Kafede caliscam ama ben birazcık susluyumdur makyaj yaparim şort giyerim mini etek giyerim sıkıntı cikarir mi patron veya muşteriler
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
gelecen geçen laf atar illaki yaşadığın yerin itiraf sayfası vardır şu şu kafede çalışan üstünde şu giysi olan kız beni bulsun diye herkes paylaşır gelen içine düşecek gibi bakar kötü niyetli bakan çok olur
01 Yorumla
Soran+1 yılUmarim olmaz kotu niyetli
En İyi Cevaplar
+1 yılDış görünüşün bir tabu olduğu ülkede sorun mutlaka çıkar. Ancak bu çalıştığın mekana ve müşteri kitlesinin özelliğine bağlı. Bana sorarsan bu kimseyi ilgilendirmez. Önemli olan srnin işini iyi yapman.
00 Yorumla
+1 yılÇalıştığın mekana göre değişir. Sahil şeridinde bir kafe ise sorun olacağını düşünmüyorum, çünkü mini kalem etek giyen kızlar gördüğüm olmuştu sahil kenarında bulunan kafelerde.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
24
Cevap
37Cevap
+1 yılYaa kıyamam. Sen süsleniyo musun. Şort mu giyiyorsun sen. Bi fotoğrafla sorsaydın biz de ona göre oylardık 😂😂 Zaten kendi kıyafetlerinle servis yapmayacağın için no problem smart babe😘
08 Yorumla
Soran+1 yılTesekkurler smart cocuk 😊😊
- +1 yıl
Birileri çok kıskanmış
- +1 yıl
Hahahaha kıskanmak 😂😂😂 uff aşırı kıskandım kanka napıcaz şimdi ya
- +1 yıl
@bekleyeninim ben insan sarrafıyım 👌hı hı
- +1 yıl
Ahh bak simdi bunu kıskandım. Hep insan sarrafı olmak istemişimdir 🤣😁😁 mesela birisinin görüşüne yorum yapıp yaftalayan insan nasıl bir insandır falan😄😄
- +1 yıl
Kıskanç olduğunuzu söylemiştim zaten itiraf etmenize lüzüm yoktu 😂 no problem çocuk 😂
- +1 yıl
Yaa güldüm buna. Teşekkür ederim stand up gösterin için 😍
- +1 yıl
Hiç sorun değil 👌
+1 yılKızlar Bir Adım Öne calistigin mekana bagli
042 Yorumla
Soran+1 yılAynn dogru
- +1 yıl
Hamgi sehirdesinki
Soran+1 yılMugla
- +1 yıl
orada sorun olmaz canimya zaten oranin halki alodkindir ve tatlil bolgesi
Soran+1 yılUmarim olmaz
- +1 yıl
Ya nolacak sen citiyeyini bozma agir basli cabuk ulasilmayacak deli dolu ol padif cilimsiz korkak gorninmede
Soran+1 yılAynn oyleyim zaten
- +1 yıl
Tm canim niye cekiniyorsunki oncelikle sade giyimli git
Ordaki ortama alis duruma gore guyimine kusamina
Makyajini yaparsin
Soran+1 yılAma uniye Ankara'ya gidicek gibiyim orasi nasil
- +1 yıl
Iste bura biraz zor
Sosyetik yerleri sana uygun
Ama boyle guyimine kusamina karismazlar rahat ol sen gel yardimci oluruz tanidik cafe ci yokta tanidigin tanidigi vardir
Soran+1 yılCok cok sag olun 😊😊
- +1 yıl
Tm ama bak yorumlarini okudum sen cabuk ksniyorsun dikkat et soyleyim herkeze kanma kendinden baska kimseye guvenme
Soran+1 yılTakip ettigim kisi bile yok nerdeyse merak etmeyin
- +1 yıl
Tm canim benden soylemesi ben farketim ve sadece soylemek istedim
