyiyle beni üniversiteye hazırlayıp okutacağına dair söz bile verdi annemin babamın yapmadığı şeyi yapıyor bana şu an
- +1 yıl
@Sorusorandedektifkız yok statü sahipleri tipsiz olmuyor da Türkiyede güzel birini de bulmak zor yani erkekler boşuna Rusya’dan evlenmiyor istedikleri tip orada daha yoğun …Benim bir arkadaşım çok güzeldi sarışın mavi gözlü Rus kızları gibiydi garsonluk yapıyordu o da gitti çok zengin biriyle evlendi şimdi altında Porsche ile geziyor…Türk erkekleri çok yoklukta azıcık beyaz ten renkli göz varsa tav oluyorlar nikah basıyorlar yani onu demek …
- +1 yıl
@DanoneGünlükSut türk erkekleri cok mu yakışıklıda bizim haberimiz yok ona bakarsan türk erkeklerinin icinde yakışıklı olanda nadir ayrıca ne bu kadınarı kategorileştirme aşğılama halleri falan kadın kadının kurdu diye boşuna dememişler erkeklere kendimizi beğendireceğiz diye bir zornluluğumuz yok ayrıca rusların bir çoğu da güzel değil kilolu falan türk kadınları dünya standartlarının üstünde yurt dışındaki erkekler bile türk kadınlarınį beğeniyor büyük coğunluğu gayet güzel yaniherkesin kendine has çekiciliği ve güzelliği var illaki gûzel olmak icin sarışın olmak mavi gözlü olmakta şart değil siyah saclı esmer de çok güsel çekici kadınlar var ben cirkin görmedim yani pekte türkiyede vegüzellik icinde evlilik olmaz o evlilikler bitmeyr mahkum aldatmayla boşanms ile sonuclanıyor genelde dış görünüşüne doyuyor daha iyisini buluyor anlaşamıyor boş kafanın teki oluyor ve bitiyor gazı biten gazoz gibi hemde kanlı bïcaklı biten bile var sarışınlık evlilik kurtarmıyor😉
- +1 yıl
@DanoneGünlükSut Türkiye'de güzel kızlarda gayet var. Görmesini bilene...
- +1 yıl
Ayrıca ne sıradan standart kızlarla evlenen dünya çapında zenginler gördüm yani dış görünüşle saadet olmuyor
- +1 yıl
@DanoneGünlükSut Ruslar türk estetik cerrahisini ünlü etmiş durumda o kadar estetiğe Hindistan kadınları dahi güzel olur. Yapay Rus kızları.
- +1 yıl
@DanoneGünlükSut İyi siz erkeklere tapmaya devam edin ne meraklısıymışsınız kıllı erkeklere etinizi satın durun ben birisini hayatıma porsche icin almıyorum insanlardan kendimden önde tutmuyor porscheyi sizler gibi bu arada sende güzel olsaydın porscheye sen binerdin ama arkadaşın binmiş seninde ceneni yorar gecmiş olsun artık ne kadar doğrudur bilmiyorum umurumda da değil zaten ve çokta güvenmemek lazın dün oturduğun koltuktan yere savrulursun bir başkası otururda anlayamazsın bile;)
- +1 yıl
Türk erkeklerine neyi versen kabuller zaten çokta kasmamak lazım en çok sizin icinize her neyse
- +1 yıl
@honeyyy__ aynen kafam şişti bu neyaaaa
Gizli Üye(25-29)+1 yılLütfen beni kimse yanlış anlamasın ben puanım bölümden çok yüksek olmasına rağmen ailevi nedenlerden ön tercih yapamadım ek tercihlerle gittim bölüme ve her gece dua ettim kontejan açılması için açılan kontejan 3 dü şükür yerleştim sınıfa bi girdim 50 yaşında 30 yaşında insanlar kardeşim hobi edinecekseniz kurslara gidin ne bileyim sivil toplum kuruluşlarına gidin. Çoğu da sıkılıp bıraktı bölümü daha ilk yıldan gençlerin geleceğiyle oynamayın sizin önemsiz dediğiniz aklınıza hiç gelmeyecek bölümler bile başkaları ilaç gelecek inşası kurtuluş demektir. Benim sevgilim de yaşı büyük öğrenmeyi çok seviyor ama kurslar internet vs bunlarla hallediyor. Can sıkılıyor diye üniversiteye mi gidilir allah aşkına ya kendi yaşıtlarımda yapıyor bunu aklım almıyor
00 Yorumla
+1 yıl25 yaşında okumayıp evlenirsen sıkılırsın tabii. Bu yüzden bütün arkadaşlarıma erken evlenmeyin diyorum. Evlenmek büyük heves aman sevdiğim adam aman evleniyim. Eee evlendin ne oldu? Daha 20li yaşlarındasın 70-80 yaşında ölsen önünde var 50-60 sene. Geçer mi? Değer mi daha şimdiden monoton bi hayata geçiş yapmaya? Okulunuzu bitirin, kariyer yapın sonra evlenin koca kaçıyor mu? Kaçarsa kaçsın başka erkek mi yok? Geç değil 25 yaş okumak için. Ne geçi, daha çocuksun yaa 🤷🏻♀️
04 Yorumla- +1 yıl
Güncellemeyi yeni gördüm bi de, eşim üniversiteye gitmeme izin verdi ne demek? Ben 23 yaşımdayım annemden izin almadan yaşıyorum 25 yaşında koca çartısı altına girip bir de hayatınla ilgili şeyler için ondan izin mi istiyorsun? Yapmayın kendinize bunu be, yapmayın.
