
Hep birbirimize düşman olduk sürekli hakaretler gırla
birinin digerine tahammüllü kalmadı
aman birisi hata yapsın ben onu ortaya çıkartayım derdine düştük..
peki biz neden herkesin hatasını aramak yerine dönüp kendimize bakmıyoruz
birlikte düşünelim

Kimsenin açığını aramadım.
Ne de açıklarını görüp tavsiye vermedim.
Çünkü ne ben mükemmelim ne de karşımdaki.
Herkes karşındaki insanda gördüğü yanlışı kendinde düzeltse, hiçbir sorun kalmayacak halbuki..
Eğer sen, kusursuz olsaydın; Başkalarının kusurlarını bulup çıkarmaya bu kadar meraklı olmazdın.. der şair..
bir yerde okumustum, eger birini kötülüyorsan o kisi gercekten mi kötü yoksa senin eksikligimi var diyordu.
Ayni sekil yine bide, insanlar kendi derdini unutmak icin baskalarin derdini deserlermis...
İnsanoğlu kendinden başka her şeyi arayan bir varlık mutluluğu arar ama kendinde aramayı akıl edemez Kendimize bakmayı bilsek daha iyi olurdu
Cevap
0Cevap
Ben kendimle bogusmaktan baskasina bakacak vakit bulamadim..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar