İnsanlar neden küçük de olsa bir şey başaranları küçümseyip alay ediyor?

Arkadaşlar detay vermek istemiyorum ama bir konuda küçük de olsa bir başlangıç yaptım, tebrik de aldım ama çoğu kişi alay etti, bu mu, bunu herkes yapar, devamı gelmediği sürece anlamı yok, kıyamam hayalleri büyük… benzeri yorumlar aldım. Neden böyle diyorlar sizce

İnsanlar neden küçük de olsa bir şey başaranları küçümseyip alay ediyor?
Cevapla