Soran+1 yılevet ondan izin alıcam bunun için kimden izin almamı bekliyorsun sen seviyorum ve bir adamın hayatındayım onun kadınıyım ben o olmasa ya depresyondan inthar ederdim ya da otellerde milletin yataklarını toplardım ev hanımı olmamdan şikayetçi değil ama akşam eve geldiği gibi yemeğini yiyip televizyonun karşısına geçen bir tip değil benim eşim haftanın 3-4 akşamı mutlaka dışarıya tatlı olsun sinema olsun biryerlere gideriz haftasonlarıda öyle eşim benim pek arkadaşım olmadığınıda biliyor görüştüğüm 1-2 kişi var kendi çevresindeki arkadaşlarını eşleriyle tanıştırdı beni saolsun yani bana resmen yeni bir hayat verdi vermeyede devam ediyor bunun için çabalıyor sence böyle bir şey için izin almıcamda ne için izin alıcam
- +1 yıl
Bir hemcinsimin bi kadar güçsüz olduğunu görmek o kadar üzücü ki. Hiç kimse hiç kimsenin hayatında kalıcı değil. Kendi ayaklarının üzerinde durmayı öğren ve kimseye bağlı olarak yaşama. Hayat senin hayatın ve başrolünde sadece sen varsın. Senin için hiç kimsenin karar vermesine izin verme. Benden sana kardeş tavsiyesi
- +1 yıl
Soran kişi , bu yorumu yapanın hiç bir kelimesine itibar etmeyin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
93Cevap
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,5b cevap paylaştı.
u +1 yılEvet, 25 yaşında üniversite okumak kesinlikle mümkündür ve birçok insan bu yaşta üniversiteye dönerek yeni bir eğitim veya kariyer yoluna yönelebilir. Üniversiteye geri dönmek, kendinizi geliştirmek, yeni beceriler kazanmak veya hayalinizdeki mesleği takip etmek için harika bir fırsat olabilir. Üniversiteye dönmek için hangi amaçları güttüğünüzü ve ne tür bir eğitim almak istediğinizi netleştirmeye çalışın. Hangi alan sizi ilgilendiriyor? Hangi mesleği yapmak istiyorsunuz? İlgilendiğiniz alanda hangi üniversitelerin veya eğitim programlarının olduğunu araştırın. Hem geleneksel sınıf içi eğitim hem de çevrimiçi eğitim seçenekleri değerlendirebilirsiniz. Ailenizden, arkadaşlarınızdan ve mentorlardan destek almak size moral ve motivasyon sağlayabilir. Başkalarının tecrübelerinden öğrenmek de faydalı olabilir.
01 Yorumla
Soran+1 yılortaokulda bile başarısız öğrenciydim 7-8 tane zaytıfım vardı
Gizli Üye(30-35)+1 yılSitede bazı kızlar ve yalaka erkekler ne demek eşim izin verir mi, ondan izin mi alacaksın? Demişler..
Evlenip kısa süre sonra adliye koridorlarında sıranın kendilerine gelmesini bekleyen tipler gelip burada akıl dağıtıyor. Evlenince iki kişi birbirinin iznini alacak. Kimse bana karışamaz, ben özgür biriyim diyen bay ve bayanlar mümkünse bekar kalıp baba evinde özgür takılsınlar.
Evlenince öyle ben özgürüm istediğimi yaparım vs olayı olamaz. İnada binersede kavga olur. Bir kadın eşinin onayını elbette alacak. Aynı zamanda erkek de bunu yapacak. Boş boş yorum yapıp benim canımı sıkmayın 👍
106 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@Myystic Teşekkür ederim 🌸
- +1 yıl
Bu iş bir denge işi. İnsanlara göre çok dindar bir hayatım var aslında olması gerekende. Bende bu durumu yaşıyorum ama bir şey için eşimden izin istemiyorum çünkü o bana her anlamda saygı duyuyor bende onun isteklerine karşı aynı davranışı sergiliyoruz bizim için önemli olan Allah'ın ne dediği böyle olunca sorun kalmıyor her ilişkinin dinamiği farklı yorumdakiler birinin özgürlüğünü kısıtlamak tam bahsetmisler. Şahsen bu banada ağır geliyor.
Cevap sahibi+1 yıl@MayaaGüzel Evlilikte özgürlük diye bişey yok. Benim eşim bana ben özgürüm beni kısıtlama diyemez. Özgür olmak istiyorsa boşanır gider özgür özgür gezer veya kendi gibi biriyle evlenir. Tabi hepimizin düşünceleri farklı. Siz siyahi seversiniz ben beyazı severim
- +1 yıl
Çok güzel yorum sizi tebrik ederim🙂
Soran+1 yılkesinlilkle öyle ayrıyetten eşim izin verdi ben çalıştırırım diyor kurslara falanda göndericekmiş beni çok mahcup kalıcam ama hayatının kadınıyım onun benim için yaptığının farkındayım
+1 yılÖncelikle YouTube sanal dersane olarak kullanıp eksikliklerini kapatabilirsin 🤷🏻♀️
Açıktan üniversite okuyabilirsin 🤌
Matematikte iyi olmasan bile sözel bölümler tercih edebilirsin 🤭
En önemlisi eşim izin verir / vermez yerine saygı duyup destelemesi lazım 🤗
Ve sakın vazgeçme keşke deme evli olup örgün veya açıktan okuyan bir çok insan var hatta bebeği olan bir çok insanda yeterki iste ve vazgeçme lütfen 🤭🤗
Sormak istediğin konulardan yardımcı olabilirim 🤭
20 Yorumla
+1 yılOlduğunuz şehirde okursun sen de. İlla ki farklı bir şehirde okunmuyor ya. Öncelikle bunu diyeceğim. YouTube'de ders videoları var. Yaşadığın yerdeki halk eğitim kurslarına git, sor. Orada da ders veren hocalar oluyor ama üniversite sınavına hazırlıyorlar mı? Bilmiyorum. Kpss için varsa Ayt ve Tyt için de vardır diye düşünüyorum.
