Yalnızlık, Dışlanma Hissi ve Korkusunu Nasıl Yenicem?

Taşındığımız için yeni bir okula başlamak zorunda kaldım. Ama hiç arkadaş edinemiyorum. Geçen sene başladı bu hala devam ediyor. Sanki birine "Merhaba Tanışalım mı?" Dersem Bana Kötü Sözler Söyleyecek gibi Geliyor. Hiç sıra arkadaşım olmadı. Kankamda Sadece Sos. Medyalarda Oldu. Biri Yanıma Gelince Veya Adımı Söyleyince Tedirgin Oluyorum, Boğazım Düğümleniyor Nefes Almakta Zorlanıyorum. Napıcam Nasıl Kurtulucam Yardım Edin. Ayrıca Biri Bir Şey İstediğinde Hayır, Olmaz, Yapamam gibi Kelimeler Söyleyemiyorum. Evde Babama Dahi Böyle Sadece Annem Ablam Ve Kardeşimle Açık Konuşabiliyorum. Psikologa Gidemiyorum Bu Sorununu Aileme Söyleyemiyorum Çünkü. Annem Sorduğunda Evet Çok İyi Arkadaşlarım Var Diyorum. :( Benden Kötü Durumumuz Yoktur Herhalde. Tanımadığım Kişilerle Konuşamıyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Merhaba Tekrar Hepizine Çok Teşekkür Ederim Öncelikle lise Son Sınıfım Bir Kız Geldi Ve Yanıma Oturabilirsin Dedi Bende Tamam Dedim Zaten Kızın 3 Kişilik bir Arkadaş Grubu Var Onlarla Da Tanıştım. Ama Hala Tanımadığım Biri Benimle Konuşunca Boğazım Düğümleniyor Ve Yeni Fark Ettim Gözlerim De Doluyor Zaten Bana 3 Kişi Yeter De Artar Hepinize Tekrardan Teşekkür Ederim. 💜
Yalnızlık, Dışlanma Hissi ve Korkusunu Nasıl Yenicem?
Cevapla