Kızlar Bir Adım Öne 25 yaşındayım, ev hanımı olmaktan sıkıldım. Bu yaşta üniversite okuyabilir miyim? (Sayfa 3) Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1419 Yapay Zekaya Sor 25 yaşındayım, ev hanımı olmaktan sıkıldım. Bu yaşta üniversite okuyabilir miyim? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 33 kişi beğendi
Kartal0662 Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 89% +1 yıl Vah vah çok yaşlısın üniversite için 😇😂😅🙃 0 0 Yorumla
Niewiedertilidin Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Okumanın öğrenmenin yaşı yoktur 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Eşin sana izin verdiği sürece tabikide okuyabilirsin ama diğer türlü zor 0 0 Yorumla
stepdude Takip Et Xper 4 Yaş: 30 , eic 33% +1 yıl Ne var ki yaşında tabii ki okuyabilirsin saçmalama 0 0 Yorumla
Excitement9034 Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 97% +1 yıl Ortaokul matematiğin ben bile bilmiyorum Abla 0 0 Yorumla
Jackhans80 Takip Et Yoda Yaş: 46 , eic 96% +1 yıl yaş uyumunuz en harika 0 1 Yorumla Jackhans80 +1 yıl hayırlı olsun Yorumla
TipSizAdam06 Takip Et Master Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl sıkıcı be evd eolmakta hakkatten çalışmak iyi 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Elin maddi destek çıkmıyor mu sana? 1 5 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Eşin? Soran +1 yıl maddi olarakta çıkıyor manevi olarakta çıkıyor Cevap sahibi +1 yıl Neden bu kadar kaygılısın? Soran +1 yıl sosyal anksiyetem var çünkü aşırı içime kapanık bir insanım Cevap sahibi +1 yıl Benimde var ama elin sana muhtaçmış gibi hissettiriyorsa kaygın arttırabilir
Duygusalkızlalala Takip Et Yoda Yaş: 30 +1 yıl İstersen 50 yaşında bile üniversite okuyabilirsin. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Eşin çok anlayışlı verir bence 1 1 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ama ne okuyacaksın çoğu insan işsiz kalıyor memur olsan doğu görevi var vs bence girişimcilik yap güzellik merkezi vs açabilirsin Yorumla
müjdex47 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Benimki fakfakir yoksa yatardım paso 2 2 Yorumla 16gökhan16 +1 yıl Ahaaha Yorumla bilisimzirvesi +1 yıl Tercihlerin yanlış hayatta Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Çocuk yap sıkıntı geçer 1 1 Yorumla sevimlideli +1 yıl Aksine geçmez Yorumla
cermikli0006 Takip Et Xper 7 Yaş: 36 , eic 93% +1 yıl Hiç durma calis 0 2 Yorumla cermikli0006 +1 yıl Okuyabildildigin kadar oku Yorumla cermikli0006 +1 yıl Ne mutlu sana Yorumla
rojin4878 Takip Et Xper 4 Yaş: 22 +1 yıl Oku ya yaşı olmaz 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Çok cahilim ama cidden toplama çarpa dışında hiçnir matematik bilgim yok Yorumla rojin4878 +1 yıl Ya bu cahillik değil ki okul ve cehalet hiç de dengeli değildir. Ya zaten okula başlayınca kimse bilmiyo öğrenirsin sende Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
95Cevap
Vah vah çok yaşlısın üniversite için 😇😂😅🙃
Okursun okumalısın çoluk çocuk var mı
Okuyabilirsin.
Okunur. Çoğu geç okuyor ki zaten.
Okumanın öğrenmenin yaşı yoktur
Eşin sana izin verdiği sürece tabikide okuyabilirsin ama diğer türlü zor
İlimin yaşı sınırı yoktur.
Ne var ki yaşında tabii ki okuyabilirsin saçmalama
Ortaokul matematiğin ben bile bilmiyorum Abla
Özel ders almalısın kesnlkle
Esin yqrdim etsin yapın işte çalışın
yaş uyumunuz en harika
hayırlı olsun
sıkıcı be evd eolmakta hakkatten çalışmak iyi
Elin maddi destek çıkmıyor mu sana?
Eşin?
maddi olarakta çıkıyor manevi olarakta çıkıyor
Neden bu kadar kaygılısın?
sosyal anksiyetem var çünkü aşırı içime kapanık bir insanım
Benimde var ama elin sana muhtaçmış gibi hissettiriyorsa kaygın arttırabilir
oyuyabilirsin tabi ki de geç değil asla
Okuyun lütfen okuyun yaşa bakmaz bu işler
Okursun bence azimli biriysen
İstersen 50 yaşında bile üniversite okuyabilirsin.
Okumanın yaşı olmaz ki :))
Elbette okursun
Okursan oku yani
Eşin çok anlayışlı verir bence
Ama ne okuyacaksın çoğu insan işsiz kalıyor memur olsan doğu görevi var vs bence girişimcilik yap güzellik merkezi vs açabilirsin
Aciktan okuyabiirsin
Benimki fakfakir yoksa yatardım paso
Ahaaha
Tercihlerin yanlış hayatta
Evli değilsen neden olmasın
Ay bu ben bende sıkıldım evde pineklemekten
okuyabilirsin neden olmasın ki
tebrik ediyorum neden olmasın
Okuyabilirsin.
Çocuk yap sıkıntı geçer
Aksine geçmez
Okursun
Tabiki okursun bal gibide okursun
Okunur
Okuyabilirsin
okursun tabikide
Okuyabilirsin tabi neden okuyamayasın
Yasin onemi yoktur. Okuya bilirsin bence
okursun
Okuu
Okursun
çokgeç
Okursun
Olursun tabi
Hiç durma calis
Okuyabildildigin kadar oku
Ne mutlu sana
Oku lütfen
okursun tabiki hem daha yaşında küçük
Olursun
Okursun
Açıktan da üniversite okuyabilirsin
Daha çok gençsin tabiki okuyabilirsin
Kocisko olmuşsun
Oku ya yaşı olmaz
Çok cahilim ama cidden toplama çarpa dışında hiçnir matematik bilgim yok
Ya bu cahillik değil ki okul ve cehalet hiç de dengeli değildir. Ya zaten okula başlayınca kimse bilmiyo öğrenirsin sende
Okursun
Olursun
Evet
Basladin mi okula
Okunur
Okuu
Okunur
Evet
Okunur