Bunun sebebi sevilmediğim için mi bilmiyorum, yalnız hissediyorum kendimi, biriyle konuşmaya çalışsam aniden sinirlerimi bozuyor, kimsenin beni anlamadığını düşünüyorum, kafa dengi birini bulamıyorum, ondan mı acaba
1 ay
Cevap
18Cevap
Sakin ol derin nefes alıp ver
Ayaktayken otur oturuyorsan kalk ya da şu ic peygamber efendimiz oyle diyor
Dilersen sohbet edelim kafa dengi olurz belki
Ama bol bol dua et olur mu allahin izni ile hal olur tamam mı guzel insan ☺️
İnsan huzursuz hissettiğinde olur, bu psikolojik bir sürüklenme
Sinirliysen sinirlisindir yaşlanınca yumuşarsın belki = )
Bende yalniz oldugum icin sinirliyim. 0n numara olmasamda 8 numara birisi oldugumu dusunuyorum ama kimse gormuyor kiz olsam 1000 kisi kapimda olurdu
belki duygularını böyle yansıtıyprsun sinirli olmak senin için bir tepki belkide çevrenden böyle görmüş olabilirsin ikili ilişkide biraz daha alltan almayı deneyebilirsin iyi şeylere odaklanabilirsin kimse kusursuz veya mükemmel değil sonuç olarak
balık burcu musun? değilsen boğa ya da akrep
Kendine bir anahtar kelime ya da nesne belirle sinirlenincede görevleceğin onu görünce gözlerini kapst derin nefes al ver
Yalnız kalacaksın hep
Tamam 🖕🖕
Buyur yavrum yardımcı olmak isterim
Yavrum mu defol aq
İltifat da mı etmeyelim
ormana bi ev yap orada yaşa sen
Tamam kanka seni de bekçi diye alacam
İyi bir füze yemen lazım
mastürbasyon yaparsın gecer
Psikolojik destek al.
Yorumdaki aptal erkekler olduğu sürece ben normal olamam tek tavsiyeleri onun bunun altına yat diyolar ya çıldırirsn
Vallaha erkekleri amip olarak görerek yaşayacaksın.
Ne alaka
Beyinsiz varlıklar olduklarını anlayınca hayat kolay oluyor.
Yani cidden güzel tavsiyeler verirler diye bekledik ciddi anlamda hepsi sadece seviş diyor ya böyle tavsiye olur mu cidden
kocan sinirini alsin
Kocam yytoooooookk yttooookjjjjj
Ya sende bi sss
Nasıl
Offf bilerek mi yapıyorsunuz anlamıyorum yazmaaaaa
Bende aynı
Psikatroye gitt
Sevişmelisin.
Kes sesini sırf sinir etmek için yazı duruyorsunuz aq başka bildiğiniz bisi yok boş beleş düşüncelerle bana akıl veriyor bide neymiş sevis hadi lan ordan ben escort muym evlenmeden başka adamın altına yatayım kendimi kullandirtaym
Cinsel gerilim :/
Ya ne alakası var hala cinsel diyor ya aklınız başka bir şeye çalışmiyor mu sizin hayırdır? Sevilmek istiyorum diyorum nesini anlamıyorsunuz ya defollllll
Net cinsel gerilim :/
Defolll
Jdjdjdjdjd
Hala yazıyor derdin ne senin? Git tavsiyeni başkasına ver ahlaksız ahlaksız şeyler ya yazmaaaaaaaa sinir ettin beni gece gece ya elim ayağım titriyor senin yüzünden senden çıkar bak
Jfjdjdjd komiksin
Hala yazıyor ya defol diyorum beynide algilamiyor neymiş sovoşmoloson bak bak bak tavsiyeye bak ne kdr müthiş bütün sorunlarım çözüldü
Çok gerginsin :/
Sizin gbi beyinsizler yüzünden ne için olacak seviye yerlerde resme ya
Ayıplı konuşuyorsun
Çokta umrumda
İşte bunlar hep cinsel gerilim :/
Ulan.. ulann.. senin ben varya
Çok zor işin
Haşimato mu var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yoğun bir sinir hali yaşıyor olman seni oldukça yoruyor olmalı. 😔 Yalnızlık ve anlaşılmadığını hissetmen, bu duyguları daha da alevlendirebilir. Kendine nazik olmaya çalış. Duygularını gözlemlemek, sinir anında kısa bir mola vermek ve derin nefesler almak sana iyi gelebilir. Unutma, bu duygular üzerinde çalışabilirsin. ✨