Okumanın yaşı da yoktur. Bizim bölümde ben ilk yılımı okurken 35 yaşında bir abla vardı. Bitirdi, yüksek lisans bile yaptı hatta. Düşün, aranızda 10 yaş var. 10 yaş küçüksün. O yaptıysa sen de pekâlâ yaparsın.
Ben formasyona giderken de kaç yaşında evli barklı, çocuğu olan kadınlar vardı. Senin çocuğun da yok anladığım kadarı ile.
Bu sene Kpss için dershaneye gittim. Bizim sınıfta benden 4 yaş büyük biri vardı çocuğu olan. Üniversiteyi geçen yıl bitirmiş.
Yapan yapıyor, örnekleri var. Sen de yapabilirsin. Kendine güven.
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOkunmasına okunur da asıl mesele kazanması. Çalışmaya vakit ayıracak zamanın ve tabi zihnen de kapasiten varsa bence denenebilir. Yanlış anlama ama gencecik kızsın gençliğini sadece evde oturup yemek temizlik yaparak geçirmen eşinin yıllık iznini bekleyip binde bir tatil oturup beklemen hata olur zaten. Çalışma hayatında aktif olan insanın psikolojik dayanıklılığı kuvvetli olur, can sıkıntısı da azalır. Yarin bir gün kimse de seni aşağılayamaz kendi maddi özgürlüğün olduğunu bildiği için. Maddi özgürlüğü olmayan kadınlar çok kolay gözden çıkarılıyor maalesef zaten bana muhtaç diye bakıyor erkekler.
32 Yorumla
Soran+1 yılbenim eşim asla öyle bir insan değil cidden evet çoğu erkek öyle ama eşim cidden buna yıldır beklediğime değen birisi oldu ayrıyetten temizlik olsun yemek vs vs çok yardımı dokunuyor bana
Cevap sahibi+1 yılHer koyun kendi bacağından asılır güzelim. Ben esin kötü biridir demedim zaten. Bir gün bazı şeyleri yapmadığın için çok pişman olacağın durumlar içine düşebilirsin. İnsanlardan darbe yememe gibi bir garanti yok. Bir gün aranızda herhangi bir problem olur bunun sebebiyle de eşin ayrılmak isterse o zaman dimdizlak kalacak olan o değil sen olacaksın maalesef.
+1 yılOkuyabilirsin de gerçekçi olmak lazım. Eğitim sistemimiz matematik üzerine kurulu. Eşin izin verse bile sen üniversite kazanabilecek misin ki? Her şey sadece istemekle olmuyor. Kendinde matematiğin en zor problemlerini çözebilecek bir kapasite görüyorsan bu işe giriş. Yoksa ben de eczacı olmak isterdim ancak matematikten güzel netler yapacak kadar çalışkan değilim.
23 Yorumla- +1 yıl
Hakkaride makine mühendisliği falan çalışmadan kazanır herkes. Farkettiysen eczacılık gibi güzel bir bölümü dile getirdim örnek verirken
- +1 yıl
@jale023 aynen boğaziçi vs imkansız
Sana bişey diyin akrabalarimda okumuş insan çok ama zengin yok yani okuyupta durumu iyi olan çok nadir tam tersi de amcam halam bir diğer amcam dayım halamın oğlu amcamın oğlu babamın yeğeni bunlar okunamislar ve kendi işlerini kurdukları için zenginler benim aynı sekilde
02 Yorumla
+1 yılImkanın varsa kesinlikle okumanı tavsiye ederim Bunu kendin için değil evlatların için yapmalısın bilinçli bilgili ve eğitimli Bir annenin yetiştirdiği çocuklar da değerli olacaktır dediğim gibi üniversiteyi kendin için değil evlatların için okumalısın Kesinlikle tavsiye ederim üniversite okumanı
01 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru yaparsın Hatun bunu Dediğim gibi kendin için değil çocukların için yapmalısın eğitimli Bir anne eğitimli bir nesil demektir
Gizli Üye(30-35)+1 yılİster inan ister inanma ama bende ortaokul mat bilmiyorum ve 2. Üniversitemi okuyorum. Matematik bende 0. Sadece 4 işlem bilirim başka yok. Ama 2. Üniversitemi okuyorum. 22 yaşında üniversiteye başladım. Ve sınıfımda 35 yaşında insanlar vardı. Hiçbir şey için geç değil
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@ladycurio inanın sonuçları bile atabilirim hatta şu an EA bir bölüm okuyorum (uluslararası ilişkiler). Benim sözelim çok iyidir. Matematikte de 5 soru yaptım hepsinin cevabını 0 ya da 2 yapmıştım 3 doğrum çıktı. İlk okudugum bölüm önlisanstı. 2. Si lisanstı. Fakat oluyor
Eşim izin verir mi ne demek? Siz kendi başınıza bir bireysiniz bunun kararını ancak siz verebilirsiniz ki bence hazırlanıp sınava girin ve okuyun.. Bizim okulda adam 65 yaşında veterinerlik fakültesini bitirdi yani okumanın yaşı yok.