Soran+1 yılCok tesekkur ederim iyiligimi istediginiz için 😊
- +1 yıl
Rica ederim ben herkesin iyliyini isterim
Hayat sartlari cok zor gercekten hemde daha zor
Ins sen Ankara'ya gelene kadar durumlar duzelir
Peki ank okuyaxak olsan nerde kalmayi oilanliyorsun hangi okul
Soran+1 yılAnkara Üniveristesi olur hacettepe olur
- +1 yıl
Hadi ins
var mı ank akraban filan sana burada yardim edecek evlerini acacak
Soran+1 yılYok zaten akraba gormek istemiyorum yurtta kalcam
- +1 yıl
😆 okadari sevmiyorsun akrabayi
Yurt icin buyuksehir yardimci oluyor aklinda bulunsunda
Soran+1 yılAynn zaten akrabam olmadigi için ankarayi tercih edicem 😂😂
- +1 yıl
😆 anladim canim senin icin hayirli nereyse orasi olsun
Soran+1 yılCok cok tesekkur ederim iyi ki varsiniz 😊😊☺
- +1 yıl
Umarim gercekten yardimci olurum ank gelecek olursan ama iste kim kalir kim nolur bilemeyizki hayata basimiza nelerin geleceyini bilemiyoruzki
Soran+1 yılYa olur mu oyle demeyin yasicaksiniz tabiki
- +1 yıl
😆 bileyizki bu gercekler
Herneyise
Sen simdi cafeye orada nezaman baslayacan - +1 yıl
Csnim bana musade uykum geldi yatiyorum sana iyigeceler😆
Soran+1 yılBilemeyiz tabi ama guzel dusunun guzel olsun 😊😊 iyi geceler dilerim
- +1 yıl
Merhaba
Evet haklisin guzel dusunelim guzel olsun
😊 - +1 yıl
Nasilsin
Basladinmi calismaya
Soran+1 yılYok hastalandim baslyamadim
- +1 yıl
😊gecmis olsun
Soran+1 yılSag olun ☺☺
- +1 yıl
Aman dikkat et canim havalara fazla kanma daha soguk
Soran+1 yılAynn odam isinmadi bikac gun ondan hastalandim
- +1 yıl
😣him tabi sende ince giyinmeyide seviyorsun daha cok ustun uzuldum ins biran once duzelirsin
- +1 yıl
Nasilsin iylestinmi
Soran+1 yılEvet iyilestim
- +1 yıl
Sukur sevindim iyilestiyine
Soran+1 yıl😊😊
- +1 yıl
Kiz dikkat et kendine daha gelecen bizim angaramizda ojuyacsn
Angaranin sogugu keskindir sonra bak cok hasta olursin😆 - +1 yıl
😆 😊 😆
+1 yılIs gorusmesınde bunu dile getir sızın ıcın sorun olur mu diye ama bence olmaz hatta ıyı olur musterı ceker ben bakımlı birinin bana servis yapmasını isterim kadınlar her alanda bakımlı olmalı
00 Yorumla
+1 yılÇalıştığın yere ve kişilere bağlı ama müşteriler kısmı daha değişken bir faktör her türden insan gelecek sonuçta
03 Yorumla
Soran+1 yılAynn dogrusunuz
- +1 yıl
Est. o senin doğruluğun
Soran+1 yıl😊😊
+1 yılAzi kafelerin kendi kıyafetleri olur
Ve tırnaklarını kesmek zorunda kalırsın
Obur türlü sorun olucağını sanmiyorum01 Yorumla
Soran+1 yılUmarimm 😊
Ben olsam acikcasi sorun ederim. Biraz daha sade ve yerinde giyinmesini isterim. Calismaya gidiyosun sonucta.
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama aliskanlik
+1 yılÜsturuplu giyinmelisin bence çünkü “müşteri her zaman haklıdır” zihniyetine kurban gidebilirsin. Zaten herkes erkek yanlısı
