• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Sizce eşinizin ailesine anne ve baba demek doğru mu?

Alduino
Alduino Takip Et
Master Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Sizce eşinizin ailesine anne ve baba demek doğru mu? Siz eşinizin demesin istermisiniz.

.
Güncellemeler
+1 yıl
Bonus : https://www.youtube.com/watch?v=krJGpF0_TrQ
Sizce eşinizin ailesine anne ve baba demek doğru mu?
Cevapla
Babalık Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • selin1109
    selin1109 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 46%
    +1 yıl

    Bir kere eşinin annesine kayınvalide iste veya babaya kayinbaba denir ya hani. Kayın eski Türklerden kalma biseymis. Ve degerliymis bizim icin. Hani sebebi daha dogrusu manasi babam kadar basimin ustunde yerin var. Annem kadar basimin tacisin. Incir agaci mesela Sevilmez. Ocagima incir agaci diktin derler ya. Incir agacinin kökleri yuzeye yayilirmis. Evlerinin yakinlarina dikilmezmis. Evi yerinden oynatirmis kökleri. Konumuza dönelim bencee denilmeli. Baba anne hani sonucta o eve sen gelin veya damat gidiyosun tamam el cocugusun ama o ailenin seni kendi icinden biriymis gibi gormesi var. Hayatlarina yeni biri giriyo falan. Denilmesi daha munasip bence :))

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Bulutlariyikivarlar
    Bulutlariyikivarlar Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Onlara anne baba dersek eşimle ben de kardeşsayılıyoruz o zaman. Bana çok saçma geliyor

    37
    14 Yorumla
    • Alduino
      Alduino
      +1 yıl

      https://pbs.twimg.com/media/CCn1ycKVEAALCEI.jpg

      ...

      Yorumla
    • Bulutlariyikivarlar
      Bulutlariyikivarlar
      +1 yıl

      Ahahah çok teşekkürler :D

      Yorumla
    • sartminefesalmak
      sartminefesalmak
      +1 yıl

      ee ne diyceksin o zaman bu mantıkla gidince abla desen kardeş teyze desen kuzen oluyorsunuz :D

      Yorumla
    • first_class_aviator
      first_class_aviator
      +1 yıl

      ve beyin spor arabasına binerek ortamı süratle terkeder

      Yorumla
    • KAZASKER89
      KAZASKER89
      +1 yıl

      Mantık nasıl çalışıyor ben çözemedim valla :)

      Yorumla
    • Bulutlariyikivarlar
      Bulutlariyikivarlar
      +1 yıl

      @KAZASKER89 gayet mantıklı. Sende yoksa demek ki

      Yorumla
    • KAZASKER89
      KAZASKER89
      +1 yıl

      Sendeki mantıktan olacaksa olmasın kardeşim

      Yorumla
    • Bulutlariyikivarlar
      Bulutlariyikivarlar
      +1 yıl

      @KAZASKER89 tamam canım

      Yorumla
    • vezırgambıtı
      vezırgambıtı
      +1 yıl

      Ha ha beyin terk 😀

      Yorumla
    • dumencihaydar
      dumencihaydar
      +1 yıl

      Anne baba akraba evliliği sanırım..

      Yorumla
    • Bulutlariyikivarlar
      Bulutlariyikivarlar
      +1 yıl

      @dumencihaydar düzgün konuş

      Yorumla
    • dumencihaydar
      dumencihaydar
      +1 yıl

      Gayet düz mantık..

      Yorumla
    • Bulutlariyikivarlar
      Bulutlariyikivarlar
      +1 yıl

      @dumencihaydar sana ne benim mantığımdan. şakasına yazdığım bişey ama sana nee

      Yorumla
    • dumencihaydar
      dumencihaydar
      +1 yıl

      şakayı birtek senmi yapabiliyrsun?

      Yorumla
  • greeneyes
    greeneyes Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 47%
    +1 yıl

    doğru.. sıze es hazırlayıp buyutmus ebeveyn onlar.. en sevdıgınızın en sevdıklerı.. dılınız kopmaz zamanla alısırsınızda.. haa sevmeyebılırsınız ama evlılık oylesıne cıddı bır ıstırkı kopegın olmasada sahıbının hatrı var dersınız.. demek zorundasınız! esınızle mutluluğun yolu onun sevdıklerıyle aranızın ıyı olmasından geçer..

