Merhaba, Çoğu zaman iş ve özel hayatım arasında sağlıklı bir denge kurabileceğimi hissediyorum. Buna rağmen bir kadın ve anne olarak, her ne kadar buna dikkat ettiğimi düşünsem de aslında çok başarılı olduğumu sanmıyorum. Çalışan, okuyan, hayatını iş/okul, özel hayat ekseninde çeviren diğer kadınlara sormak istiyorum; sizde durum nasıl? Siz bu ayrımı başarıyla uygulayabiliyor musunuz, varsa bana tavsiyeleriniz neler olur? Sence sorun neden kaynaklanıyor, çözümü ne olabilir? Cevaplarınızı merakla bekliyorum :)iş özel hayat dengesi
Kesinlikle kurabiliyorum
Asla kuramıyorum
Kararsızım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İş ve özel hayatın arasında sağlıklı bir denge kuruyor musun?
Kurduğuma inaniyorum. Aynı anda 3 farklı yerde calisiyorum. Ev dershane ve lokanta. İnanın dün en son saat 2'de yemek yedim ondan sonra hiçbir şekilde bir lokma dahi atamadim ağzıma. Fakat etrafimdaki insanlarla güzel bir ilişkim var. Sizin kadar temiz yürekli insanlara denk geldiğim için çok şansliyim. Bu denge bazen bozuluyor mu evet bozuluyor ama bozulmasinin sebebi de vücudumun tatil yapmaya daha çok meyilli olması 😂 ruhen dinlenmekte daha cok zorlaniyorum sanırım. Ve bedenim sürekli ormana denize gitmeyi istiyor bu aralar. Havalar da ısındı masa başında oturmak öğrencilere ders anlatmak inanın öyle terletiyor ki😑
Ben evden çalışıyorum son 2 yıldır.. Fena şekilde karıştı, özel hayat çocuklar falan bayağı zor oluyor benim icin. Ama işe gittigim dönemde her sey düzenliydi. Gelis gidis saati belli olunca bir düzen sağlanıyor zaten..