Ayna karşısında tek başına konuşmayı, dene kendine güven yakınlarına kendini nasıl ifade ediyorsan tanımadığın kişilerle aynı o şekilde rahat ol senden hiç kimsenin üstün olmadığını unutma ve bunu tanımadığın insanlarla diyalog ve sosyallesmeyle halledersin eminim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
89Cevap
Bir kusurun olduğunu düşünüyorsun toplum önüne çıkınca kendini fahriye evcen gibi düşün daha güzel konuşursun
Sosyal ilişkilerinde daha az insanla konuştuğun içindir. Veya hayatına giren insanlara karşı biraz güvensiz olduğun için.
Benimde öyle bı sorunum vardı sonra hiç düşünmeden konuşunca kafamda tedirginlik hissiyatının bittiğini hissettim tavsiyemdir..
Aynısı bende de oluyor biraz güvensizlik diyelim açık olmamız gerek böyle durumlarda
Bence verecekleri tepkiyi bilmediğin için seni yadırgıyacaklarını düşünmenin korkusu
Bazen bende de oluyor çözüm bulunca banada söyleyin
benim en profesyonel yaptigim sey
Öz güven eksikliği var sende onu yen
Herkes yaşıyor bunu emin ol
Tecrübe kazandıkça geçer.
Özgüven problemi yaşıyorsun
Nasil duzelir
Ayna karşısında tek başına konuşmayı, dene kendine güven yakınlarına kendini nasıl ifade ediyorsan tanımadığın kişilerle aynı o şekilde rahat ol senden hiç kimsenin üstün olmadığını unutma ve bunu tanımadığın insanlarla diyalog ve sosyallesmeyle halledersin eminim
Özgüvenli olman zaman alır
Alışamadın demek çekingenlik
İnsanlarla daha çok vakit geçir
Özgüven eksikliği olabilir
Tek sebebi var; öz güvensizlik.
Konuşa konuşa açılırsın başka çare yok gibi
Kimse yokmuş gibi düşün. Bu seni rahatlatır.
özgüven eksikliği olabilir
Özgüven eksikliği..
Ayna karsısında konus
Kendine güven eksikliği
Heyecanlanma , sakin ol.
onları çıplak düşün inan o zaman utanman geçer
Korkma. Kendine güven.
cıyak cıyak sakız çiğnersen geçebilir dfsd
Utanıyor olabilir misin? 😊
Utangac birisin ondan
o sorun bende de olduğu için yardım edemem sanırım
Ben de cok heyecanlaniyorum
bende de aynı şey var fobi gibi bir şey sanırım
özgüven eksikliği, utangaçlık.
Fazla ciddiye alıyosun
kitap oku devamlı yenersin bunu
Zamanla heyecanı yenersin
Bende öyleyim sebebi belli değil daha
Heycan yapıyorsun başka sebeb arama
Özgüven eksikliği olabilir öncelikle güven kendine
40 yıllık arkadaşınla konuştuğunu düşün yeter
Çaylaksın pişeceksin sabır
kendine inancın güvencin yok hitabet kursuna git
O ne
@yarenistto 0o0o0o insanlara hitap etme sanattır
Heyecanlanma. Onlarda senin gibi insan
sallamıcan kimseyi geçer
Utangaç birisin bu belli
Bilemeyiz, doktora danış yiğidim. #Birdost
Dinlenmeme korkusu.
Nasi yencem bunu
Toplumun aşina olduğu konu ne?
Yani mesleğinle ilgili mi konuşurken titriyorsun yoksa günlük rutin şeyler mi?
Herşey
Kitap okur musun?
Arada
Her zaman oku. Zararı olmaz.
Bol bol sesli kitap oku
Alışık olmadığın için normal..
Heyecan aliisk degilsin
Titrettt milleti
Taktik ver
bendede ayni
sosyal fobi tedavi olmalısın
Kürsü gibimi
Tek bir kişiye odaklan geçer
Papatya çayı iç
özgüvensizlik
Özgüven eksikliği?
Bence ozguven eksikligi
özgüven eksikliği
heyecandandır alışırsın
Kendine guven geçer