İnsan doğasındaki en büyük sorun nedir?
İnsan doğasıyla ilgili bir şeyi değiştirebilseydin bu ne olurdu?
İnsan doğasıyla ilgili bir şeyi değiştirebilseydin bu ne olurdu?
Tabi ki de var, insanlar olarak aslında çok bencil canlılarız ve empati yapamıyor kimseye karşı, bunu düzeltmemiz gerekiyor, yani insanların kişisel seçimlerine ya da insanlara saygı duymamız gerekiyor. empati yapmamız gerekiyor. ama insanlar maalesef birbirlerini tanımadan yargılayabiliyorlar. bu yüzden de kalp kırabiliyorlar. bu yüzden de iyi ve nazik olmalıyız insanlara karşı, kibar olmalıyız. bunun dışında kendimizi sürekli geliştirmeliyiz. ve kendimize güvenmeliyiz ve hoşgörülü olmalıyız. insanlar maalesef çok düşüncesiz davranıyor artık.
Cevap
3Cevap
@aleynaderenoglu ve @KadınDiyorKi düşündüğüm iki cevabı vermiş. Tebrik ediyor ve onlara katılıyorum. 👍
Bu ikisi şeyi silebilseydik, sanırım sorunların çoğu kendiliğinden çözülmüş olurdu.
Çekememezlik sürekli bi yarış içerisinde olmamız 😏
merhametsizlik
Bencil olmak.
açgözlülük
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?