İlk olarak bir küçük işletme hesabı açabilirsin ve daha çok insanlara ulaşmak için sosyal medya hesaplarını kullanabilirsin örneğin tt hesabı açıp ürünlerin videolarını cekebilirsin dolap hesabı açıp satabilirsin
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bir iş bulun çalışın ailenizin yanında olmanız kötü birsey değil. Hem orada biriyle tanışırsın arkadaşların olur
Baban çok insaflıymış babanın yerinde olsaydım ya evlendirirdim ya da çalıştırırdım. Ne yapacağına gelirsek 26 yaşında hâlâ babaya yük olmak çok ayıp biran önce kendine iş bulmalısın garsonluktu fabrikada paketlememi ne olursa
Bu hayatta gerçekten ne yapmak istediğini düşün hiçbir şey için geç değil önemli olan adım atmak sana tavsiyem odaklan ne istediğine beklentilerine ve buna göre adimini at Kaygılanma ve elinden geleni yap şimdiden başarılar <33
Ailemin maddi durumu iyi olmasına rağmen psikolojik sorunlarımdan dolayı bende üniversite eğitimi almadım lise mezunuyum kendi iş yerimizde çalışıyorum 24 yaşındayım halen tedavi görüyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Twitchte yayın yap oturduğun yerden para kazanırsın.. tutarsan ciddi paralar bile kazanırsın ;)
Basliktan yola cikarak diyorum ki aile biryere kadar calismalisin kendi duzenin olmali kendi kendine yetebilmelisin amma oyle amma boyle sonrasini sonrasinda dusunursun
Geçenlerde senin gibi bir arkadaş ile karşılaşdım yemin ederim o kadar imrendim ki anlatamam. Ben üni okumadim iş hayatındayım uzun yıllardır ama kız tek başına erkeğin yapamadığını yaptı. Kendi 1+1 evini tuttu arabası var işliyor kafa rahat misss gibi
Bu zamanda üniversitenin değerini düşürdükleri için okusa bile onu boş gözüyle bakıyorlar ben dört yıllık okudum ama beş yıl ıssız gezdim çünkü neden deneyim yok iş yerinde torpil olmadığı sürece ne bölümü okursan oku seni boş olarak görüyorlar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
95Cevap
Hiçbir şey için geç değil hayallerini gerçekleştirmek için çabala.
Aileyle yaşamak maalesef çoğumuzun kaderi, kiralar bu hale gelmişken iyice zorlaştı ayrı eve çıkmak
Yani bir lisans ya da önlisans okusaydın seni anlardım ama boşa geçiyor yılların. Bunu anladım anlattıklarından...
Ailen iyi insanlardan olusuyorsa herseyi yaparsin. Ama bizim gibi kuru maasa sakin calisma
Çok erken, devam eden hayatın varken yeni maceralara atılmaya gerek yok
bi iş bul kendine yapabileceğin liseyi düzmü okudun
Kararını verdiğin an eyleme geçersin sen pasif kalıyorsun
Kendine uygun bulabildiğin tüm iş başvurularını dene önce ekonomik özgürlük.
Çalışmak istesen de zaten Ailen sana engel olacaktır Bu saatten sonra ne çalışması diyeceklerdir
Hangi güna kadar iş hayatına başlamayı düşünüyorsunuz 🤔
kurslara git belge al en kötü markette çalış yükselirsin maaşın artar evde oturmaktan iyidir
Çalışıp aynı zamanda açıktan okuyabilirsiniz
Mağaza işine girebilirsin arkadaşlarım bu işten güzel para kazanıyorlar
İlk olarak bir küçük işletme hesabı açabilirsin ve daha çok insanlara ulaşmak için sosyal medya hesaplarını kullanabilirsin örneğin tt hesabı açıp ürünlerin videolarını cekebilirsin dolap hesabı açıp satabilirsin
Bir iş bulun çalışın ailenizin yanında olmanız kötü birsey değil. Hem orada biriyle tanışırsın arkadaşların olur
Gizli üye selam
Ciao
Sertifika kat kendine yazılım, dil , diksiyon, pazaralama vs. Alanlarda iş bulman kolaylaşır.
Okuma konusuna bir şey diyemicem ama ayrı yaşamak şu devirde çok matah değil. Kira ödemekten cebine para kalmıyor..
Baban çok insaflıymış babanın yerinde olsaydım ya evlendirirdim ya da çalıştırırdım. Ne yapacağına gelirsek 26 yaşında hâlâ babaya yük olmak çok ayıp biran önce kendine iş bulmalısın garsonluktu fabrikada paketlememi ne olursa
Bende 33 yaşındayım hâlâ ailemle yaşıyorum hayatımı kazanamadım
Bu hayatta gerçekten ne yapmak istediğini düşün hiçbir şey için geç değil önemli olan adım atmak sana tavsiyem odaklan ne istediğine beklentilerine ve buna göre adimini at
Kaygılanma ve elinden geleni yap şimdiden başarılar <33
İlk önce iş bul,
Sonra evi ayır.