    6
    0 Yorumla
  • Erkek_Barbie
    Erkek_Barbie Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Hayatta demem şahsen

    15
    5 Yorumla
    • -Heisenberg36
      -Heisenberg36
      +1 yıl

      Ahahhaha herkes eksilemis

      Yorumla
    • Yookdahaneler
      Yookdahaneler
      +1 yıl

      Eminim nickinden dolayi eksilendi :)

      Yorumla
    • Erkek_Barbie
      Erkek_Barbie
      +1 yıl

      @Yookdahaneler nickimde ne var

      Yorumla
    • krogenc
      krogenc
      +1 yıl

      Ne yokki o nickinde :D

      Yorumla
    • Yookdahaneler
      Yookdahaneler
      +1 yıl

      He valla :)

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

275

Cevap

144

Cevap

  • marieebonnas
    marieebonnas Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 76%
    +1 yıl

    yanii kısmen doğru bence tamam hani bazen anne babalr diyor bizz okadar büyütelim sonra sırf bir kız veya bir erkek için onun anne babasını annesi babası edinsin iyide szin gelininiz veya damatınızda size diyor yani fazla sorun yok ki anne baba demesi onlara olan saygıdandır zaten hepimiz için ailemizin yeri elbet farklıdır ne kadar onlara anne baba desek de gerçek ailemiz yerini tutamayacağı ap acıktır yani bu saygıdan kullanılan bir şeydir ve kullanılması gerekir bence yani güzel bişeyy...

    1
    0 Yorumla
  • Pujer
    Pujer Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Doğru veya yanlış olduğunu düşünmüyorum fakat açıkçası biraz komik buluyorum... Gerçi biz de insanlara abla, abi, kardeşim, teyze, amca, dede falan diyoruz yani. O yüzden o kadar da saçma gelmiyor bana.
    Ben olsam eşimin anne ve babasına "anne" ve "baba" der miydim acaba diye düşünüyorum. İlk başta "Kesinlikle hayır!" dedim, sonra düşündüm ki adlarıyla hitap etmek biraz garip kaçabilir... Sanırım onların tercihine ve ne kadar yakın olduğumuza bağlı. Eşim için de aynısı geçerli olur galiba.

    1
    0 Yorumla
  • Untouc
    Untouc Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 36%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Herkese teyze amca deniliyor ve bence evlendiğin kişinin aileside senin için özel olmalı onlar olmasa onunla evlenemezdin mesela bu yüzden diğerlerinden ayirmak için en ideal iki hitap şeklidir, bence de denilmeli.

    5
    2 Yorumla
    • Sakaryalim
      Sakaryalim
      +1 yıl

      Aklın yolu bir! :)

      Yorumla
    • Untouc
      Untouc
      +1 yıl

      dimi ;)

      Yorumla
  • CirkinlerKralicesi
    CirkinlerKralicesi Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 37%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 768 cevap paylaştı.

    Dememem için bir sebep? Amca mı desin babama, abla şş hoop nabıyon mu desin yani anneme anlamadım? Hemşo mu desin, yeğen mi desin, topraam mı desin ne desin?

    1
    1 Yorumla
    • Alduino
      Alduino
      +1 yıl

      Mahmut desin

      Yorumla
  • IsTAnBLu
    IsTAnBLu Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    evli değilim ama insan sevdiğinin annesine babasına nasıl hürmet etmez?
    ben yaparım çünkü şu ana kadar onu büyüten anası babası ben değilimki;
    ben sonradan hayatlarına giriyorum ve bu mesafe gelin kaynana gibi değil
    anne kız gibi olmalı
    kesinlikle ben böyle düşünüyorum

    3
    0 Yorumla
  • bonjourrr
    bonjourrr Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 33%
    +1 yıl

    Neresi yanlış? Ben derim anne de baba da hatta amca hala kime ne diye hitap ediyosa o şekil ederim

    3
    2 Yorumla
    • Alduino
      Alduino
      +1 yıl

      33.media.tumblr.com/.../...ix931L1rog5d1o1_500.gif
      ...

      Yorumla
    • bonjourrr
      bonjourrr
      +1 yıl

      Bence senin onu kullanmaya daha çok ihtiyacın var

      Yorumla
  • Adrian-35
    Adrian-35 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 35%
    +1 yıl

    Örfümüzde saygı vardır
    Erkeğe, eşinin annesi ve babası, kendi annesi ve babası ile birdir. Dolayısıyla erkek, kendi anne ve babasına gösterdiği saygı, hürmet, şefkat ve muhabbeti, eşinin anne ve babasına da göstermelidir.
    Hanımlar da eşlerinin anne ve babaları için, aynı yükümlülüğü taşımaktadırlar.

