"Ben onu çok iyi tanıyorum" dememek lazım... Çünki her insan biraz nankördür.. Ya sizce?

hayatın bana öretiği bir şey varsa o da 'ben onu çok iyi tanıyoru' dememek gerektiği, çünki her insan biraz yanıltır.. her insan biraz nankördür!!
"Ben onu çok iyi tanıyorum" dememek lazım... Çünki her insan biraz nankördür.. Ya sizce?
Cevapla