İlkini ben söyleyeyim: başarısızlık
İyi mesleklerdeki kadınları görünce ağlarlar, kadından şu olmaz bu olmaz diye😂 barajı olan bölümler hepsi çünkü parayla gidemeyecekler
İlkini ben söyleyeyim: başarısızlık
İyi mesleklerdeki kadınları görünce ağlarlar, kadından şu olmaz bu olmaz diye😂 barajı olan bölümler hepsi çünkü parayla gidemeyecekler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Erkekler çok çabalayıp elde edemediğinde düşmanlık boyutunda duyguları olabilir ama temelden kadın düşmanlığı yoktur.
Var bazılarında ailesel vs
Temelde bütün erkekler kadınlara düşkündür, düşman değildir.
herkesin anası bacısı var kadın... başarılıysa süper eferin.. yok tembel hırçın egoistse yazık kimse sevmez
Ailesine bile yapanlar var hiç duymuyor musun :(
yazık ne deyim...
İktidarsız olmaları olabilir mi?