00 YorumlaYani o tarz yerler genelde bakımlı suslu giyinip tercih ediyor, problem olacağını sanmam ama sen biirsin
00 YorumlaMüşteriler sık sık tanışmak için telefon falan bırakır en fazla.
01 Yorumla
Soran+1 yıltamam o zmn sorun yok :))
Sen de dikkat et giyinmene rahatsız olacağını düşünüyorsan giyme
03 Yorumla
Soran+1 yılYa ben rahatsiz olmam onlar olur mu diyorum
Soran+1 yılAynnde iste
+1 yılHangi cafe? Müşteri olarak bulunmayı çok isterim /:
05 Yorumla
Soran+1 yılDaha belli degil
- +1 yıl
Belli olunca yer bildirirsen sevinirim. Hayırlı olsuna geliriz /:
Soran+1 yıl😂😂 tamam olur musteri musteridir
- +1 yıl
Tabi ayol
Soran+1 yıl😊😊
+1 yılÖnceden şartlarını konusursan ona göre davranırsan sıkıntı olmaz
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet bu dogru
+1 yıliş yerinde iş yeri şartlarına göre giyilir. iş dışında istediğinizi yapabilirsiniz.
01 Yorumla
Soran+1 yılCalismayi dusundugum kafe rahata benziyo bakalim
+1 yılbol bol seni gözlriyel s.. ken müşterilerle muhattap olursun artık nosunu veren eden başına dert
014 Yorumla
Soran+1 yılUmarim dert olmazlar
- +1 yıl
olurlar her türlü hele birde güzel ve alımlıysan ohooo
Soran+1 yılÖyleyim ama ovunmek icin soylemiyorum
- +1 yıl
ay vallahı merak ettim senı ovdun ovdun kendını ıstek atsana bana hem neden kafe ortamı ya oralar nargıle duman altı musterı aç bakısları vs
Soran+1 yıl😂😂 ovmek icin söylemiyorum bana oylesin diyolar baska yerde calisamam gibi geliyo
- +1 yıl
tamam stek at göreyım senı harbı merak ettım senı ayrıca daha duzgun sektörler var firmalar ön muhasbe sekreter vs vs
Soran+1 yılSekreterlik falan kotu bi meslek gibi geliyo
- +1 yıl
hani istek atsanda konussak bunları insan yemedim çok şükür
Soran+1 yılYa Estağfurullah oyle demedimde yabanci birileriyle konusurken kasiliyorum
- +1 yıl
töbe töbe insanları kasmam iki arkadaşça konuscaz sende vrya kendimide tanıtırım istersen :8
Soran+1 yılNeyle ilgili konuscaz
- +1 yıl
ay hayat iş hayatı sen ben vs vs anma kastın varya :P
Soran+1 yılYa kasmak degil arkadaşım guven olmuyo kimseye
- +1 yıl
ben öyle bir insan değişim işte çok şükür konussak anlıcan da
İşletmenin verdiği kıyafetleri giyersin zaten kendi istediğin kıyafeti giydirmezler
01 Yorumla
Soran+1 yılUmarim rajattir kiyafetleri
Öyle ortamlarda çok fazla erkek oluyor, illaki rahatsız eden olur
01 Yorumla
Soran+1 yılMusallat olmasinda bakmasi beni rahatsiz etmez alistim
Kafede şort, mini etek giyip de çalışamazsın. Çalıştırmazlar.
01 Yorumla
Soran+1 yılOffff 😕😕
Sevişirsin olur biter numara filan verirsin , dert etme normal
012 Yorumla
Soran+1 yılSevismem
Soran+1 yılHyr cinselligi sevmiyorum korkuyorum
Soran+1 yılPsikiyatristler bile care olamadi bu korkuma bundan dolayı ilerde evlenirsem esim bosayabilir bile beni 😣😣
Soran+1 yılKonusmamiza gerek yok ki biliyorum care olamicak
Soran+1 yılTedavi aldim diyorum sizce faydasi olur mu
Soran+1 yılPratik falan yapamam cok korkuyorum
+1 yılkafe sahibi izin vermeyebilir mini giyinmene kafede prosedür haline geldi pantolon giyim şart oldu
013 Yorumla
Soran+1 yılHer kafede mi boyle oldu
- +1 yıl
farklı giyinen pek görmedim ama giyilse bile kafe sahibi uygun görmeyebilir biliyosun bacak görüntüsü bile sarkmaya bön bön bakmaya sebep oluyor bu manzaraları görmek istemeyebilirler
Soran+1 yılDogru ama benim giyinisim bu
- +1 yıl