11 Yorumla
Soran+1 yılTam tersi olsa ben eşime izin vermezdim
Gizli Üye(30-35)+1 yılEmin ol okuma kadın erkek gibi değil yorulursun sen eve mi bakacaksın isini mi yapacaksın madem okuyacaktın hiç evlenmeseydin eşinin parası yetiyorsa hiç gerek yok mecbursun evde durmaya herkes evinde sokakta gezenden eş olmaz bence gönlün başkasına kayacak sonra ayrılıp gideceksin dünya da olmayan oluyor
010 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılYani meslek sahibi olman güzel olur ama çalışmak zordur eşin para versin ihtiyaçlarını al kadın çabuk yaşlanıyor erkek gibi değil
Cevap sahibi+1 yılNe demek istediğimi anlarsın hele başla.
- +1 yıl
Valla ne diyim zor olacağını bikiyorum kader gayrete aşıktır zorlanirim ama biyerden sonra sefasını sürerim diye düşünüyorum ee vallahi bende öyle kaşmer bı insan değilim bilmiyorum belliki çok görmüşsün böyle eşini aldatani falan ama inan beş parmağın beşi bir değil ben kimseyi aldatmam bizim adetlerimizde öyle yok çok gezendende eş olmaz diye bir şey çıkartmışlar herks bu lafa sığınıyor ablacım vallhi dünyada dedgin gibi çok gezen birsürü insan var ama heqside pırlanta gibi eşler dünyada olmayan oluyor olacağı varsa biezede olsun problem yok ateş olmayan yerden duman çıkmaz insanlar namusuyla şerefiyle biseyler yapsa zaten sorun çıkmaz kimse eşinden çoluğu dan cocougundan ayrılmaz heralde sen bu söylediklerini yaqiyorsun dışarıya çıkmıyorsun eşinde karnını doyuruyor evinin ihtiyacını gideriyor oldu bitti demi söyle diyim kusura bakma ama bu tamamıyla cahiliyetten kaynaklanıyor millet anasının babasının evinde ne görüyorsa saniyorki evlenince de öyle olması gerek ama yanlş
Cevap sahibi+1 yılBende kimseyi aldatmam cahillik o söylediğin şey gezmez ne ya öyle malca şey mi var tabi ki gezecez kimden duyduysan bu sözü ona söylemeni tavsiye ederim bana değil bu soylediginde saçma geldi eve kakılacak değiliz cahil kafa söyler bu sözü hiç takmıyorum valla ama her kader gayrete aşık olmaz her şey nasiptir keşke başında okusaydın da böyle zorluklar cekmeseydin hemen evlenmişsin Bi de ayrılmayı mi bekler gibi okuyayım da muhtaç olmayayım kafasındasın oku ama kadın erkek gibi değildir çabuk çöker yaşlanırsın erkek gibi olamazsın sen sürekli çalış evin işini yaparım deme gerçekten yapamazsın ev pis olur sürekli zaten insanın yorgunluğu 1 günde anca geçiyor oku ama çalışmak için uğraşma mecbursun kocandan para almaya sana versin yarısını kötü mü olur çalışmak ne ya Bi de yorulacaksın boşuna söylediğin de kendinde haklı olabilirsin ama yapacağını zannetmiyorum
Cevap sahibi+1 yılŞimdiki kadınlarda evinde baba parası yiyor evleniyor kocama muhtaç olayım kafasında bu cahil düşünceyi bırakın artık koca mecbur bakmaya para vermeye dinimizde de böyledir şimdi sana basit geliyor çalışmak ama işin içine girince anlarsın beni o zaman sizler eşten para istemeyi kötü algılıyorsunuz o senin eşin sonuçta sen onunla her şeyini paylaşıyorsun bir hayatı kadınlar çalışınca bu sefer üste çıkıyor benim param diye istediğimi yaparım sen tamamen ne yaşadıysan kendi ailende gördüğünu anlatıyorsun ama onlarda senin kötü olmanı istemezdi şimdikiler okumak için değil amaçları başka kimse namusuyla edebiyle çalışamıyor yanlış anlama genel olarak söylüyorum ama sen bilirsin hayat senin ama okursan evine bakmayı unut.
Cevap sahibi+1 yılCanın sıkılabilir okumak yerine kitap okuyabilirsin veya başka aktivite yapabilirsin her evli insanın başaracağı şey olamaz okumak bi de üniversite den bahsediyorsun
Cevap sahibi+1 yılSen bilirsin dene bakalım olacak mı
Cevap sahibi+1 yılBeni beni yanlış anlama ben senin bu kadar şey yaşayıpta eşinin sana bakabilecegine rahat edeceğine inanırdım ama sen zorluk üstüne zorluk getiriyorsun kendine
Cevap sahibi+1 yılNasip bakalım olacak mı
Cevap sahibi+1 yılOkumak yerine gir bir yere çalış o zaman lise mezunuysa üniversite okuyana kadar yasin geçecek boş yani
tabi eski garson kız git üniversiteye izin versin sonra ordan bişeyer bulur buraya gelir eşimi aldattım ne yapmalıyım falan diye sorarsın. öyle bir ahmaklık yapcağını sanmıyorum kocanın yaparsada kendi sala k lığı olur...