    1
    0 Yorumla
  • foreveres
    foreveres Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 33%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 424 cevap paylaştı.

    kesinlikle doğru bence, eşiminde anne baba demesini isterim ama erkek arkadaşımla annem arasında 12 yaş var, gelde anne de. annem 42 erkek arkadaşım 30. onun için anne demek zor olacak. bu nedenle ısrar etmem. anne diyemiyorsa valide desin. ama teyze abla falan demesin.

    0
    0 Yorumla
  • Puanten
    Puanten Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 37%
    +1 yıl

    evet. çünkü bir oluyorsun biriyle evlendiğinde. Onun anne babası seninde anne baban oluyor. Daha duygusal bakarsak, sevdiğim adamı doğuran kadını yerim ben ya, iyiki doğurmuş, ayaklarını bile yıkarım. Yaşlansın bakmazsam şerefsizim altını alırım. Anne iç zor demek hiç gelmez :D

    0
    0 Yorumla
  • şakacıktan
    şakacıktan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 40%
    +1 yıl

    Evlendiğim kişiyle hayatımızı birleştiriyoruz herşeyimiz ortak oluyo senin benim diye bir ayrım olmuyo bu dine göre de kanunlara göre de akla göre de mantığa göre de kalbe göre de böyledir ve tabii ki doğrudur. Benim annem babam onun da annesi babasıdır. Benim hayatım onun da hayatıdır.

    0
    0 Yorumla
  • sulugöz123
    sulugöz123 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 65%
    +1 yıl

    ben denmeli diye düşünüyorum tabi bir yerde karşılıklıda sonuçta o demediği zaman senin demende tuhaf olur ama sonuçta onlarda artık senin ailen gibi oluyor ki düşünsene sevdiğin insanı büyüyüp yetiştiren kişi sende eşini seviyorsan ona değer vermen gerekir

    0
    0 Yorumla
  • Derbeder41
    Derbeder41 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 35%
    +1 yıl

    Denen gerektiği için değil öyle gördüğün için demelisin şahsen ben kayinvaldeme anne diyorum anne gibi yaklasabiliyo ama kayinpederimr baba demiyorum bir babaligini görmediğim için yapmacikliga gerek yok neyseniz o olun ne istiyosaniz onu diyin

    1
    0 Yorumla
  • yinebengeldim
    yinebengeldim Takip Et
    Bilge Yaş: 37
    +1 yıl

    Eşinin annesi babası senin de annen baban sayılır. Direk anne baba diye hitap etmek biraz tuhaf geliyorsa. Ayşe anne Hasan baba falan gibi isimle beraber de kullanılabilir. Hanım / Bey mi diyecek yoksa Amca/ Teyze mi? Evlendiğinizde karar verirsiniz. Düşünmeyin şimdiden

    0
    0 Yorumla
  • Tırnagıkırılankız
    Tırnagıkırılankız Takip Et
    Xper 6 Yaş: 109 , eic 34%
    +1 yıl

    Bir tane anne babam var nişanlimin ailesine teyze amca derdim elin adamina kadinina ne alaka anne baba dilim varmiyor bir kere herkes kendininkine desin canim

    4
    0 Yorumla
  • lRememberl
    lRememberl Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ne bileyim şimdi anne baba demek sonuçta onların kızı ile evlisin eşini kaybetsen o aile ile alakan kalmaz yani mecburiyet gibi birşey ama tabi saygısızlık ya da samimiyetten bahsetmiyorum o durumda aile gibi ama aradaki sizi bir tutan tek şey eşin eşin olmazsa bir bağ olmaz

    0
    0 Yorumla
  • BuOlsa
    BuOlsa Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 34%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    Saygidan ileriye geliyor. Yani esininde herkesden farkli oldugu icin aileside farkli olmali. En modern usülü Ayse-Anne Fatih-Baba diye... Geciyor. Gelinde Damata öyle diyorlar...

    1
    0 Yorumla
  • IıITARIKıI
    IıITARIKıI Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41
    +1 yıl

    denmeli.. bunuda söyle düşünmeli sen eşinin anne babasinin bir evladi gibisin artik.. eşinde kardeşin dii... l ikiniz bir birkişi gibi sen ya da o yok siz varsiniz sizde iki tarafında tek evladi gibisinizikiniz birleşip anca bir adam oldunuz yani:D umarim anlatabildim:D

    0
    0 Yorumla
  • SibelErdem
    SibelErdem Takip Et
    Master Yaş: 54 , eic 78%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 999 cevap paylaştı.

