İncindiğiniz zaman mı, yoksa başkalarını incittiğiniz zaman mı kendinizi daha kötü hissediyorsunuz? Dipnot! Hak eden insanları incitmiş olmanızdan değil, hak etmediği halde incitmiş olduğunuz insanlardan söz ediyorum. #GöktenDüşenAşk#İncinmek#İncitmek#Kendinikötühissetmek
İncinen taraf olmak mı, yoksa inciten taraf olmak mı kendinizi daha kötü hissetmenize sebep olur?
Eğer bir insan benim yüzümden kırıldıysa çok kötü oluyorum. Zaten kişi kendisi kırılsa pek kimsenin umurunda olmuyor incinsem bile derdime tek yanan benim..
İncinmek... Son dönemde en çok hissettiğim şey... İnce düşünürsün. Hatta karşıdakini çok düşünürsün, kendinden bile çok. bir bakarsın senin bunu yapman ona kendini çok değerli hissettirir. Hatta bunu senin ona bahşettiğin değil kendi hakkı gibi görmeye başlar. Alışır. Daha fazlasını ister. Senin duygularını absorbe etmeye başlar. Sonunda bakarsın elinde kırık bir kalple, yıkık dökük duygularla kalakalmışsın...
İncittiğim insan incinmeyi bana göre haketmiş ise, incindiği ile ilgilenmem. Umursamam hatta. Ama ben istemeyerek kırarsam üzülürüm normal olarak ve telafi ederim. Beni incitenleri de (ciddi bir konuysa) silerim..
İnciten insan olmak kendimi kötü hissettirir onun ahını hep hissederim sanki o yüzden incinen taraf olmayı tercih ederim canım yansa daiçim rahat olur en azından
En İyi Cevaplar