Sizi, bir kişinin gönül yarasına 'yarabandı' olmak mı üzer yoksa yaranın sahibi olmak mı?

Pek çok kırır dökük ilişki ardında illa bir kişi gönül yarasıyla kalıyor. Kimi yaranın sahibiyken, kimi yaranın yarabandı olarak nitelendiriliyor.

Bu durumda siz en çok gönül yarasının sahibi olduğunuza mı üzülürsünüz, yoksa yarayı kapatmak amaçlı kullanılan yarabandı olduğunuza mı?

#Kontes
#AşkVeGönülYarası
Sizi, bir kişinin gönül yarasına 'yarabandı' olmak mı üzer yoksa yaranın sahibi olmak mı?
Sizi, bir kişinin gönül yarasına 'yarabandı' olmak mı üzer yoksa yaranın sahibi olmak mı?
Cevapla