    Şöyle daha iyi aslında örnek veriyorum Ayşe Anne, Ali Baba gibi söylenebilir :) böylelikle hiçbir tarafta kırılmamış olur :) :)

    2
    0 Yorumla
  • Dajsy
    Dajsy Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 50%
    +1 yıl

    benim için önemli değilde, dünyanın her yerinde hemen hemen böyledir ve anne baba bunu bekler. üzmemek lazım onları.

    2
    0 Yorumla
  • StormShadow27
    StormShadow27 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 44%
    +1 yıl

    Doştum Şöyle düşün onlar sana canlarını veriyo. Yıllardır gülüşüne sesine alıştıkları kızlarını veriyo 2 kelimeyi onlara çok görmemek lazım bence.

    2
    0 Yorumla
  • sensiz_asla
    sensiz_asla Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl

    doğru tabiki benim sevdiğim adamın ailesi sonuçta benimde ailem annem babam olur

    6
    0 Yorumla
  • Luna25
    Luna25 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35 , eic 51%
    +1 yıl

    Anne Baba demeyenler ne demeyi düşünüyor acaba. Böyle şeyleri sorgulaya sorgulaya ne aile olmayı başarabiliyorsunuz ne de kültürel değerlerinizi yaşatmayı.

    3
    0 Yorumla
  • Gökkutbu
    Gökkutbu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42 , eic 65%
    +1 yıl

    İçinden ne demek geliyorsa onu diyin isimleriyede hitap etmek ayıp etmek değildir bence bilmemele teyze veya abla / bilmemle abi tarzı

    1
    0 Yorumla
  • Nurayaz
    Nurayaz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 65%
    +1 yıl

    Ben de tam anne baba diyemiyorum. Esimin annesinin adiyla mesala Xanne , Xbaba diyorum :/ icimden gelmiyor napiyim...

    1
    0 Yorumla
  • westernclup
    westernclup Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 37%
    +1 yıl

    Doğru tabi ne diyecen abi, amca- hala, teyzemi? Hem saygı adına hem bunun dışında başka birşey demek mantıklı gelmiyor..

    1
    0 Yorumla
  • -Lana-
    -Lana- Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 52%
    +1 yıl

    Yani kendi anne babam gibi olmaz söylerken de garip gelir ama napalım atalarımız böyle uygun görmüş :D

    1
    0 Yorumla
  • gargamelone
    gargamelone Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    babasına amca de, annesinede teyze
    ya da
    babasına beybabacım de, annesinede anacım de
    ya da
    babasına kayınpeder bey de , annesine de kayınvalideciğim de

    isim kullanmak istemiyorsan pişt şişt heyo gibi şeylerde diyebilirsin

    1
    0 Yorumla
  • sartminefesalmak
    sartminefesalmak Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30 , eic 37%
    +1 yıl

    kesinlikle. bu bence eşinle olan bağları daha güçlü yapar

    2
    0 Yorumla
  • ozgetuana
    ozgetuana Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    hayır herkesin 1 tane anne ve babası var eşimin annesi ve babasına dediğimde bu dil ucundan yapmacık olacağı için demem.

    2
    0 Yorumla
  • __alice__
    __alice__ Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Eğer gerçekten anne baba demeye layık iseler derim ve eşimin de demesini isterim. Çünkü benim ailemin layık olduğuna inanıyorum.

    1
    0 Yorumla
  • ShadowPars
    ShadowPars Takip Et
    Bilge Yaş: 29
    +1 yıl

    Kişiye göre değişkenlik gösterir. bazıları çekinir diyemez bazıları demek istemez
    bazıları da cok rahat der :D

    1
    0 Yorumla
  • Hanare
    Hanare Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43 , eic 50%
    +1 yıl

    Sanirim bu kulture dayanan bir konu. Turk kulturunde anne-baba demek cok garip degil. Yurtdisinda yasiyorum ben ve buranin kulturu daha farkli, mesela ben partnerimin anne ve babasina ismiyle hitap ediyorum.

    1
    0 Yorumla
  • nurselnursel
    nurselnursel Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40
    +1 yıl

    Bence hakediyorlarsa denmeli. Hele bazi kayinvalide ve kayinpederler varki insana kendi ailesinden daha yakin. Neden denmesinki.

