İncinen taraf olmak mı, yoksa inciten taraf olmak mı kendinizi daha kötü hissetmenize sebep olur?

İncindiğiniz zaman mı, yoksa başkalarını incittiğiniz zaman mı kendinizi daha kötü hissediyorsunuz?
İncinen taraf olmak mı, yoksa inciten taraf olmak mı kendinizi daha kötü hissetmenize sebep olur?
Dipnot! Hak eden insanları incitmiş olmanızdan değil, hak etmediği halde incitmiş olduğunuz insanlardan söz ediyorum.
#GöktenDüşenAşk #İncinmek #İncitmek #Kendinikötühissetmek
İncinen taraf olmak mı, yoksa inciten taraf olmak mı kendinizi daha kötü hissetmenize sebep olur?
Cevapla