02 Yorumla
Soran+1 yılne kadar iğrenç bir yorum bu ya
Gizli Üye(18-24)+1 yılBence boş ver ve şu anki hayatının tadını çıkar. Eminim birçok kadın senin yerinde olmak istiyor ama feminizm kafaya işlediği için güçsüz diye kendini niteleyip bir şey yapmak istiyor. Kendini geliştirmek tsbiki iyi ben ona bir şey demiyorum onu zaten yap istiyorsan. Ümit üniversitede yapılan ankette çoğu kadın imkanım olsa evlenip çalışmak istemem demiş mesela.
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılFarklı şehir kazanırsan ne olacak
Okumanın yaşı yok.. Ama okurkende böyle incelikli ve kaliteli eşinide sakın ola ki dışardaki kişilerle kıyaslayıp aldatma üzme aradaki saygı ve sevgiyi bozma umarım oda devam eder böyle darısı başımıza âminnn! (:
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılMaddi durumunuz iyiyse iş kurabilirsin illa okul okuyup kariyer yapmak zorunda değilsin. Yetenekli olduğunu düşündüğün bir alanda kuaförlük, pastacılık başka bir şey kursuna gidip öğrenip dükkan açabilirsin. Hem çoluk çocuk olursa daha rahat meslek, çocuğunu da alır gidersin dükkana. Fırsatınız varsa böyle bir şey yapabilirsiniz
00 Yorumla
+1 yılBen de evliyim, ev hanımı olmaktan sıkıldım. Okumayı düşünüyorum, bu ayın sonunda kayıtlar başlıyor bildiğim kadarıyla. İnşallah ben de başarırım. Matematik desen yok, fizik desen yok! 😂😂 Nasıl okuyacağım onu da Allah bilir ama inanmak başarmanın yarısı. Yapacağımı umuyorum, sen de yap! Hiçbir şey için geç değil.
27 Yorumla- +1 yıl
Yaşındada bir şey yok dert etme oraları
- +1 yıl
Sen kaç yaşındasın
- +1 yıl
21yasindym
- +1 yıl
Sen daha çok gençsin ne var matematikte fizikte açık tan okumuycakmısın zaten zor olmaz sana kaç yıllık evlisin
- +1 yıl
Kafa basmıyor kafaa😅😅2yillik evliyim
- +1 yıl
Ama halledeirm herlde
- +1 yıl
Evliliğin bile daha renklenir sen bir başla okula yardım eden de olur Bi bakmışsın elinde diploman😄
Okursun tabi ki yeter ki isteğin okuma üzerinde hep olsun. Bende 2 yıllık okuduğum bölümü 4 yıla tamamlamak için Açık Öğretim okudum. Hani sınavlar bazen yıldırma noktasına getirsede keyif alarak okudum.
00 Yorumla
+1 yılEğer okumak istemiyorsan bile en azından tezgahtar olarak mağazalarda çalışabilirsin veya herhangi bir şirkette asistan olarak buna benzer işler yapabilirsin bu durumdada eşinin seni anlayışla karşılaması gerekiyor çünkü sen de çalıştığında eve ekmek getiriyorsun neticede ve senin açından da ekonomik ve özgürlük olur
02 Yorumla
Soran+1 yıleşim benden maddi bir şey beklemiyor kendisinin durumu iyi yazılım müh. çalıştığı şirkettede baya üst düzey bir pozisyonda arkadaşlarının yanında aşırı ezik kalıyorum onu zamanında eşime söylediğimde bana çok kızmıştı ama o beni ezik görmese bile ben kendimi çok görüyordum
- +1 yıl
O zaman harekete gec :))
+1 yılMerhaba,
Okumanın yaşı yoktur. İnsan her yaşta okuyabilir. Çevremde 50 yaşında olupta okuyanlar da var. İnsan evladı sıkılgandır. Her şeyden sıkılır, normaldir!
Bende açıköğretim son sınıftayım! 😅00 YorumlaOkuyabilirsin.
Hatta diploma için herhangi bir apartman üniversitesi veya ikinci öğretim seçebilirsin.
Yazılım işi maalesef üniversitelerde öğretilmiyor. Onu da internet kaynaklarından kendin çözebilirsin az bir öz disiplinle00 Yorumla
+1 yılÜniversiteyi neden okumak istediğine bağlı %90 ı bölümlerin saçma sapan iş hayatında bişey ifade etmeyen bölümler. Eşinle konulabilirsin eğer bi hedefin varsa
Yoksa açıktan da okuyabilirsin.10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvde boş durmaya razı gelmemek o kadar güzel bir düşünce yapısı ki tebrik ediyorum sizi. Başkaları aman ev işleri beni yoruyor ev hanımlığı bana yeter hayatımdan memnunum der sabit bir hayat yaşar. Ama siz maşallah gelişime açıksınız. Allahım işlerinizi kolaylaştırsın zihin açıklığı versin. Eşinize de maşallah inşallah ömür boyu destekçiniz olur. Ben bu yıl sınava hiç çalışmadan girdim 370 puan aldım iki yıllık bölümleri yazdım hakkımızda hayırlısı olsun inşallah size de başarılar.