işyeri sektöründe senin giyinişin bir algı yoktur onların istediği tarzda giyinmek zorundasın onların karışmayacağı şekilde kendi kombinlerini ayarlarsın anca kafeye bi başla bakalım belki sorun etmezler giyinirsin sadece burada ihtimali konuşuyoruz resmi bir iş değil diye belki sorun etmezler ama benim bildiğim her yer pantolon istiyor
Soran+1 yılAma bizim burdaki kafede bi kiz crop giymisti ustunun %80 i acikti
- +1 yıl
Ya %100 kesin böyledir demiyom böyle biliyom diyom gelmişsin bana şu şöyle giydi böyle giydi diyosun
- +1 yıl
Bildiğim böyle ama istemeyen de olabilir istediğin gibi diyen de olabilir diyorum
Soran+1 yıltamam ya neden sinirleniyosun
- +1 yıl
Kaç yaşındasın sen hiç çalışmadın mı
Soran+1 yılCalismadim ailem izin vermedi
- +1 yıl
Belli oluyo
Soran+1 yılAynn
- +1 yıl
Pökö
+1 yılgarsonluk kötü müşteriler izliyor seni kim bilir ne düşünüyor lar
10 Yorumla
+1 yılYani bir kıyafet yönetmeliğindeki yoksa karışmaması lazım
00 YorumlaPatronun bu duruma bayılır 😄 süslü kızlar müşteri çeker 😉👍
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBence fazla sade olursan sıkıntı olur. Genelde çalışanların güzel görünmesi makbul diye düşünüyorum. Ayrıca forma olacak istediğini giymiyosun.
01 Yorumla
Soran+1 yılDogru haklisiniz
+1 yılMekanın kendine has giyim kuralı varsa uyarsın fazla süslü olman abazaları çekebilir
01 Yorumla
Soran+1 yılUmarim bi sıkıntı olmadan atlatabilirim
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖyle birini çalıştırmak istemeyen yer de olur özellikle isteyende. Bizim iş yerine öyle biri grldi mesela babam almadı. Çok ısrar ettim ama almadı :D
013 Yorumla
Soran+1 yıl😂😂 baban benide almaz o zmn
Cevap sahibi+1 yılBen aldım bile yarın gel başla :D
Soran+1 yılHangi sehirdesiniz 😂😂 ciddiyim calisirim bu arada alirsaniz
Cevap sahibi+1 yılBabam sorun çıkarır ama her zaman gelmiyor. O geldiği zaman aşşağı da depoda saklanman gerek. İnternet var. Ben arada bir çay getiririm sana. Çalışma şartları bunlar :D
Soran+1 yılDepoda saklanirimda hangi sehirdesiniz 😂😂
Cevap sahibi+1 yılİstanbul İzmir aydın veı manisada şubelerimiz var
Soran+1 yılTuh Ankara'da olsaydı keske
Cevap sahibi+1 yılNiyetimiz balıkesir. Ankara düşünmüyoruz :D
Soran+1 yılYaaa 😂 neyse Istanbulada gelebilirim uniye o zmn sizi bulurum belki
Cevap sahibi+1 yılBurdan yazarsın. Burs falan da ayarlamaya çalışırım. Öyle hizmetlerimiz de var
Soran+1 yılYaa gerçekten mi cok tesekkur ederim iyi ki varsiniz
Cevap sahibi+1 yılBiraz gırgır yaptık falan ama ciddi olmak gerekirse burs veriyoz zaten. Devlet her yıl reklam için zorunlu bğtçe ayırtıyor ben burs verüyorum o parayla bi yolunu yordamını bulup. Sen yaz bana burdan İstanbul'a gelince o zaman konuşuruz İyi akşamlar
Soran+1 yılIyi aksamlar sizin basinizi agrittim 😊
Gizli Üye(25-29)+1 yılçıkışta seni alıcak biri varsa olabilir bu devirde çok tehlikeli
12 Yorumla
Soran+1 yılYok alicak biri de haklisiniz ama aliskinim boyle giyinmeye 😣😣
Cevap sahibi+1 yılzaten çaliştigin yerde büyük ihtimal sana kiyafet verirler
+1 yılYoo içindeki neyse osun
01 Yorumla
Soran+1 yılNasil yani
+1 yılBunu orada sorman lazım. Bence sorun olmaz
01 Yorumla
Soran+1 yılAynn sorucam
Biraz sarkıntılık edenler olabilir o kadar
01 Yorumla
Soran+1 yılO zmn sorun yok pek sacma sacma sarkinti olmasinlarda
+1 yılCafe de çalışan diğer kişiler pasaklı mı ki?