    4
    0 Yorumla
  • yrenn
    yrenn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    sevdiğin adamı senin için yetiştirmiş olyo resmen esinlede bir olduğunuza göre demelisin bence..

    3
    0 Yorumla
  • Revsennn
    Revsennn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Doğru olmayan ne? tabi ki diyecek o artık aileden biri.

    2
    0 Yorumla
  • AbisininBallisi2
    AbisininBallisi2 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 49%
    +1 yıl

    Yani benim bir annem birde babam var Allah yokluklarını göstermesin ve şahsen demem ben.

    1
    0 Yorumla
  • BuCokHojtir
    BuCokHojtir Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Beni gercekden öz kizlarindan ayri tutmuyorlarsa derm anne baba. Ama ayri tutarlarsa el kizi gibi davranirlarsa efendm diye seslenirim.

    1
    0 Yorumla
  • usagitsukino
    usagitsukino Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34 , eic 31%
    +1 yıl

    Annelik babalık yaptıysa denebilir. Onun dışında doğru bakmıyorum.

    1
    0 Yorumla
  • dlberr
    dlberr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 49%
    +1 yıl

    sacma ama gelenek gibi gelmiş ve oturmus demezsen eleştirileri üzerine şimşek gibi çekiyosun

    1
    0 Yorumla
  • SeynSeynn
    SeynSeynn Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 32%
    +1 yıl

    Ben babasız büyüyen bir çocuğum. Ve elbet birine baba demeyi sırtımı güvenli bir yere yaslamayı isterim ve seve seve derim. Annesi benim annem babası benim babam. Bitmiştir.

    1
    0 Yorumla
  • minnikburun
    minnikburun Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 36%
    +1 yıl

    kesinlikle demesini isterdim sen o insanla bütün oluyorsun artık tabii ki demesi lazım..

    1
    0 Yorumla
  • нейтральны
    нейтральны Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl

    dinen kayın anne ve kayın baba yani sen eşimden üzere benim babamsın /annemsin asıl babamın/annenin yerini tutmaz ama sana emanet edilmiştir. Haklarına sahip çıkacaksın. denir. Bunu imamlarada sorabilirsiniz

    0
    0 Yorumla
  • sudesoruyor
    sudesoruyor Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 41%
    +1 yıl

    Ben derim garibime gitmez. Onlarda beni kızları gelinleri olarak benimserlerse tabi

    1
    0 Yorumla
  • no_future
    no_future Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 43%
    +1 yıl

    niye cinslik yapıyorsunuz karşim siz. ne diyelim başka

    4
    0 Yorumla
  • barraquda
    barraquda Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 58%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Örfumuz böyle.. paşa paşa diyeceksiniz.. İstediğiniz kadar hayatta demem deyin.

    2
    2 Yorumla
    • Alduino
      Alduino
      +1 yıl

      Hangi örfde varmış. ?

      Yorumla
    • barraquda
      barraquda
      +1 yıl

      Amerika da yaşamıyoruz :)

      Yorumla
  • deneze
    deneze Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 38%
    +1 yıl

    saçmalık ne o benim anneme anne desin ne de ben onun annesine. Anneme ihanet ediyormusum gibi geliyor.

    2
    0 Yorumla
  • BestFckr
    BestFckr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    asıl demezsen doğru olmaz... ne diyecen kardeşim...

    1
    0 Yorumla
  • esesfsvs
    esesfsvs Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Tam emin değilim ama kanunen boşandıktan sonra eşinin anne ya da babasıyla evlenmen yasak oluyor onun bir nevi evladı oluyorsun.

    1
    0 Yorumla
  • Sakaryalim
    Sakaryalim Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 38%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı.

    Eşimin saygı duyması gerektiği insanlar olan ailesine bende saygı duymak zorundayım.
    Dolayısıyla eşim için annesine ve babasına hitaplarım kendi nasılsa öyle olmalıdır...

    0
    0 Yorumla
  • Melissakrtt
    Melissakrtt Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 42%
    +1 yıl

    Yani evlenince biz bir bütün oluyoruz artık ikimiz tek oluyoruz. Sen ben değil biz. Onun annesi babası benim sayılır. Benimkiler de onun. Derdim yani.