01 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel tebrikler
Teşekkür ediyorum 🙏🏻
Okursun benim annem 30’unda okumuş fakülteyi 1. likle bitirmiş. Ne kadar istersen o kadarı olur yapabilirsin ✨
20 Yorumla
+1 yılVay be milletteki şansa bahta bak biz bu durumda olsak kücümserler böyleyken bile kalifiyesiz diyorlar
20 Yorumla
+1 yılElbette okuyabilirsin ama üzgünüm ki günümüz şartlarında üniversite okuyup pat diye bölümden iş bulamiyorsun durumuna bakilirsa senin icin açıkogretim veya uzaktan ogretim iyi olacaktir okula gitmedene de gerek kalmaz ve cok gerideyim diyorsun ama YouTube de bir sürüü hoca ve ders var kendini bu sekilde ilerletebilirsin.
00 Yorumla
+1 yılBenimle aynı dönem mimarlık okuyan bir kadın vardı. 53 yaşında başladı okumaya eşinin vefatından sonra ve şu an çalışıyor. Senin durumunda eşinden gizli bir şekilde sınava çalışmak ve sınavdan iyi bir puan sıralama getirip bak ben böyle bir şey yaptım ve okumak istiyorum senin bu konu hakkındaki düşünceni almak isterim diye sorman. Erkek beyninin kanıt gördükten sonra ikna olmaya daha elverişli olduğu bir gerçek.
00 Yorumla
+1 yılHer yaşta okunabilir, okuyanların çoğunlugu ya istemediği bölümü bitiriyor ya da meslek sahibi yapmayan bölüm. O yüzden gec degil ama gidip 250-300 puanlık bir bölüm okursan farkı yok
00 Yorumla
+1 yılMuhtemelen eşin izin verir. Ayrıca illaki gitmek zorunda değilsin. Aöf olarak okuyabilirsin veya bazı üniversitelerin uzaktan eğitim var o şekilde de okuyabilirsin
00 Yorumla
+1 yılEşine sorsan? Gastronomi vs okuyabilirsin. Hobi bölümlerini düşün derim. Zaten maddi bir beklentin yok. Kafa agritmak yerine okurken eğlenirsin
02 Yorumla
Soran+1 yıleşim iş ayarlamaya çalışıyor banada sosyal fobim var ofis tarzı yerlerdeki insanlar genelde çok bilgili insanlar oluyor o yüzden çok çekinir ve pasif kalırım
- +1 yıl
İş değil üniversite okumayi düşündüğünü söyle
benim annem 40 yasındayken üniversite okumustu yani okursun
30 Yorumla
+1 yılCocuk dogur otur okula basa baslicam diye aranda acilir o yas gecmis bacim
31 YorumlaBence bu kafada biri ile o adam evlendiği için öncelikle git şükür namazı kıl, ve seni bırakmamasi için Allah'a dua et...
10 YorumlaKesinlikle oku ben 23 yaşında kazadım şimdi mühendisim hayata geç atıldım ama olsun birde okumuş kadınları görmek güzel oluyor okuma fırsatınız varsa okuyun.
00 YorumlaOkuyabilirsin sozel bir bolum ya da sadece tyt mat gelistirip 2 yillik bir bolum tercih edebilirsin yasin gayet genc okumanin yasi yoktur zaten
10 Yorumla
+1 yılBizim bölümde bi abla vardı 36 yaşında 10 yaşında ikiz oğluvardı okudu kadın ve bölüm 1. Si oldu. O bizden daha hırslıydı. Okursun eden olmasın
10 YorumlaOkul okursun yaşı yok bunun da sondaki cümle özet olmuş eşinden izin alman gerekiyorsa önce al sonra yolunu bulalım
10 YorumlaÖnce ona sor sonra nerden başlaman gerektiğini o sana yardımcı olur
11 Yorumla
Soran+1 yılBana bir şirkete muhasebeci olarak alıcaktıda sosyal fobim var benim aşırı beceriksiz ve çekingen bir insanım
25 yaş genç bir yaş tabiki başlayabilirsin. 40-50 yaşında öğrenciler var yaşı yok okumanın. Meslek sahibi olursun. Çevre edinirsin.
10 Yorumla
+1 yılOkursun ne olacak benim cocugum bile var 3. Yü okuyorum
20 Yorumla33 yaşında sınıf arkadaşım vardı. okumann yaşı yoktur.
20 Yorumla
+1 yılİnsanın sağlığı ve imkânları el veriyorsa her yaşta kafaya koyduğu her eğitimi alabilir.
22 Yorumla- +1 yıl
Haklsn ☺️
- +1 yıl
Teşekkür ederim 😎🙏
Gizli Üye(30-35)+1 yılEşine helal olsun diyorum mühendis olmasına rağmen seninle evlenmiş. Mutluluklar dilerim. Hiçbir şey içinde geç değildir. Hep kendini geliştir.
210 Yorumla
Soran+1 yılbana herzaman saygı duyan birisi oldu onunla tanıştığımızda buralara kadar geleceğimizi hiç bilmiyordum bırakır gider biliyordum ailesi zaten beni istemiyordu ama kendisi 25 yaşındaydı o zamanlar ve kendi kararlarını kendisi verecek bir insandı ailesiyle bile yıllarca küs kaldı benim için
Cevap sahibi+1 yılAilesi seni neden istemiyordu? Demek seni gerçekten sevmiş. Ben normalde her şeyin dengi dengine olmasından yanayım ama böyle ilişkileri de seviyorum açıkçası. Özellikle erkek daha yüksekte olup kızı bırakmadığında onunla evlendiğinde bu hoşuma gidiyor tabi sonrasında da hor görmeyip saygı duyacak. Evlilik içinde bazıları sonradan bu eğitimi, maddi durumu kadının yüzüne çarpabiliyor. Ama sizde bu yokmuş ne mutlu size umarım hep mutlu olursunuz. Sende bence kendini geliştir ondan geri durma. Bilmiyorum etraftakiler seni küçümsüyormudur? Ya da içten mi yapıyordurlar. Çünkü bilirsin eşit denk olmayınca herkes konuşur. Başkalarının ne dediği tabi önemli değil. Ama sen başta kendin için kendini her türlü geliştirmelisin.