03 Yorumla
Soran+1 yılMakyaj yaparim agir bi sekilde onu kast ettim
- +1 yıl
İş yerinde özellikle hizmet sektöründe standartın dışına çıkamazsın.. kıyafet makyaj saç vs vs
Soran+1 yılDoğru olabilir bakalim
Gizli Üye(25-29)+1 yılTürkiyedeki erkekleri biliyorsun ona göre davranacaksın
010 Yorumla
Soran+1 yılZaten mesafeliyim
Cevap sahibi+1 yıl@tyfn41 kime
Cevap sahibi+1 yıl@tyfn41 belki sen değil ama çoğusu öyle yani genellemeyim
Cevap sahibi+1 yıl@tyfn41 bence egolu değiller başka sebeplerden dolayı öyle görünüyorlardır bazıları çok egolu ona bir şey diyemem
Cevap sahibi+1 yılBir de erkeklerin yorumlarına baksana
Niye çıkarsınlar rahat ol sen
01 Yorumla
Soran+1 yılUmarimm cikarmazlar
+1 yılBiraz iş ahlakını öğren
02 Yorumla
Soran+1 yılPardon?
- +1 yıl
İstediğin gibi giyilmez
+1 yılOlmaz işleri açarsız dükkana bereket gelir
01 Yorumla
Soran+1 yılAhahajah
işletmelerin kuralları vardır uymazsan atılırsın
02 Yorumla
Soran+1 yılDogrusunuz almayabilirler
+1 yılmuhabbete girmeye çalışan olur sürekli
01 Yorumla
Soran+1 yılUmarim olmaz
+1 yılFanteziciler aktif galiba sitede
01 Yorumla
Soran+1 yılAynn haklisiniz
+1 yılKafenin disiplinine göre değişir bu
00 Yorumla
+1 yılKafede o süslü halinden eser kalmayacak
00 Yorumlakafe kurumsalsa etek şort izin vermezler bence
00 Yorumla
+1 yılKoluna kremşanti bulaşır
00 Yorumla
+1 yılhoşlarına gider knka merak etme :D
018 Yorumla
Soran+1 yılOyle mi dersiniz kizmazlar mi
- +1 yıl
zannetmem hiç :D
Soran+1 yıltamam o zmn calisabilirim ☺
- +1 yıl
kolay gelsin şimdiden :D
Soran+1 yılSag olun ogrencilik zor iste surunuyoruz
- +1 yıl
almanya da hizmetçi kıyafetiyle çalışan garson kızlar geldi aklıma :D :D
Soran+1 yılAhahah
- +1 yıl
iç çamaşırı giymezsen epey bakarlar sana :D
Soran+1 yılBakmalari sorun degil musallat olmasinlar 😂
- +1 yıl
olmazlar ya uzaktan bakarlar sadece sfsdf
Soran+1 yılSorun degil zaten surekli maruz kaliyorum bakislara
- +1 yıl
bakmaları hoşuna gidiyorsa rahatsın desene :D
Soran+1 yılHayir aliskinim
- +1 yıl
relax o zaman :D gören görsün ne olacak :D
Soran+1 yılGörsünler önemli değil saplanti olmasinlar yeter 😂😂
- +1 yıl
dokunmak yasak tabi sdfdf
Soran+1 yılAynn yasak cıs djskskxb
- +1 yıl
bir kereden bir şey olmaz ya elleri alışsın bari sdfdsfds
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılHayır sanmıyorum
00 Yorumlabelkide hoşlarına gider
00 Yorumla
+1 yılNeden sorun olsun
01 Yorumla
Soran+1 yılNe biliyim cins tipler cok
+1 yılOlur talibin artar
09 Yorumla
Soran+1 yılArtmasin ya 😕😕
- +1 yıl
Niye sahipli misin
Soran+1 yılKopek miyim ben ya xjkakskdj hyr ugrasmak istemiyorum taliple falan
- +1 yıl
Sevgilin var manasında dedim ya niye yanlış anlıyorsun sen istemesende eğer güzelsen talibin çok olur