    0
    0 Yorumla
  • gökyüzüiyidiriyi
    gökyüzüiyidiriyi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    +1 yıl

    İçinden geliyorsa demek daha iyi. Zorla olunca aşırı belli oluyor. Ağızdan çıkışı bile anlaşılıyor. İçinden gelmiyorsa isminin yanına anne eklersen uygun olur diye düşünüyorum bilmiyorum. Teyze-Hanım vs demekte hoş olmaz.

    0
    0 Yorumla
  • Cayeguruganeşa
    Cayeguruganeşa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 52%
    +1 yıl

    Anne baba dersin de annecim babacim demiyolar mi nasik bir samimiyetsizlik
    Kendi anneme annecim demiyom kayinvalidemede duz anne der gecerim
    Ayrica saygi anne baba demekle olmuyorrrrr

    0
    0 Yorumla
  • burcuuu08
    burcuuu08 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 40%
    +1 yıl

    Herkesin zaten kendi anne ve babası var o yüzden karşı tarafın ailesine anne baban demek pek doğru gelmiyor ama öyle demeyince direk saygısızlık gibi görünüyor.

    1
    0 Yorumla
  • Roxette
    Roxette Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 42%
    +1 yıl

    Ben derim ama direk anne diye değil isminin sonuna anne kelimesini getiririm. Sonuçta benim annem gibi benim babam gibi olamaz ama onların beklentisini de tamamen karşılıksız bırakmak hoş değil bence

    0
    0 Yorumla
  • kelebekis
    kelebekis Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    +1 yıl

    Doğrudan ziyade sevdiğin kadın veya erkeğin ailesine içine girilen durum ve koşul gereği gereken saygı ve özeni göstermektir bence bu. Çokta güzel bir sıfattır bence ama herkes için aynı değerde değil bunuda tamamen taraflar belirliyor.

    0
    0 Yorumla
  • bocukunocukuyum
    bocukunocukuyum Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bence doğru ve güzel bir şey. Karşılıklı samimiyeti arttırır sonuçta aile oluyorsun artk

    1
    0 Yorumla
  • hellbreiker
    hellbreiker Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 71%
    +1 yıl

    Tabikide Diyenler Çok Ama Ben Annemden Babamdan Başka Kimseye Hitap Etmem Öyle Edemem. Kişiden Kişiye Farklılık Gösterir Benim 1 Annem 1 Babam Vardır.

    1
    0 Yorumla
  • Hkdç2013
    Hkdç2013 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bence denmeli. Samimiyet belirtisi annen baban sana nasıl yakınsa onlarda öyle olacaklar. Kimse gerçek annenin yerine koy demiyo ama o da sevdiğin adamın annesi sonuçta samiyet önemli

    0
    0 Yorumla
  • duydunuzilinsesini
    duydunuzilinsesini Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    kayınvalideme anne demedim diye 1 ay benle konuşmadı, şimdi isminin sonuna anne ekleyip söylüyorum, ulan sanki kocam kardeşimmiş gibi his oluşturuyor, ne diye denir ki :/

    0
    0 Yorumla
  • çikolatacı_-
    çikolatacı_- Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Bence hiç iyi bişey değil rahatsız edici bir durum.

    2
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (359)
Devamını Gör(404)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Sizce eşinizin ailesine anne ve baba demek doğru mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Eşinin anne ve babasına anne/baba diye hitap etmek doğru mu? 163 cevap verildi
Kendi ailenizin yanında eşinizin ailesine anne baba diyebilir misiniz? 47 cevap verildi
Eşler birbirinin anne babasına anne baba demeli mi? 60 cevap verildi
Evlenince eşinizin anne-babasına sizde anne-baba der misiniz? 8 cevap verildi
İlişkinize ailenizin karışması doğru mu? 10 cevap verildi
Eşinizin ebeveynlerine anne /baba der misiniz? 18 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nohut dürüm sever misiniz?
  • Sevgilin için dinini değiştirir misin?
  • İlişkilerde hangisi daha çekici, ne istediğini bilen kadın mı yoksa beklemeyi bilen kadın mı?
  • Renklerle aranız nasıl?
  • Nefret bir renk olsaydı hangi renk olurdu?
  • En son ne zaman birine gerçekten bir şeyler hissettin?
  • Hangi konu seni asla üzemez?
  • Bir kadının vücudu gerçekten bu kadar kusursuz olabilir mi?
  • Sizin de arkadaşlarınız böyle gereksiz dertleri var mı?
  • Adını kalbine yaz beni unutma demek istediğiniz birisi var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