İnsanlarla iletişim kurmakta zorlanıyorum?

İnternet üzerinden rahat sohbet muhabet edebiliyorum insanlarla ama yüzyüzeyken bunu yapamıyorum mesela doktara giderken kendimi doğru düzgün ifade edemiyorum Küçüklüğümden beri utangaç birisiydim hala öyleyim ve arkadaş ortamım hiç yok nasıl insanlarla iletişim kurabilirim?
İnsanlarla iletişim kurmakta zorlanıyorum?
Cevapla