İnsanlarla iletişim kurarken çok zorlanıyorum?

Merhaba arkadaşlar sorum çok basit. Güzel kızım, başarılıyım (fen lisesindeyim), ailemle aram iyi fakat diğer insanlarla sohbet ederken çok zorlanıyorum. Asil sıkıntı arkadaş bulmak değil devam ettirmek benim için. Konuşacak konu bulamıyorum, bir yerden sonra tıkanıyorum ve saçmalamaya başlıyorum. Bu sorunu nasıl çözerim? Acaba hocaların verdiği kitaplar haricinde okumamamdan mi kaynaklanıyor bu?
Güncellemeler
+1 yıl
Hadi ama ya nasılım sorusu atsam hepiniz yazacaksınız bir şeyler bu tip bir soru olunca neden cevap gelmiyor?
İnsanlarla iletişim kurarken çok zorlanıyorum?
Cevapla