Birilerinin açığını aramak yerine kaçımız kendimizi düzeltmeyi denedi bir düşünelim mi?


Birilerinin açığını aramak yerine kaçımız kendimizi düzeltmeyi denedi bir düşünelim mi?

Hep birbirimize düşman olduk sürekli hakaretler gırla
birinin digerine tahammüllü kalmadı
aman birisi hata yapsın ben onu ortaya çıkartayım derdine düştük..

peki biz neden herkesin hatasını aramak yerine dönüp kendimize bakmıyoruz
birlikte düşünelim
Birilerinin açığını aramak yerine kaçımız kendimizi düzeltmeyi denedi bir düşünelim mi?
Cevapla