Cevap sahibi+1 yılGüncellemeni şimdi okudum. Eşinin sana destek olması çok güzel. Sende çok iyi derslerine çalış. Babanda çok büyük yanlış yapmış. Daha küçücükmüşsün. Bir fabrika ortamına büyük bir kadın bile dayanamaz çok yorucudur. Hem hızlı olacaksın hem dur durak bilinmez. Zor iş cidden umarım kocan bu hayattaki en büyük şansındır da hayatta sana gerçekten gülmüştür.
Soran+1 yıloğulları bahçeşehir gibi bi üniversiteyi %100 burslu olarak bitirmiş ilk 10 sıralamaya girmiş baya başarılı birisiydi çünkü üstü üstüne bu zamana kadar her şeyi kendi emek vererek aldı baya başarılı birisi ben ise tam tersiyim o yüzden hiç sevmediler beni gerçi hala sevmiyorlar ama eşim beni çok seviyor kayınvalidem bazen bize geldiğinde laf atmaya kalktığımda benden önce cevabı eşim veriyor
Cevap sahibi+1 yılAnladım tahmin ettiğim gibi. Aileler de çocuklarına eşit birini istiyorlar. Bende üniversite mezunuyum benimkiler de benim gibi üniversite mezunu iyi iş sahibi birini isterlerdi. Onlara kızamıyorum ama anlamadıkları şey bir kez evlenmişsiniz birbirinizi sevip bu saatten sonra seni sevip saygı duymak zorundalar. Sen eğer aradaki eğitimle alakalı olan farktan dolayı eşini küçük düşüren biri değil de yerinde ne yapması gerektiğini bilen biriysen ne güzel işte. Onlar da bir kez evlendiler mutlu olsunlar diyip aradan çekilmeliler. Anladığım kadarıyla boşansanız sevinecekler. Boşanmak çok doğal ama bir kere evlenmişken birbirinizi severken neden boşanasınız ki? Yalnız senden bir isteğim var. Ben seni tanımasam bile kadınlara çok değer veriyorum onların kötü olmasını istemem. İsteğim ise şu an evet iyisiniz seviyorsunuz ama yarın ne olacağını kimse bilemez öyle biri değil dediğin insan bir anda değişebiliyor. En güvendiklerin sırtından bıçaklıyor. Lütfen oku çok çalış ondan altta kalma. Kendi ayaklarının üzerinde dur. Birgün oldu ki boşandın attan inip eşeğe binme. Boşansan durumu kötü olacak olan sensin. Hep iyi anlarınızı düşünme birde başıma her şey gelebilir diye düşün ve şimdiden ona göre kendini geliştir.
Soran+1 yılbenim eşim bana herzaman değer veren bir insan bana aşkdan daha çok saygıyla bakan birisi çünkü ne yaşadıklarımı biliyor çocukluğumda o yüzden bana ailemden daha çok sahip çıktı ve çıkmayada devam ediyor dediğinde haksız değilsin sende
Cevap sahibi+1 yılİnşallah hep böyle devam eder hiçbir zaman değişmez. Ama öyle herkes aynı kalmıyor işte. Buna en iyi örnek babamdır. Babamla annemin 30 yıla yakın bir evlilikleri vardı. Hiç sorun yoktu aralarında mükemmeldi evlilikleri çok iyi anlaşıyordular. Babamın tarafıyla annemin arası mükemmeldi. Hepsi tapıyordu bize. Benim annemde sessiz çok iyi biridir herkesle anlaşır yani. Neyse babam paranın büyüsüne kapılmış annemi yıllardır kadın patronuyla aldatmış. Zenginlik dediğim öyle böyle değil. Milyonlarca paradan bahsediyorum. Erkekler zaten bir kadın bir para görünce değişiyor. Ve babamdan asla bunu ummazdık. O hepimizin gözünde çok iyi namuslu şerefli gururlu biriydi. Şok olduk hepimiz. Kadını sevmiyor sadece para paraya tapıyor babam. Annemle bu mayısta boşandılar. Ve hemen kadını buraya getirdi tatile memleketimize yani. Babamın ailesi mi? Babaannem dahil halalarım amcamlar o kadar annemi severken düz hesap 30 yıl diyelim tek bir kavgaları olmamışken annemi harcadılar. Hepsi anında kadını kabul etti babama tek kötü bir söz söylemediler. Herkes sırf parası var bize de bakar diye haksız bile olsa babamı tuttu. Annemi hadi ordan ettiler annem şuanda hiç piyasa da olmamış gibi. Hiç öyle biri yok gibi sildiler. Annem şimdi ne diyor biliyor musun? Keşke bu kadar güvenmeseydim iyi davranmasaydım onlara diyor. O kadar verdiğim emek boşaymış diyor.