Sonra yoluna bakarsın zaten
Ben de bu aralar o kadar buhrandayım ki anlatam. İş yoğunluğundan kafayı yicem, bence dinlenmenin tadını yaşa
Bence sınavlara çalışıp gir ve üniversite oku. Eğer istersen hiçbir şey imkansız değildir.
iş ile başlamalısınız..
kendi ekonomik özgürlüğünüzü elde etmeniz gerekiyor..
Ailemin maddi durumu iyi olmasına rağmen psikolojik sorunlarımdan dolayı bende üniversite eğitimi almadım lise mezunuyum kendi iş yerimizde çalışıyorum 24 yaşındayım halen tedavi görüyorum
Twitchte yayın yap oturduğun yerden para kazanırsın.. tutarsan ciddi paralar bile kazanırsın ;)
Basliktan yola cikarak diyorum ki aile biryere kadar calismalisin kendi duzenin olmali kendi kendine yetebilmelisin amma oyle amma boyle sonrasini sonrasinda dusunursun
Dediğin çok doğru, herkese bir yere kadar, çünkü kimse sonradan kimseye yardım etmiyor.
Pes etme, yol bulunur. İstersen özelden konuşalım, iş buluruz sana.
Bence güzel bir birikimi yapıp online satış ile ilgilenebilirsin ya da belli bir becerin varsa YouTube kanalı açabilirsin
Bende 24 yaşında gircem meslek tam yön diyebikriiz ozyuden ezik işinden başladım hemen yükselemezsjn kendini gelsitirmemn lazim
Önce kendi ayaklarının üzerinde duracaksın canım ben beş parasızdım 7 ayda 210.000 TL para kazandım hem de ayda iki gün gidip 30.000 TL alarak
Tam olarak nasıl
Yasal olmadığı kesin 😀
İs bulup calisarak kendi hayatini yacasca eline alip yoluna bak evlilik kaderdir istersin olmaz istemessin olur
27 yaşındayım 4 yıllık İst üniversitesi mezunuyum hâlâ aileyle kalıyorum en çok aileden çektim şu hayatta soylencek çok şey var susuyorum tskkkk.
Geçenlerde senin gibi bir arkadaş ile karşılaşdım yemin ederim o kadar imrendim ki anlatamam. Ben üni okumadim iş hayatındayım uzun yıllardır ama kız tek başına erkeğin yapamadığını yaptı. Kendi 1+1 evini tuttu arabası var işliyor kafa rahat misss gibi
Ben aile yanındayım 😅
Merhaba staj yap ilgini ceken bi alanda gerisi gelirr
Başlamak istiyosan bir işe gir
İstemiyosan aynı drvam rahatsa
26 yaşına kadar niye ünüverste okumadın madem yoktu niyetin evlenmeye
Bir site var orada yayıncı olup para kazanabilirsin istersen
Önce neleri sevdiğine ve ne tarz şeyler yapmak istediğine karar vermelisin♡
Bende 26 gel gezmekle başlayalım evlenmeyiz sorun yok😂
ekonomik gücünü eline alarak başla
Nasıl işte onu soruyorum ben
iş bulup çalışarak
Bazen insan napicani bilemiyor degilmi
Evet
Önce üniversite oku abla
27 olucam 1 ay sonra geç değil mi :/
Hayır değil bizim sınıfta 30-40 olup okuyan var
üniversiteye gerek yok bence zaman kaybı sen hayata tutunmaya bak aşkım
Bu zamanda üniversitenin değerini düşürdükleri için okusa bile onu boş gözüyle bakıyorlar ben dört yıllık okudum ama beş yıl ıssız gezdim çünkü neden deneyim yok iş yerinde torpil olmadığı sürece ne bölümü okursan oku seni boş olarak görüyorlar
Evlenmek çözüm değil ki zaten neden evlen diyelim
30 yaşındayım hala ailemle yaşıyorum.
Herhangi bir işten başlayabilirsin
Eee ne yaptin? İşe girdin mi?
Hobilerin ya da yeteneğin var mı
Bu ülke şartlarında zor senin işin
Sen ne olsun istiyorsun adını koymalısın.
O zaman bir iş bul çaliş
Üni okumak bence gereken bir şey.
İlk önce bir iş bularak başlayabilirsin
Kariyerin var mı onu sormak lazım ilk
Çok güzel projeler var
Bence aciktan oku derim. Ve marketlere is basvurusunda bulun mesela
Önerim ailenden ayrılma.
marketlerde kasiyerlikle başlamalısın
Fabrikalarda çalışarak başlayabilirsin.
Güzel bir iş bularak başlayabilirsin
Kendinize uygun bir iş bularak başlayabilirsiniz.