İnsanlarla iletişim kurmakta neden zorlanıyorum?

Merhaba normalde konuskan biriyim oyle cok utngac biride degilim ancak ornek veriyorum resturamda garson muhabet actiginda benle konustugunda gulup geciyorum cevap veremiyorum veya sacmaliyorum , veya ornek yillardir komsularimla merhaba merhaba sadece veya hep gitigim berberlede ayni sekilde. Kimseyle samimiyet kuramama saçlamalama var bunu asmanin yolu yokmu

İnsanlarla iletişim kurmakta neden zorlanıyorum?
Cevapla