Soran+1 yılYok anladim saka yaptim bende kendimi ovmeyi sevmem ama guzelim
- +1 yıl
Deme ya dikkat et isyerindeki calisma arkadaşlarından tut cafeye gelen müşterilere kadar
Soran+1 yılEvet evet dikkatliyim zaten
- +1 yıl
Neyse kendine iyi bak hoscakal
Soran+1 yılHoscakalin sag olun cvp için
+1 yılNolcak bişey olmaz bence
06 Yorumla
Soran+1 yılUmarimm
- +1 yıl
Çokmu açık mini kıyafetler giyiyon
Soran+1 yılYani evet baya acik
- +1 yıl
Nasıl tarz kıyafetler giyiyon peki😊😍
Soran+1 yılDedim ya mini crop falan
- +1 yıl
Merak ettim görmeyi çok isterdim 😍
+1 yılSorun yapma orta yolu bulursun
01 Yorumla
Soran+1 yılUmarimm
+1 yılsadeleş
023 Yorumla
Soran+1 yılPantolon sıkıyor artık etek ve sort giymeye alistiktan sonra
- +1 yıl
biraz alış ama
hem hawalar soğuk
Soran+1 yılHaklisiniz ama sıkıyor beni eldiven bile
- +1 yıl
soğuklara karşı direncin nsll
Soran+1 yılUsumem
- +1 yıl
soğuklara dayanıklısın demek
ailen gymiine karışır mı
Soran+1 yılHyr karismazlar
- +1 yıl
özgür müsün
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
en sevdiğin giyimin nasıl olmalı
Soran+1 yılMini etek ekoseli siyah askılı
- +1 yıl
bugün mini etek giyen wardıbiliyor musun
Soran+1 yılHayir kimmis o
- +1 yıl
tanımıyorum, ama ten rengi k. çorap we krem rengü edeği wardı.. özgür bir giyim tardı wardı
Soran+1 yılBen degilim o foto atmadim hic
- +1 yıl
zateni sen değildin,
başka biriydi..
seni hiç görmedim.. - +1 yıl
merhaba, orada mısın..
Soran+1 yılEfendim
- +1 yıl
nasılsın ne yaptın
Soran+1 yılHastalandim daha calisamadim
- +1 yıl
geçmiş olsun
sana demiştim çok açık giyünme diye
Soran+1 yılOdam soguktu
- +1 yıl
güneş görmeyen yer miydi
+1 yılbaya tacize uğrarsın
01 Yorumla
Soran+1 yılOff 😔
Cikarmaz
05 Yorumla
Soran+1 yılUmarimm
Soran+1 yılAynn cikarmazlarsa iyi olur sıkılıyorum pantolanla falan
Soran+1 yılYa ne alaka benim giyinisim bu
Sorun olmaz
08 Yorumla
Soran+1 yılSevindim 😊😊
Soran+1 yılYasadigim yer kapali zihniyet acisindan ama off
Soran+1 yılDikkat falan dinlemiyo bazilari
Soran+1 yılMaalesef
asılan cok olur
00 Yorumla
+1 yılBüyük ihtimalle olur
00 YorumlaHiç bir sıkıntı olmaz bildiğin yoldan devam
00 YorumlaAsılan çok olur
06 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten mi
Soran+1 yılAsilmasinlar ama yaaa of
Soran+1 yılDogru haklisiniz
Gizli Üye(25-29)+1 yılsıkıntı olmaz
00 YorumlaKoca bulursun
01 Yorumla
Soran+1 yılGerek yok koca bulmaya
Hayır tabikide olmaz
03 Yorumla
Soran+1 yılUmarim olmaz ya
Soran+1 yılOoo tamam sana guvendim 😀😀
olmaz
01 Yorumla
Soran+1 yılUmarimm
- Devamını Gör (1)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Kafede çalışmayı düşünüyorum ama süslü biriyim, bu sıkıntı olur mu sizce?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer