Bir tanıdığım var; kendisiyle aşağı yukarı aynı mal varlığına sahibiz. Amacım mal varlığımdan bahsetmek değil, sadece bir örnek vermek istiyorum.
Bu arkadaş, kendisini sürekli diğerlerinden üstün görür ve özellikle karşısındaki kişi maddi durumu zayıfsa, ona sanki bir köpeğe davranır gibi aşağılayıcı tavırlar sergilerdi. Bu tarz insanlardan gerçekten nefret ediyorum. Sonuçta paran var, ne olmuş yani? Dünyayı mı satın alıyorsun?
Neyse... Geçenlerde bu kişinin trafik kazası geçirdiğini ve bel altının tutmadığını öğrendim. Uzun zamandır da kendisiyle konuşmuyorduk.
Bu sadece bir örnek. Bunun gibi sayısız olay gördüm. Ne bileyim, bu tarz insanlar ya kendi başlarına bir felaket yaşıyor, ya çocukları bir hastalığa yakalanıyor ya da ilişkilerinde ciddi problemler ortaya çıkıyor.
Peki, bu neden oluyor? Özellikle böyle insanlarda bu tarz kötü sonuçlar neden bu kadar sık görülüyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer