İnsanlarla iletişimim iyi değil sanırım neden dislaniyor olabilirim?

Kimse beni sevmiyor değer görmüyorum dislaniyorum hep sebebi goruntum olabilir mi 27 yaşindayim hala bunu duzeltebilmis değilim ısınıp ısınıp önüme geliyor bu durum neden ben arkadaş çevresi yapamıyorum gerçekten gorunumle alakası var mı

İnsanlarla iletişimim iyi değil sanırım neden dislaniyor olabilirim?
Cevapla