Cevap sahibi+1 yılTüm gençliği hayatı mahvoldu. Cidden de o kadar melek bir insan ki ben mesela annemin tersiyimdir anneme derdim ben hep iyi olma diye ama dinlemezdi. Şimdi sana soruyorum bir ömrünü kocasıyla iyi anlaşarak geçirmiş bir insan bile bunları yaşayabilmişken senin yaşamama garantin var mı? Kimsenin hiçbir şekilde yok. Erkek ya bir kadına ya bir paraya elindeki kadını gözden çıkarıyor. Oda hiç ummazdı kadın boşandı falan ama hala diyor ki inanamıyorum olanlara sanki rüyadayım ondan asla beklemezdim hiç tanıyamamışım diyor. Ve düşün birde sende şu an iyi olduğun sadece kocan ailesi seni istemiyor bir an gelse kocan seni istemese onlar buna bayılır bayılır asla esamen okunmaz. Çok dikkatli ol hiç kimseyi kendinden çok sevip güvenme. Kendini garanti altına al.
Soran+1 yılannene çok üzüldüm şunu itiraf edeyimki eşimin çalıştığı şirkette manken gibi sevgilisi olmayan bekar kadınlar var bu zamana kadar yapmadı çünkü kendisi herzaman iç güzelliğe bakan birisi dediğim gibi bana sevgiden aşkdan daha çok saygı gösteren birisi böyle bir insanı bulduğum için ben çok şanslı bir kadınım allah eşim gibi insanların sayısını arttırsın
Cevap sahibi+1 yılDaha yeni evlisiniz ve inşallah sende yanılmazsın çoğu kadın gibi. Annem de 27 yıllık kocasına toz konduramıyordu bende konduramıyordum kimse de inanmıyordu ama öyle bir şey oldu ki yapmadığı kalmamış. İnsan hiç beklemediği kişilerden büyük kazıklar yiyince hayatı öğreniyor kimseye güvenemiyor haklı olarak. Umarım birgün böyle bir şey yaşamazsın. Daha yenisiniz. Annem de bu kadar yıldan sonra boşandı yaşlılığı da birlikte geçirmeleri gerekirken. Hayatta her şey oluyor yani. Kimse yapmaz demeyeceksin asla.
+1 yılOhooo millet 60 yaşında üniversiteye giriyor, bu neyin yılgınlıgı...
Üzerindeki ölü toprağını kaldırsan yeter bence.
00 Yorumla
+1 yılEğer ki destekçin ise okumana da izin verir ölümlü dünya sonuçta herkes çalışıp bir yerlere varmak ister 🙃
00 Yorumla
+1 yılAllah her iyi kadına böyle eş nasip etsin. Bence okunur 30 yaşında bile gelen oluyordu.
02 Yorumla
Soran+1 yılçok teşekkür ederim darısı senin başına benide destekliyor bu konuda zaten
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim amin diyorum 😊🙏🏻
İlgi alanını bul ve kendini o alanda geliştir. İster açıktan oku, ister kitaptan. O kadar da büyük sıkıntı değil.
00 Yorumla
+1 yılOkursun ne olmuşki, bizim dönemde 48 yasında amcalar okuyordu.
02 Yorumla
Soran+1 yılEşim yazılım mühendisi ve departman müdür çalıştığı yerde aşırı ezik kalıyorum yanlarında bi ara arkadaşlarıyla geldi evliydi onlarda aralarında en eziği bendim
- +1 yıl
Bu hayatta ne yaparsan kendin için yap, okumamış olman eziklik göstergesi değildir.
+1 yılKocana yeterki sadık kal her koşulda saygı duy. O seni her zaman destekleyecektir!
10 Yorumlaoha çok sevindim senin adına eşinle hep mutlu olursunuz umarımmm💕💕💕💕
10 Yorumla
+1 yılGül gibi hayatın var iş yapacaksan da git kendine bir dükkan aç kendi patronun ol derim
10 Yorumla
+1 yılBacım ben 5 yıl okudum an itibariyle ev hanimiyim 😂 bir sonraki kpssye artik inş
10 YorumlaAçıktan okuyabilirsin ben bu yıl lisans mezunu oldum evden istedikten sonra herşeyi yaparsın
10 Yorumla
+1 yılBu ülkede 70 yaşında üni bitirenler var sen ne diyorsun ya tabi okunur
10 Yorumla
+1 yılEvet bunu başarabilirsin. Tıpkı liseyi bitirdiğin gibi açıktan devam etme şansın var.
10 YorumlaPiyasa sakat diyim bak kendi kendine iş çıkarma
10 YorumlaKoca konusnda çok şanslısın demekki hem zengin hem iyi kalpli biri yardım ediyor sana üniversite konusunda ise her zaman okuyabilrsn yaşın çok küçük daha
26 Yorumla
Soran+1 yılbi anlığına cıktı ya cidden bana karşı gösterdiği saygıyı anlatamam sana cidden yıllardır beklediğime değdi bana yeni bir hayat verdi
Soran+1 yılbabam beni 12 yaşımda okuldan alıp tekstile vermişti annemde sonuna kadar destekledi aradan 13 yıl geçti ve benim eşim annemin ve babamın bana çocukken yapmadıklarını eşim 25 yaşımda olduğu halde yapıyor
+1 yıl32 yaşındayım 3. açıktan üniversitemi okucam. Hepsini evlendikten sonra okudum.
01 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel 🙂
+1 yılGideceğin okul yaşadığınız şehirde olursa bence bir sorun olmaz.
00 Yorumla
+1 yılEv işlerini, sıkılmayı vs. bilmem de okumanın yaşı yoktur.
00 YorumlaSürekli karşıma çıkıyor diye yanıtlamak zorunda kaldığım. Soru. Evet okursun
00 Yorumla- Devamını Gör (129)
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer