İnsanlarla iletişim kurmakta zorlanıyorum, sizce neden böyle?

Nerede hata yapıyorum acaba? :/ İnternet üzerinden insanlarla konuştuğumda çok rahat, güzel, akıcı bir dille düşüncelerimi aktarabiliyorum ama yüzyüzeyken bunu yapamıyorum, tıkanıp kalıyorum arkadaşlar, sizce neden böyle? Önceden çok utangaç biriydim ve hâlâ üzerimde az da olsa etkileri var. Bu noktada yapmam gereken nedir? Bu durumu nasıl aşabilirim?
İnsanlarla iletişim kurmakta zorlanıyorum, sizce neden böyle?
Cevapla