Çok sinirli biriyim herkese her şeye sinirleniyorum nasıl yatışırım?

Bunun sebebi sevilmediğim için mi bilmiyorum, yalnız hissediyorum kendimi, biriyle konuşmaya çalışsam aniden sinirlerimi bozuyor, kimsenin beni anlamadığını düşünüyorum, kafa dengi birini bulamıyorum, ondan mı acaba
Çok sinirli biriyim herkese her şeye sinirleniyorum nasıl yatışırım?
Cevapla