Cinsiyetimi Değiştirmek İstiyorum Ne Düşünüyorsunuz?

Merhaba Arkadaşlar 23 yaşındayım kendimi bildim bileli kendimi kadın gibi hissediyorum bunu üzün süredir hem ailemden hem arkadaşlarımdan saklıyorum yani dışardan baktığınızda böyle biri olduğumu anlayamazsınız. tipik gördüğünüz toplar gibi değilim yani zaten erkeklerdende hoşlanmıyorum sadece kadın olarak yaşayım kendime kadın bir partner bulup onunla beraber bir ömür geçirmek istiyorum bazılarınıza saçma gelebilir ama durum böyle yaklaşır 3 yıldır falan calısıyorum biraz birikim yaptım ama aileme acılamıyorum özellilkle babam ve abimin kötü tepkisinden korkuyorum bir kere acıldıktan sonra geri dönüşü yok evden kaçmayı çok kez düşündüm ama bunu anneme yapamıyorum. Sizce açık açık konuşmalımıyım yoksa başımın çaresine mi bakmalıyım bu birinci sorum. Bide arkadaşlar bu sonradan olacak birşey değil yani doğuştan gelen bir şey kimisi hastalık diyor ama bence tercih meselesi gerçekten çok çok başarılı ameliyatlar var birebir örneği dolu bir kızdan ayırt edilemecek kadar güzel trans kadınlar var. benim tek istediğim tedavi süreci bittikten sonra bir kadın olarak namusumla yaşamak istiyorum se ks isçiliği falan düşünmüyorum sizce böyle bir değişim sürecinden sonra iş sektöründe veya normal yaşamda rahat yaşayabilirmiyim tran seksüellere karşı bakışlarınız nedir buda ikinci sorum arkadaşlar sizin görüşleriniz benim için çok çok önemli çünkü bu geri dönüşü olmayacak bir karar.

Sadece görüş istiyorum eleştirilerede açığım hakaret boyutuna ulaşmadığı sürece.
Destekliyorum
Desteklemiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Cinsiyetimi Değiştirmek İstiyorum Ne Düşünüyorsunuz?
Cevapla