Bu aralar insanlarla iletişimim çok zayıf, sizce sorun ne olabilir?

Mesela bir şeyler anlatıyor, konuşmak istiyorum, ama bir şeyler oluyor ve aman kim anlatacak şimdi bunu deyip kestirip geçiriyorum. Tartışmalara hiç girmek gelmiyor içimden.
Bu aralar insanlarla iletişimim çok zayıf, sizce sorun ne olabilir?
Cevapla